Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Tuota videota katsoessa pitäkää mielessä niitä kymmeniä tuhansia viattomia siviilejä jotka ryssä tappanut, monet heistä samalla tavalla kituen raunioiden alla.
Jep, ja todellakin koska tahansa valitsisin ennemmin tuon vajaan kolme minuuttia kitumista, kuin 12-48h puristuksissa jossain romahtaneen kerrostalon betonimurskan seassa ja kuolemisen sinne janoon/sisäiseen verenvuotoon.
Tuhlasivat kuitenkin vielä yhden käypäisen kranaatin ihan vain armonlaakiin, ja osoittivat sillä enemmän inhimillisyyttä ryssälle kuin mitä heiltä voisi ikinä odottaa saavansa takaisin.

Viimeksi muokattu:
Musk voisi ampua twitteri aurinkokunnan ulkopuolelle, ja mennä itse kyytiin, tai ainakin sinne roadsteriin istumaan.

Onko niin, että raha vaikuttaa samalla tavalla kuin valta, kun sitä on liikaa, ei pata kestä vaan alkaa tekemään toinen toistaan suurempia typeryyksiä. Toi twitter on pikku juttu, 44 mrd kankkulan kaivoon. Ukrainan kyykyttäminen (yritys) on iso juttu.

Lisätään vielä jutunpätkä Teslan arvosta. Ehkä alku kertoo jotakin siitä, kuinka markkinat arvioivat Muskin fiksuuden :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Luhasta löytyvä leima SOY tarkoittaa Sahanterä Osakeyhtiötä, Epilä oli tuon yrityksen tehtaan sijaintipaikka Tampereella. Epilässä ei ollut omaa Suojeluskuntaa, vaan Tampereen kaupunginosa Epilä kuului Pirkkalan Suojeluskuntaan. Sahanterä OY oli tehtailija Sixtus Syrjäsen omistama metalliteollisuusyritys, joka ennen sotia teki työkalujen lisäksi lusikkahaarukoita Puolustusvoimille. Tuo ostamasi luha ei siis ole Suojeluskuntaleimattu, vaan se oli ihan normaalia jakotavaraa Puolustusvoimissa. Valmistusmäärä lienee tuhansissa, joten ei se taida kovin harvinainen todellisuudessa olla. Kaksi euroa on tietysti hyvin halpa hinta ja joku siitä varmasti on valmis maksamaan moninkertaisesti enemmänkin, vaikka tunnistaisikin tuon Sahanterä OY:n leiman. Ihan mielenkiintoinen löytö mielestäni ja onneksi olkoon tuosta hinnasta.
Oman isoisäni (syntynyt Ansionkalliolla) sotaluha on SOY Epilän tekemä. Käytin sitä itse kunnes alkoi kuumottaa arvoesineen ja perintökalleuden hukkaaminen.

Epilä liitettiin Tampereeseen vasta 1937 joten Suojeluskunta oli siellä missä pitikin, siihen asti.

Sisko asuu Tohlopissa, vanhemmat Tahmelassa kunnes kuolivat, itse aikanaan Pispalassa ja sitten Pyynikillä, ja siskon poika Kalkussa, mokoma maalainen. Tohloppijärvelle pyöräiltiin uimaan ja ihmeteltiin pultsareita pusikossa Epilän keitaan tienoilla...

Tossa tänään ku flikkaa hain koulusta ajo edellä semmonen vanha Lada, siis se laatikkomalli, ennen mitään Samaroita sun muita....Piti pirun pahaa ääntä, vähän savutti ja kaikki lasit oli huurussa tai jäässä... Annan kuiteski 10 pojoo... Oli nääs Ukrainan kilvissä... Jos tommosella katiskalla joku on päässy tänne asti, ni se vaatii kyl reipasta urheilumieltä ja uskoa suurempiin voimiin :D

Tossa tänään ku flikkaa hain koulusta ajo edellä semmonen vanha Lada, siis se laatikkomalli, ennen mitään Samaroita sun muita....Piti pirun pahaa ääntä, vähän savutti ja kaikki lasit oli huurussa tai jäässä... Annan kuiteski 10 pojoo... Oli nääs Ukrainan kilvissä... Jos tommosella katiskalla joku on päässy tänne asti, ni se vaatii kyl reipasta urheilumieltä ja uskoa suurempiin voimiin :D
Noitahan on paljonkin vielä liikenteessä itämaissa. Tärkeä ominaisuus on se, että korjattavissa kulkukuntoon "missä tahansa" kun vaan on hyvä peruspakki työkaluja ja huolto-osat takapaksissa. Ja kun on paljon autokantaa niin on paljon osaajia, apu löytyy aina.

