Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Jalkapallosta puheen ollen 2012 vuoden Euroopan mestaruudet ratkottiin Puolan ja Ukrainan pitämissä yhteisissä kisoissa. Ukrainassa pelattiin Lvivssä, Kiovassa, Harkovassa ja Donetskissa. Vain kymmenen vuotta sitten maailma oli tälläkin saralla aivan erilainen. Ja sen jälkeen ryssä on pilannut kaiken mihin koskee.

Jalkapallosta puheen ollen 2012 vuoden Euroopan mestaruudet ratkottiin Puolan ja Ukrainan pitämissä yhteisissä kisoissa. Ukrainassa pelattiin Lvivssä, Kiovassa, Harkovassa ja Donetskissa. Vain kymmenen vuotta sitten maailma oli tälläkin saralla aivan erilainen. Ja sen jälkeen ryssä on pilannut kaiken mihin koskee.
Tuntuu kyllä ihan käsittämättömältä kun tuota ajattelee. Täytyy toivoa että 2032 noilla kentillä pelattaisiin taas jalkapalloa ilman että kranuja sataa niskaan.

Nyt on kuulkaa taistelijat käynyt niin, että oon tässä tapaillut romanttisessa mielessä itseäni 12 vuotta nuorempaa venäläistä naista. Tuleekohan tästä nyt huonoa karmaa seurata tätä foorumia?
Hunajapurkilla. Kunhan käyt testissä niin tiedät onko palaute positiivista.

Nyt on kuulkaa taistelijat käynyt niin, että oon tässä tapaillut romanttisessa mielessä itseäni 12 vuotta nuorempaa venäläistä naista. Tuleekohan tästä nyt huonoa karmaa seurata tätä foorumia?
Hmm. Entäpä jos alter egosi näissä romanttisissa seikkailuissa olisi salainen agentti eli vakooja? Ei mitenkään tökeröllä tai ilmiselvällä tavalla, vaan hienovaraisella, huomaamattomalla ja pitkän tähtäimen suunnitelmalla varustettu sellainen. ;)

Hmm...kertauskutsut on viimeaikoina kyllä kovasti liittynyt tiedusteluhommiin. Oon mä ryssissä aikoinani käynyt mutta vasta nyt selvis että karjalantasavallasta kotoisin oleva haluaa tehdä tiettyä pesäeroa itse äitivenäjään. Sekin tuli yllätyksenä että heillä on eri kieli. Karjalassa lähinnä vironkieltä muistuttavaa.

Hmm...kertauskutsut on viimeaikoina kyllä kovasti liittynyt tiedusteluhommiin. Oon mä ryssissä aikoinani käynyt mutta vasta nyt selvis että karjalantasavallasta kotoisin oleva haluaa tehdä tiettyä pesäeroa itse äitivenäjään. Sekin tuli yllätyksenä että heillä on eri kieli. Karjalassa lähinnä vironkieltä muistuttavaa.
Pienessä sievässä osa karjalan kielestä on täysin ymmärrettävää! Olen treenaillut karjalankielisillä uutisilla, että jos joskus sitä alkaa kuulumaan puskista, ei ammu ainakaan ihan samantien.

Pienessä sievässä osa karjalan kielestä on täysin ymmärrettävää! Olen treenaillut karjalankielisillä uutisilla, että jos joskus sitä alkaa kuulumaan puskista, ei ammu ainakaan ihan samantien.
Pitää vaan olla pienessä sievässä.
Noh, olihan brittilaivastollakin säännönmukainan viina-annos ja olivat aikansa pelätyin sotilasmahti.

Niin, ajattelin että noissa 007 -vakoiluhommissa voisit vällyjen välissä vahvistaa Suomen ja Karjalan tasavallan yhteyttä. Ja pesähommista sen verran että se lähentyminenhän se olisi se ajatus… ;)

Näitä tuli tänään postista noudettua:

Oma tilaukseni meni aika täysin metsikköön. Tilasin vain niitä samoja 2-€ kolikoita, irtokolikoita ilman sitä korttia. Eihän siitä mene yhtään Ukrainan hyväksi.:(
Vielä ehtii tilaamaan lisää sentään.

Tänään on sekin ihme tapahtunut, Frejan rekka hiosti perässä Kausala - Nastola välillä n. klo 1400 aikoihin, ajoin rajoitusten mukaan tasan 80kmh ja Arolassa 60 kmh. Tyyppi roikkui lähituntumassa vlikuttelipitkiä ja ajoi pitkätpäälllä jos vastaantulioita ei ollut, turva väli tuli heti kun Säyhteen liittymänkohdalla seriffi piti tutkaa, muutoin ajoi tappituntumalla. Kyydissä oliani ihmetteili että wtf. onko tämä sitä nk. liikenne raivoa ja soitetaanko 112. Harmi että autoni perän ajotallennin oli niin lumen peitossa etten saanut episodia tallennettua. Nastolan huudeilla käännyin 12 tieltä pois niin Frejan kuski soitti torvea jatkaessaan matkaa Lahden suuntaan.
Jos se 360°n ajotallennin taakseppäin ei olisi ollut lumen pettämä, niin olisin lähettänyt ko. videon kuljetusliike Frejalle ja Poliisille ihmeteltäväksi.

Back