Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ajotko tehdä teriyaki kastike itse?Meillä oli tänään tylsästi vaan viilokkia kun oli yksi joutilas kukko tyrkyllä pölkylle ja sille kaveriksi paistoin leipää. Huomiseksi otin ankan sulamaan. Teriyaki ankkaa on saatava. Katso liite: 32106Katso liite: 32107
Ajotko tehdä teriyaki kastike itse?
Olen käynyt Japanin reissulla tuota kobe-härkää maistamassa. Mureaa oli, mutta ei nyt muuten pihviä kummempaa. Omasta mielestä vain markkinoidaan erittäin hyvinNo enpä taita mennä koben perän, se on sikakallis, maailman kallein marmoroitu härän liha.
Maksaisitko härästä Ferrarin hinnan? – Japanilainen luksusliha rantautui Suomeen
Japanilainen luksusliha Kobe on vientirajoitusten höllennyttyä rantautunut Suomeen. Kobe-härkää on tarjolla kolmessa ravintolassa Helsingissä, Tampereella ja Jyväskylässä. Lihan kilohinta on Suomessa noin 400 euroa. Japanilainen palkintohärkä voi maksaa kalleimmillaan 250 000 dollaria eli...yle.fi
Toimii itse asiassa yllättävän hyvin! Itse olen laittanut kaurapuuroa valkosipuli- ja sipulijauheella (kiireisen keittiön kuninkaat!) rapeaksi paistetun ja sitten vasta silputun pekonin kanssa, k-puuron luontainen makeus toimii loistavasti pekonin suolaisen ja savuisen maun kanssa... amerikkalaiset ovat tämän vieneet ääripisteeseen, siellä pannukakut(?), noh, pancakes, vaahterasiirappi ja rapeaksi paistetut ohuet pekonisiivut ovat aamiaisten aatelia.Kaurapuuro pottumuussin tilalla siankyljen seurana. Puuron mausteena valkosipulia ja pippuria.
Katso liite: 32222
Olen syönyt pitkään kaurapuuroa sekä suolaisena että makeana.Toimii itse asiassa yllättävän hyvin! Itse olen laittanut kaurapuuroa valkosipuli- ja sipulijauheella (kiireisen keittiön kuninkaat!) rapeaksi paistetun ja sitten vasta silputun pekonin kanssa, k-puuron luontainen makeus toimii loistavasti pekonin suolaisen ja savuisen maun kanssa... amerikkalaiset ovat tämän vieneet ääripisteeseen, siellä pannukakut(?), noh, pancakes, vaahterasiirappi ja rapeaksi paistetut ohuet pekonisiivut ovat aamiaisten aatelia.
Vähän suolaista, vähän makeaa, niinkuin tässä kusisessa elämässäkin.
Ja paljon tasapainottelua!
Tuntuu herkulliselta.Tässä muuten sinulle @Maidan parin vuoden takaa nappaamani resepti Soppa-sivuilta, todella hyvää ja taloudellista, kun sinäkin tykkäät vähän vaihdella lännen ja idän välillä. Kasvisruoka (jollei fetaa lisää siis)... . Taloudellista siis kun tekee reilusti ja pakastaa, tietty
Oli muuten ihmeen hyviä. Piti piruuttaan ostaa chiliversiota ja nyt oli sellainen tuote, että olis syönyt mielellään enemmänkin.Hyvänmakuisia kasvispullia...
Ruokainnovaatioiden voittajaksi kruunattiin vahingossa syntynyt pyörykkä | Leivon Leipomo Oy
Kuin lihapulla, mutta kaurasta ja siemenistä. Leivon Leipomon uutuuspyörykkä Boltsi voitti Suomalainen Menestysresepti -innovaatiokilpailun. Hittituote sai alkunsa, kun yli satavuotias leipomo yritti kehittää uusia siemensämpylöitä.www.sttinfo.fi
En ole tavallista maistanut, vain tuota chili-versiota ja toistaiseksi parhaita eteenosuneista...saatavuus tuntuu olevan heikkoa nyt..Oli muuten ihmeen hyviä. Piti piruuttaan ostaa chiliversiota ja nyt oli sellainen tuote, että olis syönyt mielellään enemmänkin.
GlutamaattiTestasin itsekin noita chilipullia. Periaatteessa maku oli ihan hyvä, mutta sellainen ikävä eines-tyyppinen jälkimaku pilasi nautinnon. Täytyy vielä kokeilla niitä muita versioita.
AinesosatGlutamaatti