Makkaramestari
Kapteeni
Laitetaan vähän sisältöäkin tuosta uutisesta:
Vähän pisti taas silmään että ylen uutinen ja suomalaisten maanpuolustustahtokin on tuolla NATO-taustalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Laitetaan vähän sisältöäkin tuosta uutisesta:
Ei, nyt sekoitat sein (olla) ja sollen (pitäisi olla) kysymyksen.Norjalaisproffallakin on siis se käsitys, että Venäjällä olisi jonkinlainen punainen viiva tai veto-oikeus siihen, miten itsenäiset valtiot määrittävät puolustuksensa. Toki täytyy muistaa, että sellainen sillä on, jos se sellaisen päättää ottaa.
Ottaisiko, ja jos ottaisi niin mitä se punainen viiva tai veto-oikeus tarkoittaisin, onkin sitten se seuraava kysymys.
Ukrainan tilannetta seuraten, tulee herkästi Natoa ikävä.
Ihan vaan siksi, kun on myös tullut luettua sotaveteraanien edesottamuksia.
.
Samaten kysymyksen asettelu jo johdattaa vihervasemmistolaiset vastakarvaan kun kysytään nato-kysymys yhdessä maanpuolustustahtoa mittaavan kysymyksen kanssa.
.
No ei kait olekaan. Minulle natovastustajat kuitenkin ovat punaisia, vihreitä, venäjämielisiä tai muuten vaan naiiveja. Osa vain esteellisiä, epärehellisiä tai vastuuta väistäviä.Naton vastustaminen ei ole mitenkään vihervasemmistolaisten yksinoikeus.
No ei kait olekaan. Minulle natovastustajat kuitenkin ovat punaisia, vihreitä, venäjämielisiä tai muuten vaan naiiveja. Osa vain esteellisiä, epärehellisiä tai vastuuta väistäviä.
Minusta naton kannattajat on vastuun välttäjiä(SIIRRETÄÄN VASTUU MUILLE). Raukkoja ja pelkureja toisin sanoen. Minä lupaan tehdä sen minkä pyydetään ja jos ei pyydetä niin oman tonttini hoidan siitä huolimatta
No ei kait olekaan. Minulle natovastustajat kuitenkin ovat punaisia, vihreitä, venäjämielisiä tai muuten vaan naiiveja. Osa vain esteellisiä, epärehellisiä tai vastuuta väistäviä
Etköhän sinä pysty sen "oman tonttisi" hoitamaan myös vaikka maa kuuluisi NATOon.
No puoluejakauman osalta varmaankin. Mutta jos keskustalainen ei halua Naton turvatakuita ja jakaa ymmärrystä Venäjän toimille niin minulle hän näyttäytyy aika punaisena. Ja moni punainen puolestaan diggaa Venäjää vain vastustaakseen mitä lie läntistä materialismia mutta antaa siis siinä tukensa fasistiselle nykyvänäjän hallinnolle. Eihän näitä puolukannan perusteella ihmisiä tänään toisistaan erota mutta Naton turvatakuista kieltäytyminen ja silti sijaita Naton puolella rajaa - on tyhmää puolukannasta riippumatta.Kyllä NATO-vastustus löytyy tässä maasta VASL, Keskustan ja Persujen riveistä, kuten tuo Passin esittämä tilasto antaa osoittaa.
No juuri sitähän tuossa esitin. Punaiset voi olla mustia ja vihreät punaisia. Naapurin kansallistunnus on kuitenkin edelleen punainen.Tuollainen "värikoodaus" puolueiden kohdalla on aika harhaanjohtavaa.
No juuri sitähän tuossa esitin. Punaiset voi olla mustia ja vihreät punaisia. Naapurin kansallistunnus on kuitenkin edelleen punainen.
Kyse olikin Natojäsenyydestä ja sen gallupista joka juurikin jakaa mielipiteitä myös puolueen sisällä. Jäikö ketju lukematta.Toki voivat. Mutta puolueilla on myös puolueohjelma, josta sitä väriä voi käydä arpomassa omiin näkökulmiinsa sopivaksi. Yksittäinen puolueen jäsenhän nyt voi sanoa mitä tahansa.
Joo, pitää etsiä vielä jotakin jos haluamme olla eri mieltä.Ei jäänyt. Puhuimme vain eri asioista.
Pystyn, mutta jos sodan syy on muualla kuin suomessa niin vituttaahan se. Myötätuntoa muualle päin ei ole ja epäilen muidenkin myötätuntoa. En odota apuja muilta ja sama pitäisi olla toisinpäin.