Sekalaista mussuttelua

Legendaarisin viritys, mihin olen törmännyt oli Lada 1500aan tehty. Tekijöinä kulmakunnan ykköstekomiehet. Lancian kone ja laatikko, perä isommille rattaille ja kruunuksi kunnon bensansyöttö.

Se oli sitä aikaa, kun merkonoomit ajoi turpo-saapilla ja perämetän jätkät Ladalla. :cool:
On noita nykyään moottoroitu vaikka mille, (ainakin muualla kuin meillä) tässä lattaraudassa Bemarin kuutonen.
Kevyt koppa, kaakkeja vähintäänkin lähelle 200, kyyti on kylmää. M3:n kuutonen, niin jäätävän kylmää.
Vaan epäilen, että alkuperäisellä ohjauksella 200 km/h alkaa olla jo tarkan markan hommaa.

Pojat käytti tietenkin Lancia-moottoroidun leimassa? Mikäpä pakko sitä on konttorille viedä, eihän siitä saa kuin pikku sakot ja kilvet irti.
 
Nissanit ja Hondat seilaavat omin voimin:
TYYNENMEREN pohjoisosassa on jäänyt tuuliajolle valtava rahtilaiva, jonka lastina on tuhansia autoja. Sen pelätään uppoavan. Miehistö hylkäsi Sincerity Ace -aluksen, kun siellä syttyi tulipalo maanantaina yli 3 000 kilometriä Honolulun luoteispuolella.

Asiasta kertovat muiden muassa uutistoimisto AP ja autoalaa seuraava Automotive News. Suomessa tapauksesta kirjoitti aiemmin moottorivenelehti Kippari.

Japanilaisten autoyhtiöiden mukaan laivalla on noin 3 500 Nissania ja 41 Hondaa. Torstaina tehdyn havainnon mukaan alus oli yhä tulessa.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005955597.html?ref=rss
 
Tulostin päivällä tietokoneelta jotain. Tulostaessa mietin, että milloinkahan tulostimista loppuu muste.. en puhunut asiasta, enkä googlaillut mustefirmoja, pelkästään ajattelin.

Noo tästä ei mennyt monta tuntia, niin eikös vaan mustefirman mainos lävähtänyt näytölle..

Jokohan piti pistää valokuitu kirveen alle:)
 
Sale bleu, suolane sinine
 
Mä soitin taannoin terkkarista lapsen sokerirasituksen tuloksia. Hetikohta avasin fb:n ja niin se turskahti täyteen diabetekseen liittyviä mainoksia, verensokerimittareita jne. Enkä ole kuukkeloinut mitään aiheeseen liittyvää.

Creepyä
 
Hävität android-puhelimen, googletilin ja facebookin. Alkaa kummasti tilanne rauhoittumaan.

Androidi on menetetty koska olen unohtanut googletilin salasanan. Fb:täkin käytän selaimen kautta. Mp. Nettiä käytän ainoastaan puhelimella kun tässä olen kirjautuneena aina. En kehtaa enää kysyä salasanaa tänne.. Olen nimittäin jonkun kerran jo..

Puhelimena on ikivanha iphone mikä ei keskustele tasan minkään värkin kanssa. Ainakaan jos yritän siirtää kuvia tai videoita.

Mulla on vähän muutenkin sellasia teknisiä (asenne)vammoja.. Justiin irtisanoin 4g liittymän kun reititin sekosi. Paskahan sekin yhteys oli muutenkin. Nakkasin tunkioon senkin
 
Huuhdompas kultaani.. sano Lappalais ukko ku eukkoonsa hukutti!
 
Back
Top