Patu
Kenraali
Herkkua. Maito vuohesta ja heinät penkistä (ruohosipuli ja persilja tais olla pelkästään)
Katso liite: 41681
Onko karva vuohesta vai kanibikineistä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Herkkua. Maito vuohesta ja heinät penkistä (ruohosipuli ja persilja tais olla pelkästään)
Katso liite: 41681
Onko karva vuohesta vai kanibikineistä?
Espanjassa tuota kutsuttaisiin tortillaksi.Tehtiin tämä ihan kotioloissa ja suosittelen. Pekoni, sipuli, pariisinperunaa, munia, kermaa, juustoa, pippuria ja suolaa. Nam!
Vielä simppelimpi versio on laittaa peruna-sipuli -suikaletta ja jättää munat pois. Lyödään setti uunivuokaan ja paistetaan uunissa. Mutta silloin se on kiusaus ja eri ruokalaji, eikä varmaankaan yhtä hyvä kuin tuo.Tehtiin tämä ihan kotioloissa ja suosittelen. Pekoni, sipuli, pariisinperunaa, munia, kermaa, juustoa, pippuria ja suolaa. Nam!
Kerro tarkemmin.Tapa se on tämäkin säilöä mustikkaa. Ei vaan kovin pitkään säily jos pitää lasten saatavilla.
Katso liite: 41865
Kerro tarkemmin.
Onko tuo hyvin säilyvää, miten sitä pitää säilyttää?
Tapa se on tämäkin säilöä mustikkaa. Ei vaan kovin pitkään säily jos pitää lasten saatavilla.
Katso liite: 41865
Onko kukaan tehnyt rosvopaistia muodossa tai toisessa ? Olen itte parhaillaan kesälomalla mutta työkaverit ilmoittivat että kesämökillä pidettävä juopottelu & syöpöttelysessio kiinnostaisi välittömässä lähitulevaisuudessa.
MULLE!!!!!!!!!
Niin, olisi aika yksinkertaista laittaa tilausohjeet meille täällä foorumilla ja posti herkun kotiin kiidättää.
Käsittääkseni maaseudulla ovat yrittäjähenkistä porukkaa joten missä ratkaisu?
Pari kertaa kokeeksi vuosia sitten ja kerran rahan edestä joskus kaksikymmentä vuotta sitten.Onko kukaan tehnyt rosvopaistia muodossa tai toisessa ? Olen itte parhaillaan kesälomalla mutta työkaverit ilmoittivat että kesämökillä pidettävä juopottelu & syöpöttelysessio kiinnostaisi välittömässä lähitulevaisuudessa.