Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Autoista puheen ollen, kuinkahan tyyristä lystiä on lohkolämppärin ehjääminen v70? Olen kyllä jo monta vuotta lupaillut että irrotan auton töpselistä ennen kun lähden ajamaan, eikä vasta jonkun kilsan päästä. Nyt tuli vissiin lähdettyä viimesen kerran narut perässä..
Aijai, uuden asentamisen keskihinta on nelisen sataa. Mitähän johtimia siellä on hajonnut? Näkeehän sen montulla tietysti.
No ei se nyt mun mielestä maksa kuin jotain 200-300 meilläpäin. Volvoon, ei merkkikorjaamossa.Autoista puheen ollen, kuinkahan tyyristä lystiä on lohkolämppärin ehjääminen v70? Olen kyllä jo monta vuotta lupaillut että irrotan auton töpselistä ennen kun lähden ajamaan, eikä vasta jonkun kilsan päästä. Nyt tuli vissiin lähdettyä viimesen kerran narut perässä..
Miksi uudemmat myytävät autot autoliikkeessä ovat melkein kaikki automaattivaihteisia? Olkoon miten mukavaa hyvänsä, enkä suhtaudu ennakkoluuloisesti, haluan manuaalin laatikon.
Joo, TorqueFlite 727 voimamoottorin perässä on älykkään herrasmiehen vaihtoehto.Ja se paras automaatti laatikko on TF-727
Harrastepeliin käsin hämmennettävä tuomaan fiilistä. Käyttövehkeeseen automaatti. Pienempi kulutus, parempi kiihtyvyys + mukavuus kaupungissa.Miksi uudemmat myytävät autot autoliikkeessä ovat melkein kaikki automaattivaihteisia? Olkoon miten mukavaa hyvänsä, enkä suhtaudu ennakkoluuloisesti, haluan manuaalin laatikon.
Autoista puheen ollen, kuinkahan tyyristä lystiä on lohkolämppärin ehjääminen v70? Olen kyllä jo monta vuotta lupaillut että irrotan auton töpselistä ennen kun lähden ajamaan, eikä vasta jonkun kilsan päästä. Nyt tuli vissiin lähdettyä viimesen kerran narut perässä..
Katso liite: 26558
Tuskin on muuta hajonnut kuin puskurista pistoke. Katot johdosta lukeeko siinä Defa vai Calix, marssit lähimpään varaosaliikeeseen ja pyydät
V70:n lohkolämmittimen autopistokkeen ja johdon, siis kuvassa vas. musta johto, mikä on vastuksessa kiinni. En millään usko, että vastuskin olisi hajalla.
Jos se lähtee irti, on jäähdyttimen nesteet tiellä.
Nosturille tai montulle auto, ei ole vaikea vaihtaa.
Kuvassa on Defan kytkentäsarja.
Minä. En. Osta. Itselleni. Automaattia. Piste.
Kaksi kertaa minulla on ollut sellainen unettava automaattivehje käytössä. Meinasin kuolla ikävystymiseen. Ongelma on siinä, että uusiin kalliimpiin autoihin manuaalilaatikko pitää jo tilata suurin piirtein lisävarusteena. Ennen oli toisin päin. O tempora o mores.