Suomen sisäinen turvallisuus

Entäs vasemmistolaisten vastaava toiminta...? Aina vaan ekakasi uhaksi nostetaan äärioikeistokohjot ei äärivasemmiston anarkistimouhot.. ?

Median toimintaan en voi puuttua, koska en ole toimittaja. Takkulaiset kuuluvat minun paletissani samaan porukkaan ja bussit mainitsin viimeksi eilen.

Vertaan omaa ajatteluani näin: jos minulla olisi kennelissä kaksi raivohullua koiraa, vaikka vähän eri rotuakin, tuomioni ja sen täytäntöönpano olisi verraten nopea. Yhteiskunta voisi toimia vähän samoin, eli käyttää keinoja ja nyt lisätä keinoarsenaaliaan. Tietenkään näitä ihmisiä ei tarvitse lopettaa, mutta yksin he eivät ole mitään muuta kuin pelokkaita paskahousuja. Vaara tulee kontakteista ja järjestäytymisestä ja kansainvälisestä aspektista.

Kauheaa ajatella ja tietysti off topic, mutta minä voisin yksinkin olla todella vaarallinen. Olen ollutkin. Mutta minulle on olemassa vain tämän tasavallan laillisuus ja Puolustusvoimain ylipäällikön käskyt. Sen kansa ja etenkin nuorison hyvinvointi. Olen rauhan mies, en riitamies. Iso kuva: tehkää säädöksiä!

Tätä en selitä enempää. Uskon, että ymmärrät hyvin.
 
Äläs ny :D

Mites bussien polton tutkinta on edennyt, oletteko nähneet uutisointia asiasta? Ai, ette..:rolleyes:

Diih...mitens muuten "ihan sattumalta" myös Saksassa on ihan samanlainen linja kuin Suomessa?...."äärioikeisto" on uhka joka pitää juuria mutta äärivasemmistoanarkistien toimintaa ei tutkita tai edes tuomita julkisesti...?
 
Viimeksi muokattu:
Pieniä eroja on. Medialla kesti vuorokauden herätä Kajaaniin. Nyt tämä Jim vietiin tajuttomana sairaalaan, jossa makasi lauantaista torstaihin. Ei pahemmin uutisia. Eikä täällä kukaan huutanut sylki pärskyen näppäimet vinossa oikeutta. Perjantaina tuli komplikaatioita ja kuoli. Nyt on lauantai-ilta, ja poliisi miettii, ketä etsiä ja mitä tutkia.

Tapaus on luultavasti kirjattu lievänä pahoinpitelynä jolloin poliisi ei varsinaisesti pää 3. jalkana ole rynnännyt tutkimaan keissiä.

#toisaalla huomautettiin että sairaalat ovat usein nihkeitä antamaan perusteellista hoitoa sellaiselle joka on päihtyneessä tilassa joten tämä voi selittää miksi mahdollisesti vakavaa vammaa ei ruvettu tarkemmin syynäämään.

edit. väärä tieto
 
Viimeksi muokattu:
Uhri ei maannut sairaalassa vaan kaverit saattoivat hänet sinne jossa hän sai tikkejä päähänsä ja päästettiin kotiin. Ilmeisesti eli välissä ihan normaalia elämää kunnes kunto romahti perjantai-iltana. Tapaus on luultavasti kirjattu lievänä pahoinpitelynä jolloin poliisi ei varsinaisesti pää 3. jalkana ole rynnännyt tutkimaan keissiä.

#toisaalla huomautettiin että sairaalat ovat usein nihkeitä antamaan perusteellista hoitoa sellaiselle joka on päihtyneessä tilassa joten tämä voi selittää miksi mahdollisesti vakavaa vammaa ei ruvettu tarkemmin syynäämään.

OK. Isän teksti siis detaljeiltaan väärin (?). Tämän mukaan oli lasareetissa lauantaista torstaihin.

”Hänet vietiin pahoinpitelyn jälkeen tajuttomana Töölön sairaalaan, mutta hän pääsi pois torstaina. Perjantaina hänelle tuli iso aivoverenvuoto, ja hän soitti itse hätänumeroon. Sydän pysähtyi Meilahden sairaalassa kello 22 perjantaina illalla.”

http://www.hs.fi/kaupunki/a1474078695774
 
Selvää kun pläkki ainakin koiraihmisille: hajoita ja hallitse.


Koiralle demokratia on myrkkyä!

Koiralta ei kysytä mitä mieltä se on ja haluaako se jotain tehdä...?

Koira kaipaa johtajaa ja jos sitä ei ole, koira ottaa johtajan roolin hyvin nopeasti, koska muuten se voi huonosti.

Lisäksi selkeät käskyt, turvallinen ja oikeudenmukainen koti jossa saa terveellistä ravintoa ja on hyvä elää ja olla Isännän/emännän perheen jäsenten mettästys/seurakoira-kaveri joka on johdossa...:solthum:
 
Viimeksi muokattu:
Uhri ei maannut sairaalassa vaan kaverit saattoivat hänet sinne jossa hän sai tikkejä päähänsä ja päästettiin kotiin. Ilmeisesti eli välissä ihan normaalia elämää kunnes kunto romahti perjantai-iltana. Tapaus on luultavasti kirjattu lievänä pahoinpitelynä jolloin poliisi ei varsinaisesti pää 3. jalkana ole rynnännyt tutkimaan keissiä.

