PekkaSavo
Ylipäällikkö
Se, että natsien aate haisee ei ole mikään peruste heittää länsimaista oikeusjärjestelmää roskikseen. Vielä vähemmän sen on syy ryhtyä rajoittamaan mielipiteenvapautta ja poliittisia oikeuksia.
Minusta on hieman ikävää että juuri vasemmisto ja vihreät ovat aukomassa näitä matolaatikoita. Ilman heidän viime kesänä aloittamaansa maahantulon kanssa juhlimista ei Suomen poliittiinen ilmapiiri olisi kiristynyt. Ei olisi pilattu Forssaa ja Kajaania eikä natseille olisi tehty lisätilausta.
Nyt vasemmisto vaatii pikkusormen antamista sille että rajoitetaanpas poliittisia oikeuksia ja mielipiteenvapauksia. Kielletään järjestöjä sen mukaan miten väkivaltaisia mielenosoitukset ovat. Ok, se on minulle ihan ok. Tehdään siis niin.
Kielletään sitten kaikki ne puolueet joiden jäseniä osallistuu väkivaltaisiin mielipiteisiin tai tuomitsemaan sellainen toiminta. Ok? Taitaisi jo osua vasemmistoliittoonkin? Mutta eipä esimerkiksi kokoomukseen vai onko joku kuullut kokoomuslaisista jotka häiritsevät itsenäisyyspäivän viettoa?
Sitten toisin päin, kielletään kaikki puolueet joiden äänestäjät eivät ole väkivaltaisia mutta ajattelevat tai äänestävät väärin. Ovat ajatusrikollisia ja rasisteja.
Minä olen aivan varma että loppujen lopuksi häviäjiä tulevat olemaan juuri vihreät ja vasemmisto. Esimerkiksi vihreät ovat sitä mitä ovat vain demokratian vapauksien ansiosta. Eivät vihreät Venäjällä juhli. Onkos pitkä aika siitä kun Greenpeace otti siellä turpaansa?
Kun noita asioita vaaditaan niin vapauksien rajoittajien pitäisi miettiä myös sitä että "entä jos tuo kääntyykin joskus meitä vastaan"?
Surullinen tapaus tuon nuoren miehen menehtyminen joka tapauksessa
Viimeksi muokattu: