Suomen sisäinen turvallisuus

Olen varma siitä, että ne puheenparret, joiden puolesta kukin vannoo silmät palaen tänään maistuvat hiekalta jo 10 vuoden kuluttua. Olen edelleen varma siitä, että eurooppalainen muutos on jo alkanut ja agendat saavat kyytiä. Uutta pukkaa.

Minä olen neuvonut aina penskojani sillä tavoin, että minkään ismin tai dogmin puolesta ei kannata housujaan kiinnittää. Ismit ja dogmit eivät yleensä kestä elämän tulta ja mikään ei ole poliitikoille helpompaa kuin kusettaa meitä. Se on de facto.

Kansallismieliset - käsite on tietoisesti jalostettu käsittämään ihmisiä, joilla on 55 äo, pilottitakki ja huono tukka. Se on ollut niin läpinäkyvän tarkoituksellista, että oikein yrjöttää. Toinen on miekkarit. Niistä on luotu kuva, kuinka anarkistit hajottavat paikkoja...onko se oikea kuva suomalaisesta miekkarista?

Oikeasti meillä taviksilla ei ole mitään syytä tapella keskenämme. Joku ymmärtää, että hajoita ja hallitse on jees. Joku tarjoaa syylliseksi kremliä ja joku illuminaattia. Minä epäilen vahvasti, että syyllinen löytyy ihan rajojemme sisältä. En väitä, etteikö kreml vaikuttaisi ja jotkut muutkin, mutta suomalaiset meitä hallitsevat käsittääkseni edelleen, eikö vain?

Some on tehnyt poliitikoille normaalin käytännön vaikeaksi eli ammattimainen valehtelu johtaa kiinnijäämiseen. Miten somea siis hallitaan? Luomalla mm. määritelmä vihapuheesta, jota kukaan ei ole käsitteeksi pystynyt pukemaan. Ihmeellisemmätkin asiat on käsitteellistetty...tämä odottaa vielä...syystä tai toisesta.

On noita tullut havaittua. Molemmilla reunoilla siis, jopa mediaan nostettuina #turpoinakin, sen minkä toimitteluiltaan ehtivät.

Viimeksi muokattu:
Hyvä on kyseenalaistaa, hyvä on puhua. Ei ehkä pidä jankuttaa.

Minua kiinnostavat nuo järjenvastaisuudet. Venäjällä juhlitaan voitonpäivää "natseista" mutta siellä myös pidetään uusnatsien ja uusstalinistien kokouksia, joissa esiintyy mielikuvitusvaltioiden "lähettiläitä". Tämä on yksi osa tätä putinkia.

Lauralla voi olla Daavidin tähti. Mitä se merkitsee. Ajaako se kulipäät ja Bäckmanin pois kuin risti vampyyrin?

Ei, jos hänestä on hyötyä.

Kansallismieliset - käsite on tietoisesti jalostettu käsittämään ihmisiä, joilla on 55 äo, pilottitakki ja huono tukka. Se on ollut niin läpinäkyvän tarkoituksellista, että oikein yrjöttää. Toinen on miekkarit. Niistä on luotu kuva, kuinka anarkistit hajottavat paikkoja...onko se oikea kuva suomalaisesta miekkarista?

Itse muistan eräänkin mielenosoituksen johon osallistuin. Aika hyvin oli sieltä kuvaajat poimineet ne vähemmän edustavat yksilöt. Ei näkynyt uutiskuvissa mielenosoitukseen osallistuneet maahanmuuttajat, vanhukset ja lapsiperheet. Puheistakin oli hienosti erotettu lauseita asiayhteyksistä niin, että särähtivät tv-kansan tajuntaan.

Toinen on miekkarit. Niistä on luotu kuva, kuinka anarkistit hajottavat paikkoja...onko se oikea kuva suomalaisesta miekkarista?

Ja aivan samankaltaisia havaintoja noista anarkisteista.

Näitäkin "äärettömän väkivaltaisia" anarkistimiekkareita on tullut todistettua paikan päällä (ei tosin osallistujana). Useimmat osanottajat yhtä pelottavia ja aggressiivisia kuin luomuhyllyn lesepussi.

Olen varma siitä, että ne puheenparret, joiden puolesta kukin vannoo silmät palaen tänään maistuvat hiekalta jo 10 vuoden kuluttua. Olen edelleen varma siitä, että eurooppalainen muutos on jo alkanut ja agendat saavat kyytiä. Uutta pukkaa.

Minä olen neuvonut aina penskojani sillä tavoin, että minkään ismin tai dogmin puolesta ei kannata housujaan kiinnittää. Ismit ja dogmit eivät yleensä kestä elämän tulta ja mikään ei ole poliitikoille helpompaa kuin kusettaa meitä. Se on de facto.

Oikeasti meillä taviksilla ei ole mitään syytä tapella keskenämme. Joku ymmärtää, että hajoita ja hallitse on jees. Joku tarjoaa syylliseksi kremliä ja joku illuminaattia. Minä epäilen vahvasti, että syyllinen löytyy ihan rajojemme sisältä. En väitä, etteikö kreml vaikuttaisi ja jotkut muutkin, mutta suomalaiset meitä hallitsevat käsittääkseni edelleen, eikö vain?

Some on tehnyt poliitikoille normaalin käytännön vaikeaksi eli ammattimainen valehtelu johtaa kiinnijäämiseen. Miten somea siis hallitaan? Luomalla mm. määritelmä vihapuheesta, jota kukaan ei ole käsitteeksi pystynyt pukemaan. Ihmeellisemmätkin asiat on käsitteellistetty...tämä odottaa vielä...syystä tai toisesta.

