Raveni
Greatest Leader
naurattaisi jos ei veronmaksajat olisi muodossa jos toisessa maksumiehinä...VR osti yli 300 miljoonalla vetureita, joita ei saakaan käyttää matkustajajunissa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005957244.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
naurattaisi jos ei veronmaksajat olisi muodossa jos toisessa maksumiehinä...VR osti yli 300 miljoonalla vetureita, joita ei saakaan käyttää matkustajajunissa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005957244.html
Kaverini joka on VR:llä tuossa projektissa mukana totes hieman vittuuntuneena että on vähän liioiteltu juttu. Kyllä se kulunvalvontaohjelma saadaan toimimaan alkukankeuden jälkeen.VR osti yli 300 miljoonalla vetureita, joita ei saakaan käyttää matkustajajunissa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005957244.html
GTP kulkeekin kiskoilla?
Kaverini joka on VR:llä tuossa projektissa mukana totes hieman vittuuntuneena että on vähän liioiteltu juttu. Kyllä se kulunvalvontaohjelma saadaan toimimaan alkukankeuden jälkeen
No näin voisi äkkinäinen sivullinen arvailla. Veturi joka noudattaa eurooppalaista standardia, vai suomalainen käsinkudettu turvajärjestelmä?Kaverini, joka on myös VRllä, sanoi, että vetureissa ei ole mitään vikaa vaan ihan suomalaisten omissa ratalaitteissa. Niitä taitaa isännöidä joku muu kuin VR. Ja sanoi, että ratalaitteet olisi saatu aikoja sitten vastaamaan tarpeita, jos olisi suoraan sanottuna haluttu kehdattu viitsitty....tai osattu.
Mutta tosta on paljon vaikeampi tehdä klikkiotsikko.Kaverini, joka on myös VRllä, sanoi, että vetureissa ei ole mitään vikaa vaan ihan suomalaisten omissa ratalaitteissa. Niitä taitaa isännöidä joku muu kuin VR. Ja sanoi, että ratalaitteet olisi saatu aikoja sitten vastaamaan tarpeita, jos olisi suoraan sanottuna haluttu kehdattu viitsitty....tai osattu.
Kaverini, joka on myös VRllä, sanoi, että vetureissa ei ole mitään vikaa vaan ihan suomalaisten omissa ratalaitteissa. Niitä taitaa isännöidä joku muu kuin VR. Ja sanoi, että ratalaitteet olisi saatu aikoja sitten vastaamaan tarpeita, jos olisi suoraan sanottuna haluttu kehdattu viitsitty....tai osattu.
Juuri näin, samalla rahalla saa paljon nykyaikaisempaakin rautaa. Mutta jos haluaa juuri mosinista rakentaa
Ostin itse hajonnut tukkisen Sako AV:n -90 luvulta jonka rautojen hinnaksi jäi 110€ kun myin mukana tulleen kiikarin + jalat sekä hajonneen tukin kunnostajalle aihioksi.
Jos ase kerran käy hyvin, niin miksi ei?
Ne osumathan ratkaisee.
Kyllä näin on. Ammattikoulussa räkimäni kiuas vetelee ties monennetta vuosikymmentään, mutta ei ole takapellissäkään kulumisen merkkejä. Arinakaan taivu, kun aina tyhjentää tuhkat ennen lämmitystä.haettava oikein rautaa ja hitsattava itse,en kyllä osta valmista kiuasta keltään.
Meillä kesti Narvi 25 vuotta. Alkoi savuttamaan, kivet irti, pajalle, ulkovaippa lähtee muutamalla ruuvilla. Metallipajalta hain 6 mm plootua, leikkelivät siellä sopivat palat valmiiksi.Kyllä on per..le,kahen vuoden löylyillä kiukaan takaseinässä reikä,eikö nykyään saa mistään mitään joka kestäisi,kyllä nyt vituttaa,samaa saatanan paskaa joka valmistajalla,se on haettava oikein rautaa ja hitsattava itse,en kyllä osta valmista kiuasta keltään,aivan sama mitä uutta ostaa,kaikki se on sutta ja sekundaa,kylä jämpti on niin,saatana.
Kuka lapioon tarttuu, se lumeen hukkuu. Voihan Viipuri tätä luomistyötä.