Suomen sisäinen turvallisuus

No niin, nyt kun on tämä homma pikkuhiljaa taputeltu, voidaan miettiä, että kansainvälinen Itäkeskus on paikka, jossa kannattaa pitää laukusta kiinni myös pikkulasten ollessa lähettyvillä. Muistan 1980-luvulla kohdanneeni vastaavaa Nizzassa, Marseillessa ja Istanbulissa. Mistään en luopunut.

Päivi Mäkinen röyhkeän hyökkäyksen kohteena - 10-vuotiaat pojat kävivät kiinni taskuihin ja reppuun

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016091822336600_uu.shtml


image-jpg.129972
 
Et kai ole masokisti?

Antaa joogalevitoijien, tinosinghien ja husujen ja pekkasaurien elää. Eikä heitä nyt ainakaan tönimään kannata lähteä. Menevät rikki.

Nyt tämä poika menee nukkumaan. Nati nati.

Eilen viittasit, että olisin alkoholisti, tänään masokisti. Mikä huomenna?

Olen työssäkäyvä nettoveronmaksaja ja perheellinen(pienet lapset). "Uuden normaalin" mukaan siis auttamatta natsisika ja rasisti.
 
Sitten hänellä ei periaatteessa voisi olla ainakaan merkintää huumerikoksesta, seksuaalirikoksesta, törkeästä pahoinpitelystä jne. Tosin ei kai parin päivän keikkatyöläisiltä voi katsoa kuin pärstän. Mutta ainakin vakituisesti lasten ja nuorten kanssa työskentelevien pitää esittää tuore rekisteriseloste.

Kyseessä oli työkokeilu, ilmeisesti siihen nämä lakipykälät ei ylety.
Siinä ei voi olla kovin pitkästä sopimuksesta kyse:
Työkokeilu voi kestää enintään 12 kuukautta - samalla työnantajalla kuitenkin enintään kuusi kuukautta.
 
Kuten olen aiemmin jo jossain ketjussa kertonut, mina olen kokenut tuota rakimista suhteellisen paljon suomessa ja NIMENOMAAN suomessa!! Eipa ole nakynyt sauria, orpoa taikka punaisen ihanuuden ihmisia puolustamassa. Ei perkele, vaikka kommarit rakivat ja yrittivat sotkea synagogaa.

Mika minua tassa vituttaa??? Se etta aikuiset ukot kitisevat siita oliko tappo, murha, vaiko raiskaus. Toista kohti rakiminen on aina loukkaus, ja kun se tehdaan tarkoituksella niin, pitaa karsia seuraukset, kuoli taikka ei. Mina pistan rakijat tonttiin, silla istumalla. En sieda sita tippaakaan, edes saksassa ei raitty paalle, vaikka kappailin natsien baarin ohi. Taalla paalle rakiminen nayttaa olevan vautsikka vau, kiva juttu.

En sieda natseja, mutta viela vahemman siedan vasemmistoterrorismia ja sen varjolla tehtavia janskia juttuja jotka ovat sosiaalisessa mediassa kovin ihQ.
Niin pitkaan kun puhumme toisesta puolesta ainaisena pahana, ei se toinen puoli voi olla paha, yksinkertaisesti siksi, ettei tavallisella suomalaisella ole halua/munaa sanoa aaneen mita ajattelevat. Joskus se suu pitaa avata, ja jos sita ei uskalla avata, tavallaan hiljaisesti hyvaksyy molempien puolien teot oikeutettuina. (karjistys toki)

Eipa minulla ole mitaan muuta sanomista enaa tahan aseman episodiin.
 
Pohdiskelua lakiesityksestä..

Kotimaa / Vs: 2016-08-03 IL: Nyt Vihreät nuoret vetoavat: Järjestäytynyt rasismi rikoslakiin
« Uusin viesti kirjoittanut Roope 18.09.2016, 23:55:28 »

Lainaus käyttäjältä: Roope - 18.09.2016, 22:44:23
Vihreät haluavat käydä poliittisten vastustajiensa kimppuun ns. strategisilla oikeudenkäynneillä, ja maailman ensimmäinen "järjestäytyneen rasismin" kriminalisoiva laki antaisi siihen täydellisen aseen.

