Baltriber
Eversti
Kiitos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sanokaa hulluksi, mutta vuosi vuodelta on alkanut kiehtoa enemmän ja enemmän ajatus hommata DB 1690 turbo nostalgia traktoriksi. John Deerellä tehdään työt, mutta tälläinen samettiin verhotun lekan hienostuneisuuden omaava mörkö taavetti olisi kyllä oiva tie takaisin lapsuuteen, ja isoisän David Brownien luo
Pumppu auki, suora putki, ja vetelisin aamusta iltaan edestakaisin raittia nauraen hysteerisesti hytissä kunnes joku soittaisi valkotakit
Katso liite: 26840Katso liite: 26841
Mulla salainen perversio kutos-koneinen Fordson Major,ei tehon vaan äänen takia
Kyllä ne ainakin joskus tekee. Täällä eräällä kyläkauppiaalla oli muinoin aivan paholaismainen hanhi, se oli muistaakseni kai emo, joka vahti poikasiaan. Jossain vaiheessa kauppaan poikkesi Mallasjuoman auto tuomaan olutkoreja. Malskin miehet vain naureskelivat kauppiaan varoituksille mokomasta linnusta, lopputuloksena olikin sitten lastauslaiturille kaatuneet nokkakärryt, pullot tuhannen palasina ja kaljakuskien taktinen vetäytyminen paikalta.Hanhet kyllä vahtii. Ei ne kelleen mitään tee mutta ääntä niistä lähtee.
Minulla ja isälläni oli aivan sama juttu, mikä tosin kohdistui Fordson Majoriin. Ostettiin sitten yhteiseksi, niin loppu empätiijänpelloominen .Sanokaa hulluksi, mutta vuosi vuodelta on alkanut kiehtoa enemmän ja enemmän ajatus hommata DB 1690 turbo nostalgia traktoriksi. John Deerellä tehdään työt, mutta tälläinen samettiin verhotun lekan hienostuneisuuden omaava mörkö taavetti olisi kyllä oiva tie takaisin lapsuuteen, ja isoisän David Brownien luo
Pumppu auki, suora putki, ja vetelisin aamusta iltaan edestakaisin raittia nauraen hysteerisesti hytissä kunnes joku soittaisi valkotakit
Katso liite: 26840Katso liite: 26841
Tuon aikakauden traktoreissa jarrut ovat kaikissa enempikin ohjeelliset. Yleensä eivät pidä, jos pitää, äkillisesti lukkiintuu.Minulla ja isälläni oli aivan sama juttu, mikä tosin kohdistui Fordson Majoriin. Ostettiin sitten yhteiseksi, niin loppu empätiijänpelloominen .
Majori on hankehommissa, ukko kärrää sillä tavan takaa polttopuita. Eikä tarvii rekisteröidä, jos (kun) pitää ajaa yleisillä teillä, niin siirtää vaan kilven uudemmasta traktorista .
Kyllähän se niiden jarrujen kanssa aika pelaaminen oliskin katsastukseen vietäessä, vai salliiko katsastus tässä tapauksessa ajankuvan mukaiset jarrut
Kyllä jarrut saa kuntoon, mutta eri asia on, miten pitkään ne on kunnossa . Ehkä juuri ja juuri sen verran, että kestäisivät lavetille ajon ja katsastuksen...Tuon aikakauden traktoreissa jarrut ovat kaikissa enempikin ohjeelliset. Yleensä eivät pidä, jos pitää, äkillisesti lukkiintuu.
Siinä ei olla taida ohjaustehostintakaan? Peukalot kannattaa pitää metsäajossa poissa ohjauspyörän puolan välistä.
Toinen etupyörä kannon päälle, niin iso on se voima, millä ohjauspyörä ampautuu sivuun. Riittää peukalon murtamiseen.
Valitettavasti tämä hallitus ei ole saanut verosuunnitteluun sellaista lakia joka takaisi kansallisen edun. Äänestäjät voivat aloittaa työhönottohaastattelut tuleville kansanedustajille, nyt on syytä varmistaa, että oma edustaja ehdokas ymmärtää sähkön käyttäjän ja kansallisen edun.