Oli kyllä melkoinen trilleri... Ja tärkeintä, että sinivalkoiset voitti!Argentiina on jalkapallon maailmanmestari.. sen kunniaksi lasi viskiä yömyssyksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oli kyllä melkoinen trilleri... Ja tärkeintä, että sinivalkoiset voitti!Argentiina on jalkapallon maailmanmestari.. sen kunniaksi lasi viskiä yömyssyksi.
Tuntuu kyllä ihan käsittämättömältä kun tuota ajattelee. Täytyy toivoa että 2032 noilla kentillä pelattaisiin taas jalkapalloa ilman että kranuja sataa niskaan.Jalkapallosta puheen ollen 2012 vuoden Euroopan mestaruudet ratkottiin Puolan ja Ukrainan pitämissä yhteisissä kisoissa. Ukrainassa pelattiin Lvivssä, Kiovassa, Harkovassa ja Donetskissa. Vain kymmenen vuotta sitten maailma oli tälläkin saralla aivan erilainen. Ja sen jälkeen ryssä on pilannut kaiken mihin koskee.
Hunajapurkilla. Kunhan käyt testissä niin tiedät onko palaute positiivista.Nyt on kuulkaa taistelijat käynyt niin, että oon tässä tapaillut romanttisessa mielessä itseäni 12 vuotta nuorempaa venäläistä naista. Tuleekohan tästä nyt huonoa karmaa seurata tätä foorumia?
Hmm. Entäpä jos alter egosi näissä romanttisissa seikkailuissa olisi salainen agentti eli vakooja? Ei mitenkään tökeröllä tai ilmiselvällä tavalla, vaan hienovaraisella, huomaamattomalla ja pitkän tähtäimen suunnitelmalla varustettu sellainen.Nyt on kuulkaa taistelijat käynyt niin, että oon tässä tapaillut romanttisessa mielessä itseäni 12 vuotta nuorempaa venäläistä naista. Tuleekohan tästä nyt huonoa karmaa seurata tätä foorumia?
Pienessä sievässä osa karjalan kielestä on täysin ymmärrettävää! Olen treenaillut karjalankielisillä uutisilla, että jos joskus sitä alkaa kuulumaan puskista, ei ammu ainakaan ihan samantien.Hmm...kertauskutsut on viimeaikoina kyllä kovasti liittynyt tiedusteluhommiin. Oon mä ryssissä aikoinani käynyt mutta vasta nyt selvis että karjalantasavallasta kotoisin oleva haluaa tehdä tiettyä pesäeroa itse äitivenäjään. Sekin tuli yllätyksenä että heillä on eri kieli. Karjalassa lähinnä vironkieltä muistuttavaa.
Pitää vaan olla pienessä sievässä.Pienessä sievässä osa karjalan kielestä on täysin ymmärrettävää! Olen treenaillut karjalankielisillä uutisilla, että jos joskus sitä alkaa kuulumaan puskista, ei ammu ainakaan ihan samantien.
Raaseporin linnakin hylättiin, kun olutkellari romahti. Ei sitä kannata selvinpäin…Pitää vaan olla pienessä sievässä.
Noh, olihan brittilaivastollakin säännönmukainan viina-annos ja olivat aikansa pelätyin sotilasmahti.
Niin, ajattelin että noissa 007 -vakoiluhommissa voisit vällyjen välissä vahvistaa Suomen ja Karjalan tasavallan yhteyttä. Ja pesähommista sen verran että se lähentyminenhän se olisi se ajatus…Hmm...kertauskutsut on viimeaikoina kyllä kovasti liittynyt tiedusteluhommiin. Oon mä ryssissä aikoinani käynyt mutta vasta nyt selvis että karjalantasavallasta kotoisin oleva haluaa tehdä tiettyä pesäeroa itse äitivenäjään. Sekin tuli yllätyksenä että heillä on eri kieli. Karjalassa lähinnä vironkieltä muistuttavaa.
Oma tilaukseni meni aika täysin metsikköön. Tilasin vain niitä samoja 2-€ kolikoita, irtokolikoita ilman sitä korttia. Eihän siitä mene yhtään Ukrainan hyväksi.Näitä tuli tänään postista noudettua:
2 Euro Coincard Estonia 2022 (Slava Ukraini - Ukraine Freedom)
Buy 2 euro coincard Estonia 2022 "Slava Ukraini - Ukraine Freedom" commemorative coins in web store COINSLV.COM - best prices and worldwide deliverycoinslv.com
“Suomen sokea piste yhdenvertaisuusasioissa on se, että ajatellaan yhdenvertaisuuden olevan sitä, että kaikkia kohdellaan samalla tavalla”, toteaa yhdenvertaisuusvaltuutettu.
Sieltähän tuo tuli taas valitettavasti mieleen....Yrjöperskeles-blog
uncommingled57.rssing.com