Syyrian konflikti

Minut on leimattu ryssän faniksi koska olen pitänyt Venäjän operaatioita Syyriassa hyvänä asiana. Pidän Assadia vähiten huonona vaihtoehtona Syyrialle ja tästäkös minua on lyöty kuin märkää sikaa.
Älä hyvä mies ota nokkiisi, sika on viisas eläin, sen takia niiden kanssa menee aina fyysiseksi sikaloissa kun tietävät mihin ovat menossa eivätkä suostu peruuttamaan tulosuuntaansa :) Itsekin pidän Putinia omalla tavallaan hyvänä johtajana, ja venäläisille hän onkin sellainen. Mieluummin minäkin olisin sellaisen valtionpäämiehen komennossa joka puolustaa kristittyä maailmaa, ja pommittaa ählämeitä, ja nauraa vaateille solidaarisesta pakolaisten hyysäämisestä. Mutta kun historia on mitä on, me olemme länttä, Venäjä on aina käytöksellään yrittänyt viedä itsenäisyytemme ja hyvinvointimme. Joten sen takia Putin ja Venäjä ovat vihollisia, asia joka vain on niin. Ja kun arabimaiden siivoamista ydinaseellakaan ei kerta voi suorittaa, niin ollaan jumissa siellä kaikki. Assad on hirviö, islamistit samatien. Ei siellä kuuluisi yhdenkään osapuolen voittaa.

PS. Se kurja joka sanoo nyt minua ryssän puolustajaksi koska pidän Putinista tietyissä asioissa. Saa sopia ajan ja paikan, häviäjä on ryssä ja peli on vapaaottelu :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Älä hyvä mies ota nokkiisi, sika on viisas eläin, sen takia niiden kanssa menee aina fyysiseksi sikaloissa kun tietävät mihin ovat menossa eivätkä suostu peruuttamaan tulosuuntaansa :) Itsekin pidän Putinia omalla tavallaan hyvänä johtajana, ja venäläisille hän onkin sellainen. Mieluummin minäkin olisin sellaisen valtionpäämiehen komennossa joka puolustaa kristittyä maailmaa, ja pommittaa ählämeitä, ja nauraa vaateille solidaarisesta pakolaisten hyysäämisestä. Mutta kun historia on mitä on, me olemme länttä, Venäjä on aina käytöksellään yrittänyt viedä itsenäisyytemme ja hyvinvointimme. Joten sen takia Putin ja Venäjä ovat vihollisia, asia joka vain on niin. Ja kun arabimaiden siivoamista ydinaseellakaan ei kerta voi suorittaa, niin ollaan jumissa siellä kaikki. Assad on hirviö, islamistit samatien. Ei siellä kuuluisi yhdenkään osapuolen voittaa.

PS. Se kurja joka sanoo nyt minua ryssän puolustajaksi koska pidän Putinista tietyissä asioissa. Saa sopia ajan ja paikan, häviäjä on ryssä ja peli on vapaaottelu :cool:
Amen!
Nyt nukkumaan! Kiitoksia vänkäyksistä tasapuolisesti kaikille foorumin sionisteille, persuille, sinisille, ryssän vihaajille ja kaikille muillekin.
 
Viitsi mitä? Sellaisen kuvan noita sinun viestejäsi lukemalla saa.
Kannattaa sinun varmaan miettiä tuota ilmaisuasi jos ihmiset saavat sinusta väärän kuvan. En ole ainoa joka pitää sinua ryssäfanina.

Tämä on hauska foorumi siitä että jos et vuolaasti kehu jenkkejä ja satut olemaan jossain asiassa venäläisten puolella, olet automaattisesti ryssätrolli.
 
Tämä on hauska foorumi siitä että jos et vuolaasti kehu jenkkejä ja satut olemaan jossain asiassa venäläisten puolella, olet automaattisesti ryssätrolli.

Itse olen kiivaimpia Yhdysvaltain ja Britannian kanssa liittoa ajavia täällä mutta se perustuu vain arvioon siitä mikä on Suomelle edullista, pelkkä arvopohjainen ulkopolitiikka on yhtä vaarallista kuin pragmatismi YYA/EU tasolle vietynä.
 
Itse olen kiivaimpia Yhdysvaltain ja Britannian kanssa liittoa ajavia täällä mutta se perustuu vain arvioon siitä mikä on Suomelle edullista, pelkkä arvopohjainen ulkopolitiikka on yhtä vaarallista kuin pragmatismi YYA/EU tasolle vietynä.
Usan pienenä salajuonena Syyriassa on pitää marginaalinen määrä ISIS jamppoja hengissä. Tämä siitä syystä, että oikeuttaa pitämään joukkojaan Syyriassa. Tämä ei ole mitään minun foliohattuilua, vaan yleisesti tiedossa oleva seikka. Tuolla taas on negatiivisia vaikutuksia Eurooppaan, koska ISIS järjestöllä on vankka kannatus Länsimaisen muslimiväestön keskuudessa. Tältä osin olen kanssasi hieman eri mieltä.
 
Usan pienenä salajuonena Syyriassa on pitää marginaalinen määrä ISIS jamppoja hengissä. Tämä siitä syystä, että oikeuttaa pitämään joukkojaan Syyriassa. Tämä ei ole mitään minun foliohattuilua, vaan yleisesti tiedossa oleva seikka. Tuolla taas on negatiivisia vaikutuksia Eurooppaan, koska ISIS järjestöllä on vankka kannatus Länsimaisen muslimiväestön keskuudessa. Tältä osin olen kanssasi hieman eri mieltä.

Suomessa ei olisi ISIS jamppoja ilman omia liberaaleja ja sosialisteja, ensin tuli somalit Moskovasta kommunistien avustuksella.
 
