Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sama. Kun automaattiin on tottunut, tuntuu manuaalisen kepakon kanssa pelailu jotenkin surkealta.. toki automaateissakin eroja: sain huollon sijaisautoksi jonkun pienen Citikan, jonka aitomaatin nykiminen teki (ja tekee edelleen) pahaa.Samasta syystä kuin sytytyksen säätöä ei tehdä käsin, tekniikka kehittyy ja muista, että amerikassa neekeritkin ajaa automaatilla.
Omalla automaatilla ajettu yli 300 000km ilman vikoja ja "huoltona" on riittänyt pari vaihteistoöljyn vaihtoa. En vapaaehtoisesti hankkisi enää kolmipolkimista autoa. Rehellisesti tietysti täytyy sanoa, että maantiellä merkitys on minimaalinen, mutta kaupungissa jossa itselläni kilsat tulevat, on tomaatti ehdoton.
Osta sitten ikääntyneenä viimeiseksi autoksi automaatti. Kasikymppinen kytkimen polttaja on enempi sääntö kuin poikkeus.Minä. En. Osta. Itselleni. Automaattia. Piste.
Kaksi kertaa minulla on ollut sellainen unettava automaattivehje käytössä. Meinasin kuolla ikävystymiseen. Ongelma on siinä, että uusiin kalliimpiin autoihin manuaalilaatikko pitää jo tilata suurin piirtein lisävarusteena. Ennen oli toisin päin. O tempora o mores.
Osta sitten ikääntyneenä viimeiseksi autoksi automaatti. Kasikymppinen kytkimen polttaja on enempi sääntö kuin poikkeus.
Itse olen kanssa enempi manuaaliaskin hämmentäjä. Onhan se vaivatonta ajoa automaatilla, mutta itsellä kaupunkiajoa tosi vähän, jaksaa tuota keppiä hämmentää.
trimmatun museo-Volvon ja suljetun yksityistien
Voe, Angliassa perä lensi oivallisesti. Samoin siinä volvossa, johon oli tuupattu strömbergin avarakurkkuinen horokaasutin. No, bensa on varmasti apteekkitavaraa tätä menoa, kunhan saavutamme kunnioitettavan kasikympin iän.
Amerikan automaatin pystyy aina virittämään venttiilikoneisto pöydälle ja halki,shift kit väliin ja niin vaihtaa terävämmin,olen laittanut.Ja on se manuaalikin mukava isolohkon kanssa,ajanut Bel Airia jossa 454 ja manuaali,suti vielä nelosella
Nojoo,tietää ajaneensa kun lähtee kaupungille,Flathead ja tyyliinsopiva synkkaamaton 3v manuaaliTätä kuvaa ei voi juuri muuten tulkita kuin: No niin, Elli, mennään näyttämään hyötyliikkujille, mitä autoilu on.
Katso liite: 26564
Nykyajan spirittiä..tuo Ruåtsin mopomies,Ghost Rider !!!Kiäh kiäh, automaattirasioilla ja kallistuksenvakauttajasysteemeillä sitä vain...
Minun ihanteeni on Bert Munro. Köyhä eläkeläinen Bert (amerikkalaiset aina kirjoittavat Burt) Munro rakensi itse osia ja viritteli vuoden 1920 Indianin ja teki Bonnevillessa nopeusennätyksiä, joista yksi on muuten vieläkin rikkomatta. Hän oli sen tehdessään 68-vuotias eikä hänen pyörässään ollut edes jarruja. Ennätys on ollut voimassa 26.8.1967 asti.
Missä on nykymaailman spirit? Onko sellaista enää? Pojista tehdään tyttöjä ja kaikesta robotiikkaa. Mitä vapaa mies enää voi tehdä tällaisessa maailmassa kuin ottaa vanhan Ford Escortin ja kadota viimeistä kertaa kohti auringonlaskua mielensäpahoittajan karvalakki päässä.
Suosikkini tuon lisäksi on G.Martin,TT kuski.
Saa nähdä miten ope saa tästä kehuja.
https://www.kaleva.fi/lukijalta/mie...GoHBx86RQIAROoks3rYxOTP-nmpDEMGImC9nqlp8EGvtI