Noitahan on paljonkin vielä liikenteessä itämaissa. Tärkeä ominaisuus on se, että korjattavissa kulkukuntoon "missä tahansa" kun vaan on hyvä peruspakki työkaluja ja huolto-osat takapaksissa. Ja kun on paljon autokantaa niin on paljon osaajia, apu löytyy aina.
70-luvun Ladassa oli kannentiivisteitä mukana ja kannen pulteille avain. Kiristysmomentti oli määritelty "yhden käden nykäisemätön vääntö"

En ole minäkään koskaan omistanut mutta ajanut kyllä, isän Ladalla kun sai ajokortin -84.
Jaa sulla onki sit tommonen tuore kortti, mä sain -82 kortin :D ... Sillon oli tapana ostaa Polski Fiatin merkit ja liimata ne ladaan... Oli nääs sitte vähän arvokkaampi auto....Yhessä mun pysäköintisakossa luki että on sakotettu Fiat 125 autoa... Mä olin tyytyväinen, ku se oli oikeesti siis Lada :D

..ollu moneen vuoteen enää 80-lätkääkään.. tietääkö nää junnut edes mikä se oli :rolleyes:
Kerran jouduin nimismiehen kansliaan oikeen haastateltavaks, ku ei ollu lätkää takalasissa... Mä pystyin niille oikeen demostroimaan kuin helposti se tippuu siitä Rellu R8 takalasin tiivisteen välistä takapenkin selkänojan väliin.... Sitte ku viel selitin, kuin autoo tarttee työmatkoilla, ni huomautuksella meni ja vakavalla etusormen heristelyllä :D

Njoo,nuorempi koira rymysi takiaispuskan läpi ja pallien ympärillä muutama takiainen karvoihin sotkeentuneena..en oo noin varovaisesti saksia käyttänyt koskaan..takaiset sain pois eikä könnäreihin tullu reikiä,oppikohan karvakorva kerrasta..

Njoo,nuorempi koira rymysi takiaispuskan läpi ja pallien ympärillä muutama takiainen karvoihin sotkeentuneena..en oo noin varovaisesti saksia käyttänyt koskaan..takaiset sain pois eikä könnäreihin tullu reikiä,oppikohan karvakorva kerrasta..
Jos se on ____ ja tykkää kun joku raplaa palleja niin takiaiset on kohta taas roikkumassa persiissä.

Jaa meinaat että se on homokoira..kyllä se näytti enemmän tykkäävän kun eläinlääkäri tyttönen koetteli sen kasseja kun käytiin rokotus hakemassa,täytyy myöntää että olin kateellinen,nätti tyttönen oli..

Tässäpä näitä Olkiluoto 3:n vesipumpun siipipyöriä nyt sitten olisi!

https://www.heater.fi/fi/ol3-vesipumpun-siipipyora.html

Ol3 vesipumpun siipipyörä ydinvoimalan syöttövesipumppuun - tarvike​

Ole ensimmäinen tuotteen arvostelija

OL3 ydinvoimala vesipumpun siipipyörä. Sopii suoraan OL3 mallin voimalaitokseen, sekä pienillä modifikaatioilla myös OL1 ja OL2 voimaloihin. Todennäköinen yhteensopivuus myös Hanhikivi ykköseen, mutta vahvistetaan tuotannon alkaessa. Älä enää kärsi rikkoutuneista siipipyöristä. Hanki uusi ja vahvistettu siipipyörä ja varmista sähköntuotanto myös talvella.

Myymälässä

Vain 18 jäljellä
Tuotekoodi
siipipyora-voimalaan
Tarjoushinta 100 000,00 € 150 000,00 €

Back