Harva varmaan enää muistaa, mutta Jussi Halla-ahon oikeudenkäynteihin johtaneet tapahtumat lähtivät liikkeelle siitä, kun Vihreät naiset -järjestö uhosi tekevänsä Halla-ahon blogikirjoituksesta rikosilmoituksen. Tekivät tuloksettoman tutkintapyynnön, josta valtionsyyttäjä Mika Illman nappasi kopin ja määräsi poliisin tutkimaan Halla-ahon kaikki kirjoitukset. Vuosia myöhemmin sittemmin kansanedustajaksi valittu Halla-aho painostettiin tapahtumaketjun seurauksena eroamaan hallintovaliokunnan puheenjohtajan paikalta.

Voin vain kuvitella, mitä kaikkea vihreät tekisivät tällaisella ennennäkemättömällä carte blanche -lailla. Vihreissä on poikkeuksellisen paljon juristeja.
Homma
 
Itäkeskus on paikka, jossa kannattaa pitää laukusta kiinni myös pikkulasten ollessa lähettyvillä. Muistan 1980-luvulla kohdanneeni vastaavaa Nizzassa, Marseillessa ja Istanbulissa. Mistään en luopunut.

Ei taida olla Itäkeskus ainoa paikka missä tähän ilmiöön törmää. Jos Helsingissä ei liiku useampia vastaavia ryhmiä, niin minä törmäsin näihin samoihin killeihin Kampissa jo viikkoja sitten.

Tulivat selän takaa yllättäen ja sain sellaisen käsityksen, että tarkoitus oli keikata minulta joko kassi tai lompakko ja juosta sitten niin perkeleesti johonkin suuntaan. Pojilla meni kuitenkin pupu pöksyyn juuri oikeaan aikaan. En osannut kieltä, mutta sain sellaisen käsityksen että niiden johtaja moitti alaisiaan siitä kun homma meni pieleen.

En uskalla edes ajatella mitä olisi tapahtunut jos olisivat hommaa yrittäneet. Ilkeä rasisti-setä pahoinpiteli lapsia ja kynttilämeren äärellä seistään suvaitsevaisuuden puolesta :D Musiikkiakin on ja makkaraa...kasvissyöjille porkkanaa.

Toivottavasti tämä ilmiö ei ole nyt rantautumassa Suomeen ihan pysyvästi, kuten moniin maihin on rantautunut.
 
Viimeksi muokattu:
Sitten hänellä ei periaatteessa voisi olla ainakaan merkintää huumerikoksesta, seksuaalirikoksesta, törkeästä pahoinpitelystä jne. Tosin ei kai parin päivän keikkatyöläisiltä voi katsoa kuin pärstän. Mutta ainakin vakituisesti lasten ja nuorten kanssa työskentelevien pitää esittää tuore rekisteriseloste.

Tarkastetaanko nuo myös sossutuilla eläviltä? Siis, jotka ovat työharjoittelussa, -kokeilussa tai jossakin muussa sellaisessa päiväkodissa?

Ei nykypäivänä luonnehdinta "töissä päiväkodissa" tarkoita yhtään minkäänlaista työsuhdetta. Ei varsinkaan tuonkaan kaverin elämäntyylin perusteella.

Edit: nypykkä jo ehtikin.
 
Työ päiväkodissa voi olla myös siivous, keittiö tai talonmieshommaa. Mikäli oikein ymmärsin avokin kertomasta, niin sijaisilta ja harjoittelijoilta ei vaadita rekisteriselostetta. Pidempään oleva äitiyslomasijainen sellaisen joutuu tuomaan.

Ei olisi ollenkaan tavatonta, että ei niin puhtaan taustan omaava olisi osa- aikaisena laitosapulaisen nimikkeellä päiväkodissa. Ei siis suoraan tekemisissä lasten kanssa.
 
Tässä on nyt kolme linjaa. Yksi miettii yksilön räkimisiä ja toisen yksilön tönimisiä. Toinen itkee, kun media ottaa kaiken irti rasismin vastustamisesta. Kolmas linja on organisoidun ja väkivaltaan kehottavan järjestön kritikointi ja tuomitseminen ja sen haitallisuuden toteaminen.

Minua eivät yksilöt tässä kiinnosta lainkaan. Tästä porukasta on vain haittaa maahanmuuttokriittisten asialle.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä on nyt kolme linjaa. Yksi miettii yksilön räkimisiä ja toiaen yksilön tönimisiä. Toinen itkee, kun media ottaa kaiken irti rasismin vastustamisesta. Kolmas linja on organisoidun ja väkivaltaan kehottavan järjestön kritikointi ja tuomitseminen ja sen haitallisuuden toteaminen.

