Fremen
Greatest Leader
Onko siis preussilainen alkukappale?Lähes kokonaan kopioitu Optimus 111 keittimestä. Mutta kuten tavallista, ei vedä vertoja alkuperäiselle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onko siis preussilainen alkukappale?Lähes kokonaan kopioitu Optimus 111 keittimestä. Mutta kuten tavallista, ei vedä vertoja alkuperäiselle.
Optimus 111 T, huippumalli, hiljaisella polttimella (joka mullakin on) on ruotsalainen klassikkokeitin, sitä käyttivät ainakin Ruotsin ja Norjan puolustusvoimat.Onko siis preussilainen alkukappale?
Tulee mieleen kun Juha Kankkuselta kysyttiin vuoden 1985 B-ryhmän Pökötin (Peugeot 205/Turbo 16/Evolution 5) käyttäytymisestä, ja erityisesti kaarteesta tullessa turboviiveestä... Kankkunen totesi vaan yleisellä tasolla "VEN JUU KAM OUT OF CORNER, AND GET ON GÄÄS, MAKE SURE NOSE POINTING IN RIGHT DIRECTION".On se komeeta kun suomalainen mies puhuu lontoota.
Turkulaiset kyrsät menee nääsvillen makkaroiden kanssa samaan seuraan eli boikottiinOlikos kukaan maistanut tätä Turun herkkua, kuulin tänään radiosta tästä rusinamakkarasta joka onilmeisesti kuitenkin valmistettu paimiossa, siis radion jutun mukaan :
Luojan kiitos... väkivallan uhallakaan en syö mitään lämmintä, missä on turvonneita rusinoita.Turkulaiset kyrsät menee nääsvillen makkaroiden kanssa samaan seuraan eli boikottiin
Pakko kysyä, mikä osa porsaasta ja miten teit?Tänään perjantai-illalliseksi viljaporsasta, muusia, kasvisgratiinia ja punkkua pari lasia.
Hyvää oli.
Pakko kysyä, mikä osa porsaasta ja miten teit?
Olin pitkään samaa mieltä, kunnes päätin kokeilla uusia ideoita: 2 viipaletta Fazerin venhäpaahtoa, aja ne 3 kertaa paahtimen läpi alimmalla lämmöllä, sen jälkeen mortteliin ja sitruunapippuria (jossa on suolaa jo) sekaan ja murusiksi - lihapullista tulee todella kuohkeita ja hyviä. Kananmunaa ei tarvita.Jauhelihapullat ja -pihvit, miten teette?
Itse olen laiska ja pyörittelen suoraan (omin käsin paistista jauhetusta) jauhelihasta sekä pihvit että pullat. Pannussa heitän päälle vähän suolaa ja mausteita, mutta en vaivaudu pelleilemään korppujauhon ja kananmunien kanssa. Ihan turhaa hifistelyä, joka ei edes tee hyvää terveydelle. Liha on parasta ilman jatkeaineita.
Varmin konsti mielestäni pilata lihapullat on käyttää korppujauhoja, Fremenin reseptiä pitää joskus kokeilla.Olin pitkään samaa mieltä, kunnes päätin kokeilla uusia ideoita: 2 viipaletta Fazerin venhäpaahtoa, aja ne 3 kertaa paahtimen läpi alimmalla lämmöllä, sen jälkeen mortteliin ja sitruunapippuria (jossa on suolaa jo) sekaan ja murusiksi - lihapullista tulee todella kuohkeita ja hyviä. Kananmunaa ei tarvita.
Noissa korppujauhoissa on montakin ongelmaa, ensinnäkin ovat todennäköisesti ainakin vuoden vanhoja. Siitä se hyllymaku, joka ei puhuttele. Lisäksi niiden säännöllinen granulaarisuus ei ole sopiva lihapulliin tai pihveihin, mielestäni. Ton Fasun paahtiksen saa morttelissa kunnon tomuksi, meinaan.
Ohjetta?
Vettä ja vehnäjauhoja, paksuus kuin pannukakkutaikina.Ohjetta?