Leaderwolf
Respected Leader
Älä hyvä mies ota nokkiisi, sika on viisas eläin, sen takia niiden kanssa menee aina fyysiseksi sikaloissa kun tietävät mihin ovat menossa eivätkä suostu peruuttamaan tulosuuntaansa Itsekin pidän Putinia omalla tavallaan hyvänä johtajana, ja venäläisille hän onkin sellainen. Mieluummin minäkin olisin sellaisen valtionpäämiehen komennossa joka puolustaa kristittyä maailmaa, ja pommittaa ählämeitä, ja nauraa vaateille solidaarisesta pakolaisten hyysäämisestä. Mutta kun historia on mitä on, me olemme länttä, Venäjä on aina käytöksellään yrittänyt viedä itsenäisyytemme ja hyvinvointimme. Joten sen takia Putin ja Venäjä ovat vihollisia, asia joka vain on niin. Ja kun arabimaiden siivoamista ydinaseellakaan ei kerta voi suorittaa, niin ollaan jumissa siellä kaikki. Assad on hirviö, islamistit samatien. Ei siellä kuuluisi yhdenkään osapuolen voittaa.Minut on leimattu ryssän faniksi koska olen pitänyt Venäjän operaatioita Syyriassa hyvänä asiana. Pidän Assadia vähiten huonona vaihtoehtona Syyrialle ja tästäkös minua on lyöty kuin märkää sikaa.
PS. Se kurja joka sanoo nyt minua ryssän puolustajaksi koska pidän Putinista tietyissä asioissa. Saa sopia ajan ja paikan, häviäjä on ryssä ja peli on vapaaottelu
Viimeksi muokattu: