Juu jos ei ole koko ajan 24/7 sisäänlogattuna kute minä olen.Kai sitä lukemaan pystyy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juu jos ei ole koko ajan 24/7 sisäänlogattuna kute minä olen.Kai sitä lukemaan pystyy?
Jos ehtii menemään bännille, niin sitten ei pysty loggaamaan ulos? Kai incognitona pääseen, tai jollain muulla anonyymillä?Juu jos ei ole koko ajan 24/7 sisäänlogattuna kute minä olen.
Jaa min kun olen ymmärtänyt että Rory McIlroy olisi viheriöllä kaikkien aikojen paras.Tänään MM viheriöllä välierässä kaikkien aikojen paras urheilija Lionel Messi. Can't wait. Toivottavasti saisi kruunun uralleen.
Haha,aika pahaJaa min kun olen ymmärtänyt että Rory McIlroy olisi viheriöllä kaikkien aikojen paras.
Turun yliopiston työoikeuden emeritusprofessori Seppo Koskinen .....
että toimitusjohtaja kertoi porukan ottaneen yhdessä 12 tuntia ”kuppia”.
– Juhlissa tapahtuu raskaasti humalaisten toimesta aina jotain sopimatonta. Epäasiallista käyttäytymistä lieventää kuitenkin olennaisesti se, jos toimitusjohtaja on siinä mukana.
Työntekijältä ei voi odottaa parempaa käytöstä kuin pomolta. Sekin vaikuttaa, kuinka paljon yritys tarjoaa ilmaista juotavaa.
– Tarjottavaa pitäisi olla niin vähän, ettei siitä pitäisi tulla humalaan.
Kukaanhan ei risteilyllä voi ostaa ja juoda viinaa niinku omalla rahalla vai olenko tässäkin jotenkin poikkeava yksilö? Jos ei työnantaja tarjoa viinaksia oikealla ja vasemmalla kädellä niin raksamiehet on selvinpäin? Hyvä että tähän tuli selvyys oikein professorin lausumana.Professorit, nuo jokapaikan mainiot lausuntoautomaatit
Rakennusfirma menetti töitä toimitusjohtajan viskottua kalusteita mereen – työntekijälle tilanne voisi olla eri
Vapaa-ajan sopimaton käytös voi oikeuttaa työsopimuksen päättämiseen.yle.fi
Proffahan lausui mielipiteensä miten tavallista palkansaajaa kohdeltaisiin, tai pareminkin miten pitäisi kohdella, jos tötöilee firman juhlissa.Kukaanhan ei risteilyllä voi ostaa ja juoda viinaa niinku omalla rahalla vai olenko tässäkin jotenkin poikkeava yksilö? Jos ei työnantaja tarjoa viinaksia oikealla ja vasemmalla kädellä niin raksamiehet on selvinpäin? Hyvä että tähän tuli selvyys oikein professorin lausumana.
Empiiristen kokemusten perusteella olisin tingannut vastaan mutta mitäpä näistä juopotteluhommista voi tavallinen tallaaja tietää, akateemisesti korkealle meritoituneet tietävät varmasti enemmän.
Juu, en vastannutkaan siihen osuuteen missä aprikoidaan seurauksista vaan siihen, että mainittuun raskaaseen humalatilaan voi päätyä tarjottiin siellä kemuissa vain tervetuliaismaljat taikka piikki on koko illan auki. Jeppe juo jos Jeppeä janottaa.Proffahan lausui mielipiteensä miten tavallista palkansaajaa kohdeltaisiin, tai pareminkin miten pitäisi kohdella, jos tötöilee firman juhlissa.
En epäile hetkeäkään, että jos juhlissa tarjottaisiin alkoholia ns. vapaalla kädellä, ettei myöhemmin oikeudessa tötöily katsottaisi työnantajan syyksi, mitäs meni juottamaan viattoman duunarin känniin.
Ja sitten on niitäkin jotka osaavat pitää rajansa vaikka tarjottavaa olisi pohjaton määrä.Jeppe juo jos Jeppeä janottaa.
