Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kerro ihan selvin sanoin, ettei tarvitse tulkita.
Uskon lisäksi vielä, että Jantunen on sen verran epämääräisissä ja ilkeissä trolliliemissä marinoitunut, että kestää muutaman hassun kyselyn täällä. Lisäksi @hansai pyysi anteeksi jankuttamista. Minusta hän halusi hiukan itsepäisesti relativistisista viesteistä jotain ehdotonta totuutta esille, vaikka näissä asioissa ja verkostoissa kaikki ei ole ehdottomasti järkevää. Se asia on varmaan loppuun käsitelty.
En ollut mitään "lopullista totuutta" etsimässä vaan ihan lähdettä @Jantunen kommenttiin, kun en sitä itse asianomaisten avoimista fb profiileista löytänyt.
Täällä aina painotetaan oikean tiedon jakamista lähteineen...
"
Koulukiusaaja ei ilmeisesti netissäkään muutu. Mutta...täällä saat turpaan.
Asiallista keskustelua.
Vedä nyt välillä vähän happea jos vaikka ahdistus helpottaisi.Niin...ja jatkuva painostaminenhan se toimii todella hyvin.
Etkö edes tajua mitä teet?
Kyse ei olekaan voitelijasta...vaan siitä mitkä sitä käyttävät hyväkseen.
Vedä nyt välillä vähän happea jos vaikka ahdistus helpottaisi.
Otan pari kaljaa ja eiköhän se helpota.
En ollut mitään "lopullista totuutta" etsimässä vaan ihan lähdettä @Jantunen kommenttiin, kun en sitä itse asianomaisten avoimista fb profiileista löytänyt.
Täällä aina painotetaan oikean tiedon jakamista lähteineen...
Tätähän silloin yritettiin avata, että presidenttiehdokkaan liepeillä sattuu ja tapahtuu.
Niin...ja jatkuva painostaminenhan se toimii todella hyvin.
Etkö edes tajua mitä teet?
Kristityn presidenttiehdokkaan voiteli kristitty saarna nainen.
Tästä sitten levitellään disinformaatiota että saarnaajalla olisi svl yhteyksiä.
Jotkut vielä lankesi tuohon väärään tietoon.
Nyt kun teidät molemmat laitettaisiin pariksi päiväksi pussauskoppiin, täällä olisi rauhallista kuin Keravan kirjastossa.
Tulkaa mun kanssa tappelemaan. Härifrån tvättas. Olen vasemmalla.