#toisaalla huomautettiin että sairaalat ovat usein nihkeitä antamaan perusteellista hoitoa sellaiselle joka on päihtyneessä tilassa joten tämä voi selittää miksi mahdollisesti vakavaa vammaa ei ruvettu tarkemmin syynäämään.


Tässä kuolemassa on siis osallisena kyseisen päätöksen tehnyt terveydenhuollon toimintayksikkö ja sen tehnyt lääkäri...
 
Tässä kuolemassa on siis osallisena kyseisen päätöksen tehnyt terveydenhuollon toimintayksikkö ja sen tehnyt lääkäri...

No ei ole. Lehtijutun http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016091722330783_uu.shtml mukaan pää on kuvattu ja seuranta suoritettu, mitä olisi voitu tehdä?
Syyllinen on se joka löi. Se että vuoto tuilee myehemmin ei kumoa vastuuta. Valitettavasti aivojen sisällä olevia vuotoja ei läheskään aina kyetä operoimaan, eli se että uhri olisi ollut sairaalassa ei olisi pelastanut häntä.
 
Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa tilanteissa, rauhan ja sodan aikana puolustaa isänmaani koskemattomuutta, sen laillista valtiojärjestystä sekä valtakunnan laillista esivaltaa.

Huligaanit linnaan, puoluekirjasta ja poliittisesta näkemyksestä viis. Toivottavasti poliisilta tulee pian tiedote, että näin tapahtuu myös tässä tapauksessa.
 
No ei ole. Lehtijutun http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016091722330783_uu.shtml mukaan pää on kuvattu ja seuranta suoritettu, mitä olisi voitu tehdä?
Syyllinen on se joka löi. Se että vuoto tuilee myehemmin ei kumoa vastuuta. Valitettavasti aivojen sisällä olevia vuotoja ei läheskään aina kyetä operoimaan, eli se että uhri olisi ollut sairaalassa ei olisi pelastanut häntä.

Niin..vaikea sanoa mitä ovat tehneet ja miten tarkasti kuvanneet nupin ja kuinka kauan on ollut seurannassa. Taitaa kuulua poliisin tehtäviin selvittää tapauksen taustat ja muu siihen liittyvä toiminta miten asianmukaista kaikki on ollut.

Varmasti löytävät jonkun jota epäillään syylliseksi..
 
Niin..vaikea sanoa mitä ovat tehneet ja miten tarkasti kuvanneet nupin ja kuinka kauan on ollut seurannassa. Taitaa kuulua poliisin tehtäviin selvittää tapauksen taustat ja muu siihen liittyvä toiminta miten asianmukaista kaikki on ollut.

Varmasti löytävät jonkun jota epäillään syylliseksi..

Eiköhän poliisi tutki vasta jos on syytä epäillä rikosta. Tietenkin voi tutkia omaa toimintaansa. Ensisijaisesti asia tutkittaneen potilasturvallisuuden suhteen. Eli tutkija on valvira.
 
Niin..vaikea sanoa mitä ovat tehneet ja miten tarkasti kuvanneet nupin ja kuinka kauan on ollut seurannassa. Taitaa kuulua poliisin tehtäviin selvittää tapauksen taustat ja muu siihen liittyvä toiminta miten asianmukaista kaikki on ollut.

Varmasti löytävät jonkun jota epäillään syylliseksi..

Syyllinen on se joka löi, se löytyykö tekijä ikinä jää nähtäväksi, mutta vasemmisto saa tästä polttoainetta omalle "natsit hakkaa viattomia" propagandalleen.
Asialle olisi tärkeää tuomita teko vääränä.
 
OK. Isän teksti siis detaljeiltaan väärin (?). Tämän mukaan oli lasareetissa lauantaista torstaihin.

Niinhän siinä sanotaan, ilmeisesti olin sitten itse väärässä. Alunperin sain sen käsityksen että poika päästettiin pois samantien.

Jos vuoto olisi ollut leikattavissa niin varmasti olisi tehty koska uhri vaikuttaa olleen vielä hengissä kun pelastushenkilöstö saapui. Sairaalassa olo tuskin olisi siis lopputulosta muuttanut.
 
Viimeksi muokattu:
Jos pää on pipi, vuotanut verta ja ollut tajuttomana, niin silloin se pitää kuvata.
Teoreettinen mahdollisuus,että kuvissa ei näkynyt mitään. Pieni vuoto,repeämä tms ei näkynyt silloin. Jos kotiutetaan ja nousee vaikka rappusia ylös yms muuta missä vähänkin paine kasvaa,niin alkaa vuotamaan. Sen jälkeen se on herran käsissä, että mikä on vuodon sijainti ja laajuus.

Mutta sen vain sanon, että kyllä Mv lehti vetäisi taas riman alituksen. Joko voidaan puhua että Putini tappoi ensimmäisen suomalaisen.

Jessikka Aro kirjoittaa nyt aiheesta kirjaa ja ihmettelee, miksi aggressiivista propagandaa ei pidetä Suomessa uhkana turvallisuudelle.
 
Back
Top