Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuli keitettyä hernekeittoa. Tällä kertaa heti alusta (emaloidussa valurautapadassa) ainoastaan ykkösellä hiljaa hauduttaen. Kesti lähemmäs 5 tuntia saada kypsäksi puolella kilolla herneitä, savuluu ja 500g possun savukylkeä mutta kyllä kannatti. Selvästi rikkaampi, täyteläisempi maku kuin jos isolla tulella keittää niin että on valmis parissa tunnissa. Enemmän aikaa lihalle ja savuluulle luovuttaa makuaan keittoon.
Hauduttamalla herneetkin pysyy paremmin koossa eikä tule niin mössiseksi se keitto.
Tuli keitettyä hernekeittoa.
(...)
ykkösellä hiljaa hauduttaen.
Itse itseäni lainaten, mutta onnistui täydellisesti! Ja on helppoa, mättää vaan. Korjattavaakin jäi, taas olisi voinut pistää lisää kasviksia ja juureksia. Tekevät hyvin kauppansa nuorisolle noin marinoituna.Minä taas pistin hirvenlihaköntin marinoitumaan. Saarioisen grilli- ja marinointikastikepullo paistopussiin lihan kanssa. Huomenna uuniin, ja pussiin kaveriksi sylillinen perunoita, sipulia ja porkkanoita. Saavat makua liemestä. Ollaan miehet keskenään, minä ja pojat, joten en taida keitellä edes perunoita erikseen.
Nirso tyttö on Emma-gaalassa vaimon kanssa
Vaimon työkaveri hehkutti tuota. En ole itse maistanut.Onkos kellään kokemusta tästä...?
SATAVARMA HIRVEN ROUTAPAISTI
http://kaikkiaitinireseptit.blogspot.fi/2016/08/blog-post-kryhteistyo.html
Vaimon työkaveri hehkutti tuota. En ole itse maistanut.
Mutta on hirvenmetsästäjäperheestä, joten luulisi että kaikki reseptit läpikäyneinä, ei herkästi kehu
Varmaan. Jos joku on 30 vuotta laittanut miehensä sisään kantamaa hirvenpaistia, ja vaivautuu vielä sitten kehumaan jotain ohjetta, niin kyllä siinä ehkä potentiaalia on.Olen kuullut samaa...No nyt on sitten pakko itse kokeilla tuota...
Hätäsen miehen hommaahan tuo ei ole. Mutta toisaalta, aloinhan minäkin valmistella jo perjantaina tänään syötyä paistia.Olen kuullut samaa...No nyt on sitten pakko itse kokeilla tuota...
Hätäsen miehen hommaahan tuo ei ole. Mutta toisaalta, aloinhan minäkin valmistella jo perjantaina tänään syötyä paistia.
Kerro kokemukset!