Poliisi kaasutti mopoilijan

Tämähän alkaa olla kuin Suosikki-lehden Honey&Bees-palsta kysymyksineen...

Juuri tämän takia peruin tilaukseni kun huomasin että täällä on samaa sisältöä ilmatteeksi.
 
Pitkään piti näköjään miettiä...Suosikki loppui jo 2012 ja sinä kirjauduit tänne vasta 2017 :ROFLMAO:

Kyllä näin tärkeät siirrot pitää harkita tarkkaan. Mieti vaan mitä autojobbarit tykkää meikäläisestä, kun ilmestyn potkimaan renkaita.
 
Juuri tämän takia peruin tilaukseni kun huomasin että täällä on samaa sisältöä ilmatteeksi.

Hah hah...

Vielä kun saataisiin vastuullinen aikuinen vastaamaan kysymyksiin!:love:
 
Kaverini on poliisi. Työkokemusta 20+ vuotta. Hän antoi minulle ohjeet loppuelämäkseni poliisin kanssa toimimisesta.

Kiistä siinä paikalla kaikki, koska:
A) Saat aikaa koota ajatukseksi ja kerrata mielessäsi kaikki tapahtumat, jotka johtivat tähän poliisikontaktiin. Kuulusteluissa myöhemmin pystyt vastaamaan selkeämmin ja voit ottaa mukaan oikeusavustajan.
B) Jos olet nainen, niin asiaasi käsittelevä poliisi saattaa olla naisvihaaja. Useat poliisit ovat eronneet, koska näiden ex-vaimot eivät kestäneet poliisien elämäntapaa.
C) Asiaasi hoitavalla poliisilla saattaa olla huono päivä, koska poliiseja ei kutsuta synttäreille, vaan pelkkään paskaan. Hän saattaa olla yhä ajatuksissaan edellisessä casessa.
D) Asiaasi hoitavalla poliisilla saattaa olla juuri vuoro päättymässä ja hän haluaa ”vain vittuun täältä”, ja tekee siksi työnsä puoliperseisesti.

Hyvää syksyn odotusta kaikille poliiseille ja muillekin virkamiehille! Otetaan iisisti.
 
Viimeksi muokattu:
Kiistä siinä paikalla kaikki, koska:
A) Saat aikaa koota ajatukseksi ja kerrata mielessäsi kaikki tapahtumat, jotka johtivat tähän poliisikontaktiin. Kuulusteluissa myöhemmin pystyt vastaamaan selkeämmin ja voit ottaa mukaan oikeusavustajan.

Niinhän kaikki tekevätkin. "Ei tässä ole otettu kuin pari kaljaa." "Manne erehtyi hevosesta ja sitten se hullu nimismies juoksi suoraan Mannen puukkoon."

B) Jos olet nainen, niin asiaasi käsittelevä poliisi saattaa olla naisvihaaja. Useat poliisit ovat eronneet, koska näiden ex-vaimot eivät kestäneet poliisien elämäntapaa.

Viimeksi olin tekemisissä naispoliisin kanssa, joka oli ehkä eronnut. Kiistin heti ajaneeni pakollisen pysähtymismerkin ohi, mutta sillä pirulaisella oli toinen poliisi todistajana. Ehkä hän myös vihasi keski-ikäisiä lihavia miehiä.

C) Asiaasi hoitavalla poliisilla saattaa olla huono päivä, koska poliiseja ei kutsuta synttäreille, vaan pelkkään paskaan. Hän saattaa olla yhä ajatuksissaan edellisessä casessa.

Naisella oli huono päivä ja tuli kahdeksan päiväsakkoa. En muuten kutsunut synttäreille.

D) Asiaasi hoitavalla poliisilla saattaa olla juuri vuoro päättymässä ja hän haluaa ”vain vittuun täältä”, ja tekee siksi työnsä puoliperseisesti.
.

Ihan perseestä oli. Joulu oli tulossa ja meni melkein neljäsataa kankkulan kaivoon.
 
Niinhän kaikki tekevätkin. "Ei tässä ole otettu kuin pari kaljaa." "Manne erehtyi hevosesta ja sitten se hullu nimismies juoksi suoraan Mannen puukkoon."



Viimeksi olin tekemisissä naispoliisin kanssa, joka oli ehkä eronnut. Kiistin heti ajaneeni pakollisen pysähtymismerkin ohi, mutta sillä pirulaisella oli toinen poliisi todistajana. Ehkä hän myös vihasi keski-ikäisiä lihavia miehiä.



Naisella oli huono päivä ja tuli kahdeksan päiväsakkoa. En muuten kutsunut synttäreille.



Ihan perseestä oli. Joulu oli tulossa ja meni melkein neljäsataa kankkulan kaivoon.

Ajaako joku vielä autoa ilman kojelautakameraa?!! :eek:
 
Kaverini on poliisi. Työkokemusta 20+ vuotta. Hän antoi minulle ohjeet loppuelämäkseni poliisin kanssa toimimisesta.

