Nyt täytyy Junkkerille pistää kova issias päälle niin saadaan jokin tosi luova ratkaisu. Luonnollisesti valtaa pitää keskittää Rysseliin tämän ratkaisun myötä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Puinnit on puitu. Kolmatta säilörehusatoa korjataan parhaillaan. Ei ole kummoinen, mutta rikkana rokassa. Kolmas sato on lisäksi lähes aina märkää ja kuitua on liian vähän. Appeeseen sotkettuna menee.Aika harvakseltaan tätä ketjua lueskelen, kun en aiheesta sen kummempaa tiedä, mutta uteliaisuudestani kysyn, että mitenkäs nämä viimeaikojen sateet ovat vaikuttaneet asioihin? Vieläkö maanviljelijät koettavat saada jotakin irti maasta, vai ei? Voiko vielä saada esim. heinää talven varalle, vai menikö se aika jo ohi?
Koska omasta pussista ei tarvitse maksaa, niin ennustan polttoaineen kallistuvan kevääseen mennessä. Verotus tuskin ainakaan kevenee ja raakaöljyn hinnan on kai veikattu lievästi nousevan. Tosin jenkit ilmeisesti muuttivat arvionsa hyvin lievästi laskevaksi, mutta ota näistä selvää. Tuo hyvin kevyellä googlaamisella.Moottoripolttoaine säiliö alkoi pumpata tänään ilmaa. Tankissa oleva löpö riittää, kun kyntö alkaa olla loppusuoralla.
Talvilaatua minulla on varastossa eri säiliössä.
Nyt tarvittaisi ennustajan lahjoja. Miten viime aikoina nousussa olleelle öljyn hinnalle käy kevääseen mennessä?
Jatkaako nousua vai kääntyykö laskuun?
Tilaanko huomenna 3000 l vai vasta keväällä. Mahdollisuus voittaa tai hävitä satasia.
Nyt hyviä arvauksia. Parhaan perustelun tarjonneelle tarjoan virtuaaliset pullakahvit
Hinnan nousua (ilman uusia sotia) rajoittaa raja, jossa jenkit käynnistävät liuskeöljytuotantonsa. USA on maailman suurin öljyntuottaja, kun tuotanto ajetaan ylös, katkaisten hinnannousun. Hinta ei tosin laskekaa paljoa samasta syystä että kun se olisi taas kannattamatonta, tuotantoa leikataan takaisin jnejne.Koska omasta pussista ei tarvitse maksaa, niin ennustan polttoaineen kallistuvan kevääseen mennessä. Verotus tuskin ainakaan kevenee ja raakaöljyn hinnan on kai veikattu lievästi nousevan. Tosin jenkit ilmeisesti muuttivat arvionsa hyvin lievästi laskevaksi, mutta ota näistä selvää. Tuo hyvin kevyellä googlaamisella.
Eläinlääkärin havainto 1: Nautaeläimen luontainen kiimakierto häiriintyy, koska sillä ei ole tarjolla keinovaloa. Siis siellä laitumella. Siispä isäntä vetää 400 metriä alumiinikaapelia ja laittaa tolpannokkaan lampun. Nyt naudat ovat luontaisesti kiimaisia
Pitkällä ajanjaksolla polttoaineet tuppaa kallistumaan. Tilatakko nyt, vai keväällä riippuu mielestäni siitä että mikä on maatalousyhtymän/omista vapaista rahavarannoista. Jos rahaa on vapaana, niin koska korkoa ei makseta noin pienille rahasummille, niin kenties tilaisin löpöä. Jos hinta laskee, tulee korkotappiota, mutta tuskin kuitenkaan kohtuullisen koron määritelmää, eli n. 7.5% koko summasta, mutta jos löpö kallistuu, voittanet noin 1.7% koska tuon verran on löpö tupannut kallistumaan vuosittain keskiarvollisesti...Moottoripolttoaine säiliö alkoi pumpata tänään ilmaa. Tankissa oleva löpö riittää, kun kyntö alkaa olla loppusuoralla.
Talvilaatua minulla on varastossa eri säiliössä.
Nyt tarvittaisi ennustajan lahjoja. Miten viime aikoina nousussa olleelle öljyn hinnalle käy kevääseen mennessä?
Jatkaako nousua vai kääntyykö laskuun?
Tilaanko huomenna 3000 l vai vasta keväällä. Mahdollisuus voittaa tai hävitä satasia.
Nyt hyviä arvauksia. Parhaan perustelun tarjonneelle tarjoan virtuaaliset pullakahvit
Kyllä, matemaattisesti saat parhaan tuoton 4 pankkipäivän myöhästymisestä, mutta pitää olla tarkkana, ettei mene perintään...Olen tehnyt havainnon, että parhaan tuoton rahalle saa maksamalla erääntyneitä laskuja. Niitä ei kylläkään varta vasten kannata järjestää tuon tuoton maksimoimiseksi.
Nyt tarvittaisi ennustajan lahjoja. Miten viime aikoina nousussa olleelle öljyn hinnalle käy kevääseen mennessä?
Jatkaako nousua vai kääntyykö laskuun?
Nykyiset viinabensat ei säily, moottorilöpön eli väriaineella höystetyn dieselin kanssa ei ole ollut tähän asti ongelmia.Kiinnittäisin sinuna huomiosi terävimmän kärjen polttoaineen säilyvyyteen. Perhana, eihän nää nykyiset polttoaineet ole enää mitään -säilyviä-. En ottaisi liian paljon etunokkaan löpöä enkä bensaa isoon tankkiin.
Kiroat syntymäsi, kun tilaamasi kesälaatu pursuaa huhtikuussa rökäleinä tuutista ulos.
Mulla jäi viime syksynä bensaa melkein täysi perämoottorin tankki. Toukokuussa sen sai suosiolla kaataa sihdin ja harson läpi käytettäväksi ruohonleikkuriin. Eräs tuntemani asentaja ei neuvo ihmisiä pitämään isoja diesel-löpö-varastoja, hänen mielestään moni ongelma johtuu polttoaineiden epäpuhtauksista ja huonosta säilymisestä.
Alkoholi bensassa - tulee ongelmia....biohöpöt dieselissä - tulee ongelmia.
Mulla jäi viime syksynä bensaa melkein täysi perämoottorin tankki. Toukokuussa sen sai suosiolla kaataa sihdin ja harson läpi käytettäväksi ruohonleikkuriin. Eräs tuntemani asentaja ei neuvo ihmisiä pitämään isoja diesel-löpö-varastoja, hänen mielestään moni ongelma johtuu polttoaineiden epäpuhtauksista ja huonosta säilymisestä.
Alkoholi bensassa - tulee ongelmia....biohöpöt dieselissä - tulee ongelmia.