Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
On. Koittakaa nyt hyvät veljet ja sisaret ymmärtää, että siellä rakenteellisen rasismin uhrit oireilevat saatuaan akuutin rasismin uhrin syndrooman (ARUS).Onko siis tuolle kanavalle kommentoineet ja ilmeisesti "rasistisetkin" heitot se suurempi ongelma kuin videoiden tapahtumat ?
Alma Naakka kirjoittanut asiallisen jutun kaksoiskansalaisuudesta, ja lehti on kerrankin löytänyt professorin joka puhuu asiaa.
Professori: Venäjän kaksoiskansalaiset ovat riski Suomen turvallisuudelle – kylmäävä ennuste Putinin seuraajasta
Professori Kari Liuhdon mielestä keskustelu Suomen ja Venäjän kaksoiskansalaisuuden poistamisesta on käytävä nyt, kun kriisi ei ole päällä.www.is.fi
Hyvä merkki on, että nyt voidaan asioista puhua ilman sordiinoa. Uusi ulkoministeri on raikas esimerkki tästä, Haavisto oli vielä Nato-jäsenyyden varmistumisen jälkeenkin varsinainen hissukka."SOPIMUS kaksoiskansalaisuudesta tehtiin Venäjän kanssa 2000-luvun alussa. Liuhdon mukaan Suomi on yksi harvoista, ellei ainoa Venäjän naapurimaa, jolla tällainen sopimus on"
Tulipa taas ullatuksena se, että näköjään Suomi on myöntänyt noita kaksoiskansalaisuuksia, poiketen taas esimerkiksi balttian maista.
Hölmölä tämä on.
Mitään tällekkään asialle ei tulla tekemään. Korkeintaa vähän zoomaillaan asiaa ja otetetaan eri lähestymiskulmia, keskustellaan, kahvia ja kampaviineriä.
Täällä saa oikeasti hermoromahduksen.
Haavisto on menneisyyden mies. Suomi jäisi seisomaan paikalleen sen johdolla. Toivottavasti ei pääse pressaksi. Tosin muutkaan vaihdoehdot ei vaikuta mitenkään kovin sytyttäviltä ….Hyvä merkki on, että nyt voidaan asioista puhua ilman sordiinoa. Uusi ulkoministeri on raikas esimerkki tästä, Haavisto oli vielä Nato-jäsenyyden varmistumisen jälkeenkin varsinainen hissukka.
Sotilas- yms virkoihin pääsyä on saatu sentään rajoitettua. Siitäkin nämä tasa-arvo ja yhdenvertaisuusihmiset ja -viranomaiset nostivat kauhean huudon. Hankkeen puuhamiehenä toiminut silloinen puolustusministeri Jussi Niinistö jaksoi kuitenkin painaa, vaikka mm. Tarja Halonen vertasi tälläistä venäläisvainoa 1930- luvun juutalaisvainoihin."SOPIMUS kaksoiskansalaisuudesta tehtiin Venäjän kanssa 2000-luvun alussa. Liuhdon mukaan Suomi on yksi harvoista, ellei ainoa Venäjän naapurimaa, jolla tällainen sopimus on"
Tulipa taas ullatuksena se, että näköjään Suomi on myöntänyt noita kaksoiskansalaisuuksia, poiketen taas esimerkiksi balttian maista.
Hölmölä tämä on.
Mitään tällekkään asialle ei tulla tekemään. Korkeintaa vähän zoomaillaan asiaa ja otetetaan eri lähestymiskulmia, keskustellaan, kahvia ja kampaviineriä.
Täällä saa oikeasti hermoromahduksen.
Ei paljoa ole ylipäälliköllä vaikutusta Suomen jämähtämiseen tai etenemiseen.Haavisto on menneisyyden mies. Suomi jäisi seisomaan paikalleen sen johdolla.
Samaa mieltä.Toivottavasti ei pääse pressaksi. Tosin muutkaan vaihdoehdot ei vaikuta mitenkään kovin sytyttäviltä ….
Ei paljoa ole ylipäälliköllä vaikutusta Suomen jämähtämiseen tai etenemiseen.
Samaa mieltä.
Jos uskoo presidentin suureen rooliin tässä niin eihän sitten ole muuta vaihtoehtoa kuin Stubb! Ei jämähdetä paikoilleen.
"Kaikki joiden kanssa puhuin, ihmiset jotka seuraavat Venäjää, ihmiset jotka seuraavat sotilasasioita, ihmiset jotka seuraavat äärioikeistoa, kaikilla oli sama reaktio. Mitä tämä kaveri teki Suomessa? Minulla ei ole siihen vastausta."
Minulla on vastaus. Se oli täällä, koska Suomeen pääsee helpolla. Tämä on kaikkien paskiaisten turvasatama. On huvittavuuden rajamailla tämäkin tarina.
"Torden sai oleskeluluvan Suomeen vaimonsa opinto-oikeuden perusteella."
Mutta kuitenkin oli täällä väärällä nimellä ? Ja mikä syy oleskelulupaan tuollainen on.
Aaltolan pitäisi ehkä käyttää parempaa arviointikykyä siitä missä asiaansa saarnaa: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/083c21a3-eea1-44e6-85b0-cfe333925ea8Jos Aaltola saa korttinsa ja kampanjansa kasaan, äänestän mieluummin sitä, kuin EU:n juoksupoikaa.
Aaltolan pitäisi ehkä käyttää parempaa arviointikykyä siitä missä asiaansa saarnaa: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/083c21a3-eea1-44e6-85b0-cfe333925ea8
Tuollaiset otsikot ei ainakaan koko kansan ehdokasta ole tekemässä. Ei vaikka kyse ei ole mistään jehovan todistajista tai vastaavista.
Älä minulta kysy, en minä tuota omana mielipiteenäni esittänyt.Mikä vika tuossa esiintymispaikassa on tai mikä vika tuossa järjestävässä yhdistyksessä ?
"Yhdistyksen tarkoituksena on Suomen evankelisluterilaisen kirkon tunnustuksen pohjaltaja ekumenian hengessä rakentaa kristillistä jumalanpalvelusyhteisöä, joka rohkaisee avaraan, itseä ja toista armahtavaan uskoon. "
Olen itse pakana, mutta minua alkaa ihmetyttään tämä Suomeen levinnyt oletusarvoinen viha kaikkia kristillisia arvoja kohtaan. Ihmisiin jotenkin iskostettu ajatus että kaikki kirkollinen ja uskovaisuus on pahaa. Ja että kaikissa kristillisissä lahkoissa/herätysliikkeissä on vain pedofiileja ja syödään lapsia. Minä en ainakaan halua mitään yhdistyksiä, ihmisiä, ihonväriä tai heidän uskoansa alkaa arvostelemaan. Jos pysyvät lain oikealla puolella.
Jos taas kyseessä Pride tai mikä tahansa "voimaannuttava" liike tai tapahtuma, se on jotenkin oletusarvoisesti julkisuudessa esitetään hirveän hyvänä ja oikeamielisenä. Ja kaikki niihin tapahtumiin osallistuvat ihmiset ovat lähtökohtaisia hyviä ihmisiä.
Tuo juttu oli tyypillinen klikkiotsikko, kun tuon Iltalehdenkin jutun luki tarkemmin, mitään kannatuskortteja ei tuolla tilaisuudessa edes kerätty.