Kiistä siinä paikalla kaikki, koska:
A) Saat aikaa koota ajatukseksi ja kerrata mielessäsi kaikki tapahtumat, jotka johtivat tähän poliisikontaktiin. Kuulusteluissa myöhemmin pystyt vastaamaan selkeämmin ja voit ottaa mukaan oikeusavustajan.
B) Jos olet nainen, niin asiaasi käsittelevä poliisi saattaa olla naisvihaaja. Useat poliisit ovat eronneet, koska näiden ex-vaimot eivät kestäneet poliisien elämäntapaa.
C) Asiaasi hoitavalla poliisilla saattaa olla huono päivä, koska poliiseja ei kutsuta synttäreille, vaan pelkkään paskaan. Hän saattaa olla yhä ajatuksissaan edellisessä casessa.
D) Asiaasi hoitavalla poliisilla saattaa olla juuri vuoro päättymässä ja hän haluaa ”vain vittuun täältä”, ja tekee siksi työnsä puoliperseisesti.

Hyvää syksyn odotusta kaikille poliiseille ja muillekin virkamiehille! Otetaan iisisti.

Ja rikosasianajaja-ystäväni neuvoi myös kiistämään kaiken, koska Suomessa oikeudessa ei saa "alennusta" tunnustuksesta. Oikeus kuulemma tuppaa usein antamaan rangaistusta kovemmin, kun ei ole pelkoa syyttömän tuomitsemisesta. Jos jää ilmaan edes jotain epäilystä syyttömyydestä, vaikka tuomio tuleekin, niin se on useimmiten kevyempi..

Kaverini kertoi tuntemuksinaan asianajajana, että poliisikin saattaa valehdella oikeudessa ja väärentää todisteita, kun atari, jota ei ole saatu kiinni muuten, halutaan tuomiolle.

Ja tämä oli ennen poliisin vankilan asiointipuhelimen salakuuntelun paljastumista ja tapaus Aarniota..
 
https://yle.fi/uutiset/3-10373717

Marko Kilven kolumni: Ennen kuin laitat somen laulamaan, kysy mitä minä tästä asiasta ihan oikeasti tiedän
Sosiaalisessa mediassa korostuu tahallinen väärinymmärtäminen. Ketään ei näytä kiinnostavan oikea totuus. Väärä tuntuu helposti niin paljon kiinnostavammalta, että sen on oltava totta, kirjoittaa itsekin somekohun keskiössä ollut Marko Kilpi.

Jotenkin tämäkin ketju sopii teemaan.
 
Oikeastaan täällä ei täysin puhuta koko tapauksesta, vaan annetaan ymmärtää, miten karanneita mopoja ei saa ajaa takaa, ettei "karanneen turvallisuus vaarannut". Miksi mopo ylipäänsä karkaa? Yleisin syy on, etteivät asiat ole kunnossa. Syynä on ylensä viritetty ja kilvetön mopo, ei ajo-oikeutta, päihtymystila, repussa jotain sinne kuulumatonta jne.

En nyt mitenkään väheksy osan täällä olijan älynlahjoja, mutta mopon rakenteet eivät ole tehty ajamaan kevytmoottoripyörän nopeuksia, ja se nimenomaan on mopoilijan turvallisuutta vaarantavaa. Ratsiassa otetaan kiinni kotteroita, jotka kulkevat kyllä seitsemääkymppiä mutta etujarru puuttuu, valoja puuttuu, takarengas on tieliikenteeseen sopimaton.

Tälle seikalle vanhemmat eivät pane mitään painoa eikä heitä kiinnosta, missä kunnossa jälkikasvun menopeli on. Heitä ei kiinnosta, missä lapsi on, missä kunnossa on, mihin aikaan ja mitä tekee. Mutta sitten ollaan valmiina uikuttamaan, kun jotain sattuu. Yhteiskunta hoitaa. Jos jotain sattuu, sekin on jonkun muun vika.

Tämä nykyvanhemmuus on säälittävää. Oikeastaan se on vanhemmuuden puutetta.

Kaasukeissi on sellainen, että se tutkitaan. Muuten tässä keskustelussa on aivan ihmeellisiä sävyjä ja huolestuttavaa välinpitämättömyyttä, jota kirjoittajat eivät edes huomaa.

Toki pelleily on niin suurta huvia, ja täytyyhän sitä kupeitten hedelmää ymmärtää, jos lakia rikkoo. Jo päiväkodissa oltiin väärässä, opettaja ei ymmärtänyt ja poliisi valehtelee. Minullekin asianajaja sanoi sitä ja kummin kaiman kaveri, joka on poliisi, sanoi tätä.

Mä oon tubettaja ja mun mutsi on niin ylpee musta. Se meinas nostaa syytteen, kun mun yli meinattiin ajaa, mutta sitä mä sanoin, et sillon jään kii ja se sano että ai nii mutta soitti se lehteen.

 
Viimeksi muokattu:
Back
Top