Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lapsuuteni kahdessa virkkeessä . Amazing.
Hyi kamalaa. Minun maun mukaan tehty muusi on viittä vaille perunavelliä, muusin pitää olla erittäin löysää ja sileää eli vatkattua.Itse käytän kans aina reikärautaa, vatkaaminen pilaa muusin.
Muusin pitää olla jäykkää.
Ehdottomasti ei. Keitot ja vellit syödään erikseen.Hyi kamalaa. Minun maun mukaan tehty muusi on viittä vaille perunavelliä, muusin pitää olla erittäin löysää ja sileää eli vatkattua.
Tyypillisesti netissä ohjeet ovat joko kaasu--tai hiiligrillille ja grillausajat 4 tunnista ylöspäin.Minä olen syönyt porsaanposkia kastikeeessa, en grillattuna. Ei kai niitä nyt puoli vuorokautta grillata? Vai mikä siinä kestää?
Sakea se olla pitää.Pakko kysyä minkälainen keitto sinun mielestäsi on koostumukseltaan paras?
Itse tykkään mahdollisimman sakiasta
Yleensä muusin kanssa en syö kastikkeita vaan jotain kiinteää kuten esim savukala. Tai lihapullia ilman kastiketta, tai keitettyä makkaraa.Muusin ptää olla kiinteämmän puolista. Se kastike tekee sitten siitä kaikille sopivaa
Älä ota kaikkea niin kirjaimellisesti.Jos lusikan pitää pysyä hernekeitossa pystyssä niin eihän se silloin ole hernekeittoa vaan hernepuuroa.
Tuollainen vähän väljempi muusi toiminee esim paistetun pekonikuution ja sipulin kanssa.No, makuasioitahan nämä mutta, oma mielipiteeni.
Muusin ptää olla kiinteämmän puolista. Se kastike tekee sitten siitä kaikille sopivaa, ei kai kukaan pelkkää muusia vedä naamaan.
Keitto sitten, sitä liemeä pitää olla mukana aika paljon.Ei kai se muuten keitto olisikaan.
Olihan siitä tässä ketjussa montakin suositusta.Tuli kokeiltua Liidelin Harvest....jotain pulverimuusia. Uskomattoman hyvää ollakseen pussimuusi.