Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kohdistuiko foorumille aamuyön tunteina massiivinen informaatiovaikuttamishyökkäys suoraan trollitehtaalta?
Voisiko @Jantunen antaa edes kunnolla johonkin kommentoida ja keskustella?
Ilman ennakkoluuloja..
Ööööö...Eikö ihan jokaisella kirjoitusoikeudet omaavalla ole ihan samat oikeudet ja mahdollisuudet?
Itse olen odottanut vesi kielellä että Jantusen suunnasta tulisi jotain sellaista syvällisempää ymmärrystä, mihin tusinakirjoittelija ei yllä. Ja odottant. Ja odottanut. Ja odottanut....
Pahoitteluni. Hermannit ja korianterit ovat raidanneet täällä mielensä pahoittaneina koko aamuyön kohtalaisissa ES pärinöissä..Vai antifa ?
Ööö..nyt menee vähän yli hilseen mitäs on tapahtunut?Pahoitteluni. Hermannit ja korianterit ovat raidanneet täällä mielensä pahoittaneina koko aamuyön kohtalaisissa ES pärinöissä..
Se maanpuolustusnetin "uusi logo" kainaloa tuulettavasta kaverista aiheutti kyllä täälläkin nauruntyrskähdyksen..
Mutta joo.. tätähän veljet ovat jo odotelleet.
Ööö..nyt menee vähän yli hilseen mitäs on tapahtunut?
Jep, sama täällä. Minullakin hilse liian matalalla.
Joku kävi kiukuttelemassa? Viestit ilmeisesti siivottu pois.Kelailette kaikki keskustelupuut läpi ja viesti aamuöiltä. Jo valkenee. Kannattaa kuitenkin varoa ettei se tartu
Aika aikaisin oli takkutukat herännyt, ja vielä maanantaiaamuna. Tai sitte ei oltu vielä menty edes nukkumaan viikonlopun vietosta? Mutta tosiaan joku oli vaivaa nähnyt, niin monessa ketjussa oli sontaa. Ja oli kyllä ihan tunteisiin mennyt joku asia tällä tekijällä.Kelailette kaikki keskustelupuut läpi ja viesti aamuöiltä. Jo valkenee. Kannattaa kuitenkin varoa ettei se tartu
Viiden kantturoissa oli täysi rähinä päällä ainakin, kesti yli kuuteen mun nähdäkseniMinä olin hereillä vielä klo 3 maissa jolloin yhteys tänne foorumille katosi, menin sitten sänkyyn. Tapahtuiko silloin joku siivous, ehkä?
Se maanpuolustusnetin "uusi logo" kainaloa tuulettavasta kaverista aiheutti kyllä täälläkin nauruntyrskähdyksen..
Ööö..nyt menee vähän yli hilseen mitäs on tapahtunut?
Jep, sama täällä. Minullakin hilse liian matalalla.
Kelailette kaikki keskustelupuut läpi ja viesti aamuöiltä. Jo valkenee. Kannattaa kuitenkin varoa ettei se tartu