Menen mieluummin rouvan kanssa...
Nonnii...anteeksi ärsyyntyneisyyteni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eli ilmeisesti asia on niin ettei voitelija ns. todistettavasti jakanut tätä SE-matskua mutta jotkut hänen kavereistaan jakavat.
Olen taipuvainen uskomaan että hän jakoi jos kerran sekä Sardu että Jantunen ovat sen nähneet. Toisaalta...mulla on myös tällaisissa tapauksista, joissa tiettyä ihmistä syytetään tietystä asiasta, "syytön kunnes toisin todistetaan" -linja. Ilmeisesti tämä hansain "jankkaus" liittyi juuri tähän asiaan, että pitäisi olla todisteet kun syytetään henkilöä A asian X jakamisesta - minkäänlainen leväperäisyys asiassa kun saattaa jossain toisessa keississä johtaa ihan päinvastaiseen leimaamiseen. Olen tässä asiassa hansain kanssa samoilla linjoilla - perustetaan väitteemme todistettavaan faktaan. Jos pikkukala silloin tällöin pääsee karkuun kun ei ehdi ottaa kuvakaappausta, on se pieni hinta siitä että vetää uskottavaa ja faktapohjaista linjaa. Se on myös osa tällä foorumilla esiintyvää "itsemoderointia"...esim. hiljattain jossain ns. MV-henkinen porukka metelöi jostain "Vantaan joukkoraiskauksesta". Tutkin hieman asiaa ja 'uhrin' somesta löytyi tarina joka sinällään olisi voinut olla totta. Siinä oli kuitenkin epäuskottavia detaljeja. Lisäksi: Ei poliisitutkintaa. Profiilin perusteella koko muija vaikutti myös varsin "epävakaalta" tapaukselta. Homma tuntuu isolta valeelta enkä usko hetkeäkään ilman todisteita. Mitä voitelijaan tulee niin uskon kyllä että "piireissä" voi olla monenlaista väkeä enkä ihmettele jos hän itsekin jotain jakelee. En kuitenkaan jakelisi hänestä spesifiä väitettä ilman valmiutta esittää todisteita.
Mitä minuun tulee niin en ainakaan ole mitään "piirejä", eihän minulla ole edes mitään elämää kodin ja työpaikan ulkopuolella. Olen korkeintaan etäpesäke
Käyppä katsomassa tuon voitelijan FB-sivuja...
https://www.facebook.com/kaija.olinarvola
Tosin tämä on vain yksittäistapaus.
Mutta pelottavasti ko. saarnaaja on joissain piireissä hieman "julkimo".
Sama täällä jos tällaista huru-ukkoa vielä tarvitaan. Taidan olla siinä joukossa, joka vihoviimeisessä hädässä kutsutaan ja silloin asiat on jo TOSI pahasti.En minä ainakaan Mutta kyllä minä lähden jos tarvitaan. Kenen hyvänsä kanssa täältä tai muualta.
Mulle riittää, että Olin-Arvola tsemppaa Huhtasaarta ja että hän on ollut de Witin rinnalla. Siinä on tietoa ihan tarpeeksi.
Sama täällä jos tällaista huru-ukkoa vielä tarvitaan. Taidan olla siinä joukossa, joka vihoviimeisessä hädässä kutsutaan ja silloin asiat on jo TOSI pahasti.
Ihan sama, mutten @Sardaukar in kanssaOman vai jonkun toisen rouvan?
.
Oma on siinä mielessä parempi vaihtoehto, jos meinaa joskus vielä tulla takas kotio...
Sen verran rouvaa tuntien...en edes ehdottaisi..Paitsi jos uskaltaa ottaa uhkayrityksen ja ehdottaa kotona, josko molemmat onnistuisi Upporikasta tai todennäköisemmin rutiköyhää...
Mistäs sitä muuten tietää, että on tullut kavereiden kanssa pidettyä ns. pitkää viikonloppua (>viikko).Oma on siinä mielessä parempi vaihtoehto, jos meinaa joskus vielä tulla takas kotio...
Noin lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että maanpuolustus.net -sivustolla ei tarvittaisi poliittisia aiheita ollenkaan, mutta on täällä kuitenkin niitä jokunen. Työpaikalla olen pari kertaa jossain aiheessa toppuutellut kollegoja sanomalla, että ei kannata töissä alkaa politikoimaan kun siitä kuitenkin tulee erinäkemyksiä ja pahaa mieltä ja sitten duuni kärsii. Kun pitäis pitää katse pallossa.Kun sivuston nimi on "maanpuolustus.net", niin sitä ei nyt kannattaisi lähteä politiikalla ja erikoisella twiittailulla häpäisemään.
Aloitus oli mielestäni ihan asialllinen ja keskusteluun kutsuva. Muilta osin viittaa siihen mitä edellä sanoin.Sanon tämän ihan ystävällisesti, että aika moni ei halua assosioitua tiettyihin asioihin.
Kun en näistä nykyisistä varusteasioista ja kaliibereista ole jyvällä ja en noista EU-asioistakaan tiedä. Saanko jatkaa tuolla Eränkäynti-palstalla? Älä poistu, pahimmat vitutuksen nostattajat voi tuolla Huomioimattomat toiminnolla karsia pois ja elämä (onko sitä MPnetin ulkopuolella) jatkuu.Kuten sanoin, avasin tämän ketjun ihan "ukkosenjohdattimeksi", jotta näistä asioista ei tarvitsisi tapella joka ketjussa.
Siinäpä on muuten viikon kysymys! (Jos olis vielä viime viikko siis...)Heitänpä vain yhden kysymyksen ilmaan ja palaan sitten mussuttamaan paukkumaissia:
Miksi Tri Infosota ( @Jantunen ) ilmaantui juuri nyt?
Moro. Mitä te sitä jantusta nyt koko ajan dissaatte.