Olisi hauska nähdä sinutkin painimassa tollasen asiakkaan kanssa ja yrittää ottaa siltä rautoja pois jaloista ja käsistä.
Kyseinen henkilö oli jo pahoinpidellyt portsarin ja saanut kaasua niiltä. Sen jälkeen paininu poliisien kanssa. Asemalla tullut takapaksista partion päälle, vähän lisää painia, että saatu jalat nippuun. Kannettu putkaan ja lisää rimpuilua ja vastustamista. Et ole hyvä vaan ja kerro kuinka itse olisit homman hoitanu
No ottaen huomioon että et todennäköisesti tiedä minun painimisistani paljoakaan on sitä aihetta turha käsitellä kovin paljoa. Sanottakoon kuitenkin sen verran, että on totta, että minulla ei ole kokemusta painimisesta täysin vaarattomassa tilassa vastustajaa vastaan jonka kädet on raudoitetu selän taakse ja minulla on tukenani toista kymmentä aseistettua selvinpäin olevaa miestä.
En ihan ymmärrä mitä merkitystä sillä on mitä tuo ukko oli jossain kapakassa tehnyt tai mitä järjestyksenvalvoja oli hänelle tehnyt? Ei tuolla siitä käräjöidä. Eivätkä nuo poliisit ole mitään koston enkeleitä rankaisemassa jostain aiemmasta painista.
Tuolla kaverilla on raudat käsissä. Hän on käytännössä täysin vaaraton muille paitsi ehkä itselleen. Ja siitä tilanteesta on kyse. Toisessa tilanteessa lyöminen olisi ok, tuossa ei. Mutta haluat tietää miten minä asian hoitaisin? Mikäs siinä.
Ensin ajaisin tuon lauman ulos sellistä kun kaveri on saatu patjalle. He ovat vain toistensa tiellä. Yksi kaveri avuksi. Minä makaan matalana kaverin ristiselän päällä ja kaveri jalkojen päällä ja sitten odotellaan. Odottaessani laulan Kirgistanialaisia kansanlauluja ja kertoilen herralle kuinka monta kaunista naista häneltä jää saamatta jne. Siis suututan häntä lisää.
Herra saa heilua ja riehua aivan sen minkä haluaa ja jaksaa. Minun ei tarvitse tehdä muuta kuin pysyä "satulassa". Hän ei nimittäin pääse minnekkään eikä kukaan ole niin vahva että raudoissa pääsisi pystyyn kahden miehen alta. Ja todella harva jaksaa riehua kovin kauaa. Väsymys vie yleensä nopeasti voiton. Ja kun hengästyminen tulee, yleensä herra rauhoittuu tai ainakin pehmenee sen verran, että päästään työhön.
Jos taas aikaa ei ole, käytetään 4 miestä kun niitä on kystä kyllin. 2 miestä jalkoihin polvitaipeiden päälle mies per jalka ja toiset kaksi molemmille puolille makaamaan puolittain selän päälle toinen käsi koukussa herran käden ympäri. Rautojen irroitus on aina hankalaa pienessäkin liikkeessä, mutta jos on viides kaveri, sekin käy. Sitten vain aletaan asettelemaan siteitä. Hikisempää kyllä, mutta onnistuu. Nimittäin edelleen. Oli kuka pirimies tahansa, hän ei tuosta lähde mihinkään kun miehet pitävät omilla jaloillaan tasapainon ja pysyvät matalana. Perus mattojudon alkeita. Ja tilaa. Tuo maton jättäminen seinän viereen oli huono liike. Seinän puolella olevat poliisit eivät pysty liikkumaan mitenkään ja kaikki työskentelevät vain käsillä, eivät vartalolla. Kyllä silloin homma vaikeutuu vaikka vastustaja olisi pienempikin mies. Tuossa jos vastustaja olisi 140kg voimamies eikä raudoissa niin sitten olisi itkun aihetta.
Ja lopuksi. Mies, joka lyö raudoissa olevaa avutonta ja vaaratonta vankia ei kuulu poliisiksi.