Bwana
Kenraali
Ennakoisin että nimimerkki ei tarkoittanut ihan tuota. Mutta selventäköön itse."Jos ei ole poliittisesti samaa mieltä kanssani niin olet sairas"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ennakoisin että nimimerkki ei tarkoittanut ihan tuota. Mutta selventäköön itse."Jos ei ole poliittisesti samaa mieltä kanssani niin olet sairas"?
Ennakoisin että nimimerkki ei tarkoittanut ihan tuota. Mutta selventäköön itse.
"Jos ei ole poliittisesti samaa mieltä kanssani niin olet sairas"?
Ehkä kyseessä oli freudilainen hupsahdus.
Li Anderssonin mukaan tämä johtuu siitä, että vanhat miehet dominoivat ulko- ja turvallisuuspoliittista keskustelua. Ei suinkaan siitä, että esim. Haatainen ja Kyllönen ovat höyhensarjaa niin tiedoiltaan kuin osaamiseltaan.
Tuo on muuten juuri sitä "hömppätasapuolisuutta", mitä muutamat toimittajat eivät tajua. Jos haastateltavana on matemaatikko, joka kertoo, että 2 + 2 = 4, ei siihen tarvita enää mukaan "tasapuolisuuden vuoksi" kahta humanistia, joista toinen kertoo vastauksen olevan kyllä viisi ja toinen vihreä.Niinpä niin...esim. lääkärin voi sanoa dominoivan keskustelua jos pitäisi korjata rikkinäinen ihminen, enkä ainakaan minä ala väittämään että asian pitäisi mennä niin että minä tradenomina voin esittää omat kantani asiasta ja jos ihmiset uskovat mieluummin lääkäriä, on se eräänlaista syrjintää
Nuoret naisethan voivat vapaasti alkaa dominoimaan keskustelua, jos osaavat
Tuo on muuten juuri sitä "hömppätasapuolisuutta", mitä muutamat toimittajat eivät tajua. Jos haastateltavana on matemaatikko, joka kertoo, että 2 + 2 = 4, ei siihen tarvita enää mukaan "tasapuolisuuden vuoksi" kahta humanistia, joista toinen kertoo vastauksen olevan kyllä viisi ja toinen vihreä.
Jep. Tulee tästä Li:n avautumisesta ihan sama fiilis kuin siitä, jos tarjotaan kreationismia kouluihin, mitä oletettavasti Li kovasti kritisoi.
Tuntuu olevan mahdotonta hyväksyä se, että maailma on nyt hieman erilainen kuin rouva Halosen kahden kauden aikana. Ei suomalaisia nyt kiinnosta mitkään ympäripyöreät maailmanparantamispuheet.
Nuoret naisethan voivat vapaasti alkaa dominoimaan keskustelua, jos osaavat
Taitavat pysytellä sentään twitterimaailmassa....jossa inhoittavat opponentit on kätevää blokata veks.
Jos Sale saa 98 prosentin äänisaaliin, niin mitähän muut ajattelevat Suomesta?
Eipä kiinnostaneet minua Halosenkaan kaudella. Muistaakseni Sos.Demin ehdokas on paaluttanut tekevänsä feminististä ulkopolitiikkaa tullessaan valituksi. Olishan tietty sekin kiva nähdä.
On tässä kuitenkin syytä huolllestua. Jos Sale saa 98 prosentin äänisaaliin, niin mitähän muut ajattelevat Suomesta?
Eipä kiinnostaneet minua Halosenkaan kaudella. Muistaakseni Sos.Demin ehdokas on paaluttanut tekevänsä feminististä ulkopolitiikkaa tullessaan valituksi. Olishan tietty sekin kiva nähdä.
On tässä kuitenkin syytä huolllestua. Jos Sale saa 98 prosentin äänisaaliin, niin mitähän muut ajattelevat Suomesta?
Nämä Kyllöset ovat niiiiin pihalla. Ihan kuin sota olisi joku yrityskauppa josta voi vaan vetäytyä jos sitä ei molemmat osapuolet halua.