Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onhan niissä tasauspyörästön lukko.Etuperässä muistaakseni kitkalukko, aika hyvin se lukko päällä kaapii kaikilla tyhjää. @Leaderwolf saattaisi muistaa tuon etupään lukkosysteemin yksityiskohdat.Miksi tuo ei käyttänyt lukkoja? Kait noissa on etupäähän ja takapähän lukot+ristilukko molemmille päälle?
Onhan tuota joskus itsekin tullut ajettua lietevaunun kanssa traktorin pohjia myöten kiinni. Tuli ainakin hyvin lannoitettu kohta kun hulautin 12m3 paskaa yhteen paikkaan, että sai vaunun tyhjäksi. Nykyään taitaisi tulla linnatuomio sellaisesta teostaOn joskus tuo kuiva pinta päässyt yllättämään allekirjoittaneenkin kesken hyvin sujuneen kyntöurakan Siinä ei ollutkaan niin kuiva paikka ajaa kuin luulin, etenkään pienillä kyntörenkailla
Katso liite: 25897
Puidessa sitten että mikähän rättilako pläntti se tuossa..?Onhan tuota joskus itsekin tullut ajettua lietevaunun kanssa traktorin pohjia myöten kiinni. Tuli ainakin hyvin lannoitettu kohta kun hulautin 12m3 paskaa yhteen paikkaan, että sai vaunun tyhjäksi. Nykyään taitaisi tulla linnatuomio sellaisesta teosta
Ottikos koneesi jo ehtoolle kun ei onnistunutYritin tehdä Justin Caselle viestin, mutta kun ei näköjään onnistu niin olkoon.[/QU
Kaveri kun vaunua täytti niin irtosi pumpusta letku ja hetken aikaa tuli paskaa tuutin täydeltä hyttiin kun oli takalasi Casesta auki, harmaa sisusta muutti väriä hetkessäOnhan tuota joskus itsekin tullut ajettua lietevaunun kanssa traktorin pohjia myöten kiinni. Tuli ainakin hyvin lannoitettu kohta kun hulautin 12m3 paskaa yhteen paikkaan, että sai vaunun tyhjäksi. Nykyään taitaisi tulla linnatuomio sellaisesta teosta [/QUOTE
Meillä uitettiin aikoinaan 6600 Fordin sisusta öljyllä, katkesi kourakuormaajan letku juurikin oikealta korkeudelta. Onneksi ei sattunut muuta vanhinkoa, mitä nyt isäukko näytti suht rasvaiseltaKaveri kun vaunua täytti niin irtosi pumpusta letku ja hetken aikaa tuli paskaa tuutin täydeltä hyttiin kun oli takalasi Casesta auki, harmaa sisusta muutti väriä hetkessä
Harmaa Casen sisusta muuttui hetkessä Jontikan ruskeaksi....?Kaveri kun vaunua täytti niin irtosi pumpusta letku ja hetken aikaa tuli paskaa tuutin täydeltä hyttiin kun oli takalasi Casesta auki, harmaa sisusta muutti väriä hetkessä
Saman 12m3 olen paikalleni laskenut viimeksi tänä syksynä, suolohkollaOnhan tuota joskus itsekin tullut ajettua lietevaunun kanssa traktorin pohjia myöten kiinni. Tuli ainakin hyvin lannoitettu kohta kun hulautin 12m3 paskaa yhteen paikkaan, että sai vaunun tyhjäksi. Nykyään taitaisi tulla linnatuomio sellaisesta teosta
Ottikos koneesi jo ehtoolle kun ei onnistunut
Kaveri kun vaunua täytti niin irtosi pumpusta letku ja hetken aikaa tuli paskaa tuutin täydeltä hyttiin kun oli takalasi Casesta auki, harmaa sisusta muutti väriä hetkessä
No ei sentään, mutta lähes onneton kyky käyttää sitä kämmenenkokoista häpsvärkkiä aiheuttaa joskus ns. haasteita. Kommentoin tuota allekirjoitustasi. Tuohon sanontaan olen törmännyt nimittäin wain yhdessä paikassa ja tiettynä aikakautena ja niinpä epäilyni siitä, että olet ns. wanhan liiton äijä her
Ehkäpä olet oikeassaNo ei sentään, mutta lähes onneton kyky käyttää sitä kämmenenkokoista häpsvärkkiä aiheuttaa joskus ns. haasteita. Kommentoin tuota allekirjoitustasi. Tuohon sanontaan olen törmännyt nimittäin wain yhdessä paikassa ja tiettynä aikakautena ja niinpä epäilyni siitä, että olet ns. wanhan liiton äijä heräsi.
Näen sieluni silmissä kaksi vanhan liiton jäärää: @Justin Case ja @baikal sepustamassa toisilleen joulukorttejaTuottaa se haasteita tällä isommallakin härvelillä,perkele mä vihaan näitä laitteita,kynä ja paperi toimii aina.
Vesi on paskan lääke, tuota hydrauliöljyä on pirullisempi siivota kankaastaMeillä uitettiin aikoinaan 6600 Fordin sisusta öljyllä, katkesi kourakuormaajan letku juurikin oikealta korkeudelta. Onneksi ei sattunut muuta vanhinkoa, mitä nyt isäukko näytti suht rasvaiselta
Mutta onhan tuo paskalla uittaminen eri paha, hytissä on vankka maan haju maailman tappiin.
Vaihdettiin suosiolla osa sisusteista, oli muistaakseni sellasta reiitettyä keinonahkaa superlonin kanssa, ei sitä olis saanut mitenkään puhtaaksi.Vesi on paskan lääke, tuota hydrauliöljyä on pirullisempi siivota kankaasta
Kokeileppas levittää parafiinipohjaista öljyä, se vasta perkeleen keksintö on...kun siivota pitäs..Vesi on paskan lääke, tuota hydrauliöljyä on pirullisempi siivota kankaasta
Joku lehmä voi olla sen näköinen 2 vk, että poikii tunnin päästä. Toinen ei näytä miltään ja aamulla vasikka juoksee pitkin navettaa.Mä kuulkaa luulen että toi kanttura pitää mua ihan pilkkanaan. Jäkittää sisällä tavara tötteröllään. Kerjää ja seurustelee ja naureskelee partaansa.
Tässä käy niin ettei tuo ole tiine ensinkään, syöny ittensä maitotankin malliseksi ja nautiskelee vaan kun kansa odottaa vasikkaa ku jeesuslasta