Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pitääkö sitä Huhtasaarta nyt naulata joka käänteessä ja joka sanasta?
Jos daami vaikka pääsisikin presidentiksi, niin eihän se nyt yksin päätä miten Suomi-laivaa ajetaan. Suomessa on oleellista se kuka on pääministerinä; siinä paikalla tehdään myös sisäistä turvallisuutta varmistavia tai rapauttavia päätöksiä. Sehän on tämän keskustelun otsikon aiheenakin.
Juu, samassa jonossa ollaan sille laarille. Voidaan jatkaa presidentinvaali-keskustelussa.mutta sanon silti, että oma ääneni tulee kyllä menemään vaalipäivänä nykyiselle ylipäälliköllemme.
Mä ihmettelin kun se rupesi keksimään omasta päästään mulle ajatuksi -> ilmoitti "pistävänsä mut piiloon".
Baikal postasi lehmän kuvan -> rupesi keksimään Baikalille omasta päästään naisvastaisia asenteita - eikä pyytänyt anteeksi kun erehdys tuli ilmi.
Paljon raflaavia väitteitä. Ei todisteita niille. Tietää muista ihmisistä näitä itsejään paremmin mitä he ajattelevat ja kuinka asennoituvat. Liukas kuin saippua. Ei ole koskaan väärässä - etenkään silloin kun on todistettavasti väärässä.
Kääntää asia-asiat henkilökysymyksiksi ja perustelee sen jälkeen toisen väärässä olemisen, pahuuden tms. omalla toteennäyttämättömällä väitteellään siitä millainen toinen on.
Tekee muista ja muiden kommenteista erittäin, erittäin kärjistäviä väitteitä. Näyttää kuin käyttäisi näitä kärjistäviä väitteitä (passiivis)aggressiivisen kompromettoinnin välineenä.
Pyrkii asettumaan sosiaaliseksi keskiöksi maksimaalisen omaehtoisella tavalla. Jos ei onnistu, niin käyttää muita keinoja sosiaalisen omaehtoisuuden saavuttamiseksi.
On näennäisesti hauska, älykäs ja hurmaava, mutta se naamari alkaa rakoilla aika nopeasti.
Käyttää omien sanojensa mukaan viranomaisrekistereitä yksityisten asemoitumis/valtapelien välineenä. (=Sanoi tarkistavansa maahanmuuttukriittisten palveluhistoriat. Anonyymikeskustelujen osalta aika outoa.)
Olen joutunut olemaan tekemisissä samanlaisia käyttäytymismalleja omaavien henkilöiden kanssa. Siitä ei seuraa ikinä mitään hyvää. Ja mihinkään, yhtään mihinkään ei voi luottaa.
Toisen osapuolen järkevät vaihtoehdot supistuvat kahteen: taistele tai pakene.
Yleensä pakeneminen on viisaampaa. Säästyy todennäköisemmin kostoilta.
Olen varma siitä, että ne puheenparret, joiden puolesta kukin vannoo silmät palaen tänään maistuvat hiekalta jo 10 vuoden kuluttua. Olen edelleen varma siitä, että eurooppalainen muutos on jo alkanut ja agendat saavat kyytiä. Uutta pukkaa.
Minä olen neuvonut aina penskojani sillä tavoin, että minkään ismin tai dogmin puolesta ei kannata housujaan kiinnittää. Ismit ja dogmit eivät yleensä kestä elämän tulta ja mikään ei ole poliitikoille helpompaa kuin kusettaa meitä. Se on de facto.
Kansallismieliset - käsite on tietoisesti jalostettu käsittämään ihmisiä, joilla on 55 äo, pilottitakki ja huono tukka. Se on ollut niin läpinäkyvän tarkoituksellista, että oikein yrjöttää. Toinen on miekkarit. Niistä on luotu kuva, kuinka anarkistit hajottavat paikkoja...onko se oikea kuva suomalaisesta miekkarista?
Oikeasti meillä taviksilla ei ole mitään syytä tapella keskenämme. Joku ymmärtää, että hajoita ja hallitse on jees. Joku tarjoaa syylliseksi kremliä ja joku illuminaattia. Minä epäilen vahvasti, että syyllinen löytyy ihan rajojemme sisältä. En väitä, etteikö kreml vaikuttaisi ja jotkut muutkin, mutta suomalaiset meitä hallitsevat käsittääkseni edelleen, eikö vain?
Some on tehnyt poliitikoille normaalin käytännön vaikeaksi eli ammattimainen valehtelu johtaa kiinnijäämiseen. Miten somea siis hallitaan? Luomalla mm. määritelmä vihapuheesta, jota kukaan ei ole käsitteeksi pystynyt pukemaan. Ihmeellisemmätkin asiat on käsitteellistetty...tämä odottaa vielä...syystä tai toisesta.
Anteeksi nyt vain. Ketähän tutkijaa mahdat tarkoittaa? Oliko outo tunne sittenkin oikeassa?Nytkö se tutkija lähti menemään? Kerran kysyttiin lähdettä ja se oli siinä
Hyvä juttu, nyt meitä on ainakin kaksi.oma ääneni tulee kyllä menemään vaalipäivänä nykyiselle ylipäälliköllemme.
Nytkö se tutkija lähti menemään? Kerran kysyttiin lähdettä ja se oli siinä
Älkää viitsikö jäsen @Jantunen turhaan kehittää mitään analyyseja. Keskustelija siinä missä kaikki muutkin, tosin nimellään.
Ei kait tästä ole tarkoitus tehdä mitään virkkuukerhoa, jossa kaikki on samaa mieltä koukun käyryydestä..
Hyvä, että tuli ja toivottavasti pysyy
Hyvä juttu, nyt meitä on ainakin kaksi.
Huhtasaari Bäckmaniin liittyen:
Vertaisin siihen että joku sanoisi että "ihmisiähän terroristitkin ovat" ja että terrorismin syy
on "globaali epäoikeudenmukaisuus". Toki meillä ei ole tuollaisia presidenttiehdokkaina. Eihän?
Olisin itse paljon kiinnostuneempi kuulemaan entisistä ja nykyisistä poliitikoista (ja/tai heidän lähipiiristään), jotka istuvat Venäjän valtion tai sen vaikutuspiiriin kuuluvien yhtiöiden hallussa edistämässä ns. yhteiskuntasuhteita. Millä tavalla he vaikuttavat ja kehenkin, ja mitä mahtavat olla miehiään heidän venäläiskontaktinsa? Kuinka usein he tapaavat muita valtakunnanpoliitikkoja (mukaanlukien presidenttiehdokkaita) ja missä merkeissä?
Ehkäpä Supolla joku kokoaa aiheesta tilannekuvaa. Mediaa ei kiinnosta.
Olisin itse paljon kiinnostuneempi kuulemaan entisistä ja nykyisistä poliitikoista (ja/tai heidän lähipiiristään), jotka istuvat Venäjän valtion tai sen vaikutuspiiriin kuuluvien yhtiöiden hallussa edistämässä ns. yhteiskuntasuhteita.
Nyt ollaan ytimessä. Tässä kannattaa seurata venäläisen rahan liikkeitä, erityisesti energiarahan. Ja päästäänkin sitten aika haipakkaa suuriin puolueisiin ja yläkertaan asti.