Luulen myös,että tämä yö on ainakin vielä hiljaista. Mutta jos yöllä vessaan herää, niin pakko tämä palsta tarkista
Miten niin jos? Minä voin tarkistaa kellot joka yö tasan 0200 vahvistettua Nato-aikaa. Sen verran tarkka rakko löytyy.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Luulen myös,että tämä yö on ainakin vielä hiljaista. Mutta jos yöllä vessaan herää, niin pakko tämä palsta tarkista
Olen pyytänyt N sanaa jo anteeksi.Kun nyt Ingsogin tuotantoon puutuin, niin on sanottava, ettei tämäkään ihan nappiin ole mennyt. Se on toi -neekeri- vähän sellainen, jota on totuttu jo välttämään. Okei, olen sitä käyttänyt itsekin, mutta pyrin muistamaan, ettei se kuulu nykystandardien mukaiseen kieleen.
En usko, että amerikkalaisetkaan jakavat kalliden taistelualustensa ja järjestelmien avainhenkilöstöön jätkiä ja tyttöjä amiksen apuluokilta. Olivatpa he sitten minkä värisiä tahansa.
Tuohon ryssittelyn estämiseen eivät minun hartiani piisaa. Se on näköjään mmaanpuolllustuksen ulkokehän aktiivien täsmäsanastoa, jos rivo lainaus sallitaan.
Olen pyytänyt N sanaa jo anteeksi.
Analyysi Venäläisten IT-järjestelmien suorituskyvystä jääköön myöhempään
Jos joku on joskus kaivannut antipsykoottisia lääkkeitä, niin Alex Jones.
Osaatko sanoa hänen mietteensä pääkohdat?Jos joku on joskus kaivannut antipsykoottisia lääkkeitä, niin Alex Jones.
Venäjä oikeassa, muut väärässä. Liberaalit kirjaimellisesti fasisteja.Osaatko sanoa hänen mietteensä pääkohdat?
Taitaa olla amerikkalainen vastine Zirinovskille.Jos joku on joskus kaivannut antipsykoottisia lääkkeitä, niin Alex Jones.
Tai sitten Venäjän IT-aseet lähtikin häntä koipien välissä kauas mahdollisista kohteista? Eiköhän ne nyt ole ihan hyvin olleet kuitenkin kantaman sisällä. Kyseessä on aika pieni maa ja ainakin yksi kohteista oli myös Damaskoksessa jossa luulisi kyllä olevan Venäjän IT:tä. Eivät vain uskaltaneet edes yrittää kun ei kantti riitä muuhun kuin suun soittoon länttä vastaan.
Jahas,se oli ja meni nukkuessa. Maailmansotaa ei ainakaan vielä syttynyt,mikä on hyvä asia. Mutta eipä näillä iskuilla tehty muutenkaan mitään kovin ratkaisevaa.