Minua eivät yksilöt tässä kiinnosta lainkaan. Tästä porukasta on vain haittaa maahanmuuttokriittisten asialle.
Siinä suhteessa tullaan ottamaan tästä tapauksesta kaikki irti. Mediat repivät otsikoita ja vihervasemmisto kirkuu, että kaikki rasismilla flirttailu (jonka he itse määrittelevät) täytyy kieltää ja asettaa vastuuseen. Itse näen asian niin, että ihmisten täytyy jollain tavalla saa turhautumista purettua. Jos se on sosiaalisessa mediassa pään paukuttamista tai jossain vokin edessä lakanoita heiluttamalla niin se on paljon parempi vaihtoehto kuin se, että ne ihmiset keräävät siellä tuvassa hiljaa sitä "vihaa" tai mitä sitten keräävätkin vaikka sitä turhautumista. Se on kuin painekattila ilman varoventtiiliä. Suomeen muodostuisi entistä enemmän "itsenäisyys" ryhmiä jonka toiminta olisi ns. Pimeää. Sellaisia ryhmiä jotka eivät ainoastaan tyydy lakanoiden heilutteluun. Näitä voi toki muutoinkin muodostua jos tämä samanlainen vihervasemmisto politiikka saa jatkua, että oman maan heikoimmassa asemassa olevilta viedään tulevaisuus ja annetaan se tänne sosiaalisin ja taloudellisin perustein tuleville maahanmuuttajille. Jossain vaiheessa joku tekee muutakin kuin äänestää perussuomalaisia.
 
Nappasin sen erään upseerin Facebookista.

Niin masokisti en ole, että lukisin silmät tapillaan iltapulun juttuja jostain pekkasaurista ja päälle vielä tankkaisin Rasmusta. Jotain rajaa sentään. Jätän tämän teikäläiselle.

On ilmeistä masokismiä sitten lukea suomalaisen median kirjoituksia ajankohtaisesta tapauksesta?
Ilmeisesti sinulle otsikosta esiin nousi vain Pekka Sauri? Minua se ei haitannut.

Kynttilämeri Jimin muistoksi syttyi Helsingin Asema-aukiolla – Pekka Sauri: ”Pakko tulla”
 
On ilmeistä masokismiä sitten lukea suomalaisen median kirjoituksia ajankohtaisesta tapauksesta?
Ilmeisesti sinulle otsikosta esiin nousi vain Pekka Sauri? Minua se ei haitannut.

Täytyy myöntää, että avasin linkin ja näin otsikon ja sen lärvin ja sitten meni linkki kiinni. Ajattelin että ei saatana.

Minua ei innosta yhtään tämä median ulina. Iltapäivälehdillä on vain se ansaintalogiikkansa. Siitä on yhtä paljon haittaa rasismin vastustamiselle kuin Kansallisesta Vastarinnasta haittamaahanmuuttokriittisyydelle.
 
Täytyy myöntää, että avasin linkin ja näin otsikon ja sen lärvin ja sitten meni linkki kiinni. Ajattelin että ei saatana.

Minua ei innosta yhtään tämä median ulina. Iltapäivälehdillä on vain se ansaintalogiikkansa. Siitä on yhtä paljon haittaa rasismin vastustamiselle kuin Kansallisesta Vastarinnasta haittamaahanmuuttokriittisyydelle.
Loistava syy vittuilla :confused:

Aikaisemmin kirjoitit joidenkin toimijoiden hakevan eripuraa kansalaisten kesken epävakauden luomiseksi, eikö tänä nykymedian toiminta ole juuri sitä? vai pelkkää merkityksetöntä ulinaa?
 
Viimeksi muokattu:
En sieda sita tippaakaan, edes saksassa ei raitty paalle, vaikka kappailin natsien baarin ohi. Taalla paalle rakiminen nayttaa olevan vautsikka vau, kiva juttu.
Kohtisylkeminen on päällekarkaus. Tai sen kuuluisi olla. Pikkumielinen ja narttumainen ele, jolla voi olla vakavat seuraukset. Ottaen huomioon miten epäkunnioittava ja suututtava ele se yleisesti on, kohtisylkäisy pitäisi tulkita myös itsetuhoiseksi käytökseksi, ja siten sylkijä pitäisi saattaa mielenterveyshuollon piiriin. DNA-näytteen kerääminen talteen todisteeksi olisi mitä helpointa... tai oikeastaan älä kerää, jätä vaatteeseen. Antaa kyttien labraihmisten tehdä työnsä. Sitä ennen kun laittaa vielä sylkijän pakettiin pienintä voimaa käyttäen niin oikeuslaitoksella pitäisi olla anteeksiantamattoman helppo työ ratkaista rikos.
 
Back
Top