Suomessa ei olisi ISIS jamppoja ilman omia liberaaleja ja sosialisteja, ensin tuli somalit Moskovasta kommunistien avustuksella.
Ihan totta mutta nykyinen pakolaisaalto esim Irakista on yksinomaan Jenkkien käsialaa. Ja britit yhtä lailla siinä siivellä mukana. Jos Irakin hallintoa ei oltaisi kaadettu ei myöskään isisiä olisi olemassa.
 
Ihan totta mutta nykyinen pakolaisaalto esim Irakista on yksinomaan Jenkkien käsialaa. Ja britit yhtä lailla siinä siivellä mukana. Jos Irakin hallintoa ei oltaisi kaadettu ei myöskään isisiä olisi olemassa.

Jos Neuvostoliitto ei olisi kaatunut niin USA ei olisi päässyt vapaasti toimimaan pitkin maailmaa (mm. Irak). Vastaa on mielestäni Neuvostoliiton kun meni niin helposti kaatumaan -90 luvulla ja päästi pirun valloilleen :(
 
Ihan totta mutta nykyinen pakolaisaalto esim Irakista on yksinomaan Jenkkien käsialaa. Ja britit yhtä lailla siinä siivellä mukana. Jos Irakin hallintoa ei oltaisi kaadettu ei myöskään isisiä olisi olemassa.

Saddam yritti tappaa Bushin isän ja hän tunnetusti ei ole järin välkky.
Neoconien idelogia vaatii demokratian miekkalähetystä, aivan kuten demokraattienkin, mutta realismi on palaamassa Yhdysvaltain ulkopolitiikkaan.
 
Venäjä Elsoili Ranskan hävittäjät ohjusiskun aikaan niin, etteivä pystyneet ampumaan.

"Venäläisten sotalaivojen kerrotaan häirinneen ranskalaisalusta Syyrian ohjusiskun aikana.
Kahden venäläisen sota-aluksen vihamielinen toiminta esti Syyrian ohjusiskuun osallistunutta ranskalaislaivaa ampumasta risteilyohjuksiaan, ranskalainen Le Point uutisoi.
Ranska osallistui Syyrian huhtikuun ohjusiskuihin sotalaivoilla ja hävittäjäkoneilla. Tiettävästi kahden kolmesta iskujoukkoon kuuluneesta FREMM-luokan fregatista oli määrä ampua Välimereltä Syyriaan yhteensä kuusi tuliterää MdCN-risteilyohjusta. L’Opinionin mukaan lopulta vain yksi aluksista ampui kolme ohjusta. Ensin uutisoitiin, että kyse oli tarkemmin määrittelemättömästä teknisestä ongelmasta. Kun valmius ampua lopulta saavutettiin, oli lyhyt aikaikkuna iskulle ohi. Kohteet oli myös jo tuhottu ja sotilaalliset tavoitteet saavutettu."



https://www.verkkouutiset.fi/paljastus-syyrian-iskuista-venaja-esti-ampumasta-ohjuksia/
 
"Ohjusten laukaisun esti lähellä olleen venäläisfregatin epäystävällinen asenne"?
Jos tuo nyt ei ole tornihuhu, niin syynä voi olla että viestiyhteydet häirittiin alas, ja eivät uskaltaneet laukaista kun ei ollut yhteyttä ylempiin tahoihin - iskuhan oltaisiin voitu vaikka perua viime tipassa.
Venäläisfoorumeilla tuo luultavasti tulkitaan että ranskalaiset pelkäsivät venäläistä superfregattia niin etteivät uskaltaneet mitään tehdä...
 
Ainakaan et puhu äidinkielenäsi suomea, vaikka sitä melko hyvin kirjoitatkin. Tiedätkö mistä sen huomaa?
Mikä sitten on äidinkielesi, jos saa kysyä? Ruotsi?
Eiköhän se ole lievän lukihäiriön syytä pääosin. Äitini kyllä ruotsinkielinen mutta minuun se ei juurikaan vaikuta.
 
Eli Venäläisten elso tehosi Ranskalaisiin, muttei USAlaisiin laitteisiin :) Ja se ettei USA tuhoa muutamaa viimeistä Isis pesäkettä keskellä aavikkoa? Jenkit auttoivat jo vapauttamaan kaupungit, siviilit ja tärkeät paikat. Eikö Venäjä voisi välillä pommittaa siviilien sijaan ISISstä jos kerta niin haluavat niistä eroon. Ja USAn syy että Suomeen tuli pakolaisia? Ollaanko me Eurooppalaiset keiloja vai mitä vittua. Ei meidän tarvitsisi päästää tänne ketään, se on ihan meidän päättäjien oma syy että ovat antaneet pakolaisaaltojen vapaana kulkea tänne. Millä aseilla suurin osa ählämeistä tappelee? No Venäläisillä. Eli tuolla logiikalla voisi todeta että lähi-idän ongelmat ovat täysin Venäjän syytä koska ovat joskus kyseiset aseet markkinoille päästäneet. Mitä ihmeen orgasmeja porukka saa kun pääsee syyttämään kaikesta jenkkejä, taitaa olla hieman tylsää oikeassa elämässä?
 
Eiköhän se jo riitä tämä Merten Sheriffiin kohdistunut "hyökkäys". Asiat pitää riidellä, ei miehet. Ja eri mieltäkin saa olla asioista ilman leimautumista. Eri asia on sitten jos alkaa suoltaa räikeetä propagandaa.
Kiitos. No onhan mulla myös hieman provokatiivinen tyyli kommentoida asioita. Syy on siis minussa itsessäni myös.
 
Back
Top