Soldierblue
Ylipäällikkö
Eikö Suomen valtio omista lainkaan osakkeita?On minulla Nokia/HMD 8, made in elsewhere. Onko se isänmaallinen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eikö Suomen valtio omista lainkaan osakkeita?On minulla Nokia/HMD 8, made in elsewhere. Onko se isänmaallinen?
Minäkin olin nokiamies henkeen ja vereen vuodesta 95. Viimeinen malli minulla oli N8. Kokeilin kaverin IPhone 4 puhelinta ja tajusin omani olevan Lada siihen verrattuna. Siitä lähtien olen ollut IPhone käyttäjä.Miten niin?
Nokia ei taida itse valmistaa nykyisin puhelimia. HMD valmistaa puhelimet, joissa on Nokian nimi ja yhtiön omistussuhteista on maallikon vaikea sanoa kovinkaan paljoa. Niihin asioihin kun liittyy tytäryhtiöitä yms. sukulaisuussuhteita. Puhelimet koottaneen ymmärtääkseni paikassa nimeltä elsewhere.Eikö Suomen valtio omista lainkaan osakkeita?
Ensimmäiset puhelimeni olivat Nokia tekemiä ja pidin firman tuotteista. Nokia putosi kuitenkin nopeasti kehityksen kelkasta ja viimeinen Nokiani E71 oli jo sellainen Lada, ettei uuden valinta ollut vaikea.Miten niin?
Noissa hyttyshupuissa on vaan se huono puoli, että ne heikentävät näkyvyyttä paljon, varsinkin kun vähän päivä harmaantuu. Riippuu tietysti näkökyvystä. Ja vaativat oikeastaan lierihatun, jotta se verkko ei ole ihoa vasten ja täten hyödytön.
Jotenkin on alkanut, haulikon hankita jänisjahtiin kiinnostamaan.
Axor Arms MF-2 12/76
Ominaisuudet:Kaliiperi: 12/76Piipun pituus: 18,5" (47cm)Rungon materiaali: 7075 AlumiiniPintakäsittely: Anodisointi (Musta) tai Cerakote (muut värit)Lippaat: Mukana 1 x 5 ptr ja 1 x 10 ptr lippaatSupistajat: Mukana 6 kpl piipun sisäpuoliseen kierteeseen kwww.armoria.fi
Ja muistakaa, että viitekehyksenä ammattisotilaat tai aktiivireserviläiset sekä aktiiviampujat ovat hieman huono vertailukohta jos katsotaan syvän reservin suurta massaa. Suurin osa reserviläisistä on aivan muuta taustaltaan, osaamiseltaan ja motivaatioltaan.
Jouduin soittaan lääkärin vaimolle, GP epäilee aivohalvausta. Paramedics tuli ja vei vaimon pois. En pystynyt menemään mukaan kun on pahat PTSDt päällä. Näin itse kun hänen kissansa kuoli samanlailla viime lokakuussa. Hän oli samanlailla vaikeasti sairas, joten mulla oli kaksi hoidokkia. Tuntuu että mokasin hoitajana. En puolisona.
Mä jouduin luovuttamaan. Mies oli tilannu mulle uuden puhelimen. Pitäydymme edelleen iphoneissa. .
Onko sulla nyt iphone 6
Jotenkin on alkanut, haulikon hankita jänisjahtiin kiinnostamaan.
No nyt pääsee metsälle ( niin jänistä kuin lituakin)Tietenkin samalla voisi hankia lintu pyssynkin, kun näkyy olevan tarjouksessa.
Muutaman kympin maksaa se kuivain. Varaosaliikkeestä luullakseni löytyy hyllystä.Vitut ilmastoinnista, siinä on joku onneton kuivain skeidana. Varmaan tilaustavaraa jupiterista ja maksaa satabiljoonaa.
Tässä ihailen kaunista maalaismaisemaa ja ootan että mulle kerrotaan et miks tää kippo hyytys kesken matkan. Sika hauskaa
Muutaman kympin maksaa se kuivain. Varaosaliikkeestä luullakseni löytyy hyllystä.
Mikä tuli Volvolle?
Näillä ”uusilla” ruiskuautoilla ei kauaa ajella jos laturi on sökö. Itsellä meni joskus vuosia sitten laturi S80:stä ja ei sillä ajellut kuin 20km ja jostain taas lisää virtaa.Ei löytyny motonetistä sitä kuivainta, olisivat laittaneet siellä samointein. Kävin ensin kärkkäisellä yrittämässä mutta niillä oli värkki rikki. Pyyhkäsin siitä sitte tienyli motonettiin missä totesivat että se kuivain vuotaa ku seula. Lupasivat rimpuuttaa kun löytävät jostain sellasen.
Tais mennä laturi. Ei paljoo varotellu, hävitti sähköt ja lakkas vastaamasta kaasuun. Muutaman kilsan pääsin ja sitte sammus koko paska. Kiva että ei levinny päivällä lahteen vaan nyt vasta iltasella 15km päähän kotoa. Sen verran kaveri sai pumpattua akkuun hönkää että sai ajettua kotiin.