Sir Baikal...olette kyllä nyt niin lähellä Tolkun & Totuuden lähteitä että ihan sanattomaksi vetää! Tähän ei ole juurikaan mitään lisättävää.

Joku tarjoaa syylliseksi kremliä ja joku illuminaattia. Minä epäilen vahvasti, että syyllinen löytyy ihan rajojemme sisältä.
Media on keskeinen vaikuttaja, poliitikot ja virkamiehet hyppivät sen tahdissa - tai itkevät ja hyppivät. Porkkana:) vai ryhmysauva:confused:, porkkana:) vai ryhmysauva:confused:

Kuka määrää mediaa, vai onko se jo ehdoton ja itsenäinen valtakunnan hallitsija? Valta pilaa, ehdoton valta pilaa ehdottomasti.

Hyvä on kyseenalaistaa, hyvä on puhua. Ei ehkä pidä jankuttaa.

Minua kiinnostavat nuo järjenvastaisuudet. Venäjällä juhlitaan voitonpäivää "natseista" mutta siellä myös pidetään uusnatsien ja uusstalinistien kokouksia, joissa esiintyy mielikuvitusvaltioiden "lähettiläitä". Tämä on yksi osa tätä putinkia.

Lauralla voi olla Daavidin tähti. Mitä se merkitsee. Ajaako se kulipäät ja Bäckmanin pois kuin risti vampyyrin?

Ei, jos hänestä on hyötyä.

Mistäs Bäckman tähän juttuun nyt nousi vai kuuluuko se ikään kuin vakikalustoon, kun heitellään epäilyksiä?

Kuka muu voi julkisesti vastustaa rajoittamatonta maahanmuuttoa kuin sellainen jolla ei ole enää mitään menetettävää. Noiden elämänkoululaisten ei tarvitse enää miettiä seurauksia joten ollaan kiitollisia että ne pitävät maahanmuuttokeskustelun hengissä. Ilman noita se pystyttäisiin muuttamaan pelkäksi hymistelyksi.

Kuka muu voi julkisesti vastustaa rajoittamatonta maahanmuuttoa kuin sellainen jolla ei ole enää mitään menetettävää. Noiden elämänkoululaisten ei tarvitse enää miettiä seurauksia joten ollaan kiitollisia että ne pitävät maahanmuuttokeskustelun hengissä. Ilman noita se pystyttäisiin muuttamaan pelkäksi hymistelyksi.

Totta, monella olisi työpaikka tai vähintään urakehitys vaarassa jos vastustaisi humanitääristä maahanmuuttoa avoimesti.

ja tämä kertoo mitä?
Luitko ihan loppuun?

Sull on muuten hyvät lukemiset...Isan pikajuna..:facepalm: oletko myös Uuninpankkopoitsun vakioseuraaja?

En, mutta hyvin kalikka kalahtaa. :)

Huhtasaari oli ihan itse kertonut FB-sivuillaan asiasta. Joten turha heittää ad hominemia, kun asiat ovat ehken eritavalla, kuin haluaisit.

En, mutta hyvin kalikka kalahtaa. :)

Huhtasaari oli ihan itse kertonut FB-sivuillaan asiasta. Joten turha heittää ad hominemia, kun asiat ovat ehken eritavalla, kuin haluaisit.

Olet heittänyt kalikoita koko päivän, kohta saan tulet uuniin...heittele vaan lisää jos helpottaa..:D

Kuten jo aikaisemmin kerroin, minulle on ihan paskan hailee mitä Huhtasaari ikinä tekeekään tai on tekemättä..ja kenen kanssa..ei heilauta minua mihinkään suuntaan...ilmeisesti liian vaikea ymmärtää?

Olet heittänyt kalikoita koko päivän, kohta saan tulet uuniin...heittele vaan lisää jos helpottaa..:D

Kuten jo aikaisemmin kerroin, minulle on ihan paskan hailee mitä Huhtasaari ikinä tekeekään tai on tekemättä..ja kenen kanssa..ei heilauta minua mihinkään suuntaan...

Tuntuuhan tuo todella lujasti heiluttavan, kun pitää kommentoida jatkuvasti.... ;)

Huhtasaari Bäckmaniin liittyen:
Toimin kaikkien kanssa yhteistyössä. Ihmisiä kaikki tyynni, Huhtasaari vastasi.

Vertaisin siihen että joku sanoisi että "ihmisiähän terroristitkin ovat" ja että terrorismin syy
on "globaali epäoikeudenmukaisuus". Toki meillä ei ole tuollaisia presidenttiehdokkaina. Eihän?

Viimeksi muokattu:
Huhtasaari:

Vertaisin siihen että joku sanoisi että "ihmisiähän terroristitkin ovat" ja että terrorismin syy
on "globaali epäoikeudenmukaisuus". Toki meillä ei ole tuollaisia presidenttiehdokkaina. Eihän?

Minua nyt eniten huolettaa Huhtasaaren "päivässä ohi" -kommentit Suomen puolustuskyvystä. Ja yhtä lailla tämän näkemykset Venäjän suorittamasta Krimin kaappauksesta ja sekaantumisesta Itä-Ukrainan sotaan. Tällaiselle henkilölle minä en soisi missään nimessä Suomen puolustusvoimien ylipäällikkyyttä.

Back