Tai edes toimitusjohtajana miettiä sitä PR-arvoa ja välttyä pahimmalta sikailulta puolijulkisella paikalla kameroiden edessä…Ja sitten on niitäkin jotka osaavat pitää rajansa vaikka tarjottavaa olisi pohjaton määrä.
Tulee ihan mieleeni yksi Sanna.. Yksi tuttava muuten teki joskus työkonekauppaa kiinalaisen firman kanssa, niin kertoi että kun siellä päässä mentiin liikeneuvotteluihin niin kännykät piti kaikki jättää sovinnolla narikkaan.Samaa ihmetellyt. Nuoriso tekee rikoksia ja samalla kuvaa.
Ensimmäinen toimeenpide jos minä aikoisin tehdä laitonta on jättää kännykkä kotiin.
Hotellimagnaatti Petter Stordalen teki viisaasti synttäreillään; siellä oli kännykkäkielto.
Kyllä, tämähän on oikeastaan todellakin aika yksinkertainen juttu. Jos toimari viskoo sviitin parvekekalusteet laivalta mereen umpijurrissa, niin ei voi sen jälkeen antaa kenkää duunarille, joka on tehnyt samoja temppuja kuten esimerkiksi kussut laivan yleisösaunan kiukaalle. Samaten noin yleensäkin: jos firman juhlissa on ämpärikaupalla alkoholia tarjolla, ja sitä työporukalla sitten särvitään oikein urakalla, niin jos joku työntekijä sitten lopputuloksena on huuto- ja kaatokännissä ja örveltää, ei hänelle potkuja voi antaa huonon käyttäytymisen takia. Mutta jos työntekijä mottaa kännipäissään kollegaansa turpaan, niin kyllä hän omista rikoksistaan vastuussa on niin kuin muutenkin.Proffahan lausui mielipiteensä miten tavallista palkansaajaa kohdeltaisiin, tai pareminkin miten pitäisi kohdella, jos tötöilee firman juhlissa.
En epäile hetkeäkään, että jos juhlissa tarjottaisiin alkoholia ns. vapaalla kädellä, ettei myöhemmin oikeudessa tötöily katsottaisi työnantajan syyksi, mitäs meni juottamaan viattoman duunarin känniin.
Joo, kyllä ne Kiinassakin osaa kaikenlaista laitetta rakentaa. Joskus ihan oikeasti toimivaa ja hyvälaatuista laitetta/kalustoa, joskus ei. Usein tekevät ihan laillisilla lisenssillä länsivehkeiden kopioita, joskus taas ihan omalla luvalla kopioita niistä, vaihtelevalla menestyksellä.Toisessa ketjussa keskustelu eksyi hetkeksi kiinalaisten metallintyöstökoneiden ominaisuuksiin. Olen itse käyttänyt vuosia kiinalaisvalmisteista työstökonetta työhommissa, hoiti tehtävänsä mallikkaasti. Samoin kiinalaisvalmisteisia pyörösahan teriä ja sorvin teriä jne. Ihan toimivaa tavaraa. Jos tilailee teriä ja vastaavaa tavaraa vaikka jenkkilästä, se on useimmiten kiinassa alihankintana valmistettua...
Temppuhan lienee on tietää mitä ostaa. Joskus tarvitaan halpaa, mutta laaduksi kelpaa vähän heikompikin, joskus kannattaa ostaa sitä kalleinta että saa hommat tehtyä.Toisessa ketjussa keskustelu eksyi hetkeksi kiinalaisten metallintyöstökoneiden ominaisuuksiin. Olen itse käyttänyt vuosia kiinalaisvalmisteista työstökonetta työhommissa, hoiti tehtävänsä mallikkaasti. Samoin kiinalaisvalmisteisia pyörösahan teriä ja sorvin teriä jne. Ihan toimivaa tavaraa. Jos tilailee teriä ja vastaavaa tavaraa vaikka jenkkilästä, se on useimmiten kiinassa alihankintana valmistettua...