vm78 kirjoitti:
Kieltämättä sama tulee aina mieleen, kun oman organisaation erehtymättömyyttä ylistetään jatkuvasti ja ilman kritiikkiä.
Menneiden projektien pohjalta: uskotaan kun nähdään...
Sanoinko just tuolla edellä että KERRANKIN on onnistuttu??
Melkein tässä kohtaa voisi myös viitata eräille (monille) siviileille ja reserviläisille valitettavan tyypilliseen asenteeseen siitä että "intissä kaikki on paskaa paitsi kusi, kantahenkilökunta koostuu alkoholia liikaa käyttävistä tyhmistä mulkuista, jotka ovat suojatyöpaikassa....ja Suomi on muutenkin paljon paskempi maa kuin mikään muu maa, koska me nyt ollaan vaan tällaisia ressukoita.."
Mutta mitäpäs tuosta...paitsi että tässä pitäisi vissiin olla samassa veneessä jokaisen.. TEILLE ja TEITÄ VARTENHAN tuota uusiin taistelutapoihinkin liittyvää työtä on tehty vuosikausia, ei meille ammattisotilaille sisäpiirin kivaksi jutuksi..
Meillä on vastustaja ja vihollinen ihan riittävän haastava jo ilman sitäkin, että "vihollisia" on myös omien joukossa..
Herrat reserviläiset tässä keskustelussa ovat osoittaneet mielenkiintoa uusia taistelutapoja ja muita uudistuksia kohtaan. Olen vastannut siihen mielenkiintoon. Miksi sitten edes kysytte kun reaktio on: "mitä paskaa..ei varmasti toteudu..ei varmasti ole kalustoa..ei varmasti ole sitä..ei varmasti ole tätä..ei varmasti tule tapahtumaan.."
En tiedä missä asemassa esimerkiksi herra ohjustiedustelija tässä valtakunnassa on..mutta ilmeisesti hänellä on tästäkin asiasta merkittävästi parempaa tietoa kuin minulla?! Se on melko hälyyttävää..koska minun hommaani vaikeuttaa merkittävästi, kun joudun ilmeisesti tekemään sitä täysin väärien tietojen varassa..
Mitäs tässä muuta voisi sanoa kuin: Älkää kysykö jos tiedätte vastauksen etukäteen - tai etty lähtökohtaisestikaan hyväksy muuta vastausta kuin sen mikä olette päättäneet jo etukäteen hyväksyä!
Se vastaus on ilmeisesti tässä tapauksessa se, että mikään ei oikeasti muutu, kalustoa ja varusteita ei ole eikä tule..koko juttu on keksitty viime kesänä ja alkusyksystä ja sen pisti liikkeelle Puolustusvoimille täydellisenä yllätyksenä tulleet säästöt..
Olkoon sitten niin.. Jos se herroille paremmin kelpaa.