Solidsnake
Respected Leader
Eli se ei voi olla ar pohjainenNiin ja jos se ar-10 pohjainen niin sehän on helppo pilata epäkurantilla lippaalla....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eli se ei voi olla ar pohjainenNiin ja jos se ar-10 pohjainen niin sehän on helppo pilata epäkurantilla lippaalla....
Eli että todetaan jonkun pv:n projektin olevan pilalla/vanhentunut/liian kallis ennen kuin mitään suunnitelmia on edes esitelty.Keskustelussa loistaa mp.netin syvin osaaminen ja tietämys
Niin. Ja jos ostettaisiin ulkomailta niin sitten vonguttaisiin, että miksi SAKO ei tee. Eikö tuo nyt ole pirun hyvä juttu kun kun kotimainen valmistaja on alkanut taas panostamaan sotilasaseisiin aivan eri tavalla?Eli että todetaan jonkun pv:n projektin olevan pilalla/vanhentunut/liian kallis ennen kuin mitään suunnitelmia on edes esitelty.
Tarviiko hirveästi kehittää, eikö trg t ole riittävän hyviäUlkomailta saa pirun hyvia TA-kiväärejä niin tyhmää kehittää itse. Ei niitä niin monta tarvita.
TRG on loistava pulttilukko, mutta patruunan hinta 338LM ja tulinopeus taas ei.Tarviiko hirveästi kehittää, eikö trg t ole riittävän hyviä
Meinaatko että molemmat on itselatavia, ymmärsin että tulitukipössykkä on itselataava, ja tarkkuuskivääri pulttiProjektihan on Kivääri ja Tarkkuuskivääri. Kivääri on tarkoitettu tulitukiampujille ja itse lataava tak sit ihan snipereille. Erot noissa on vain varustelussa ja optiikassa.
Saa nähdä onko Sakosta esim HK417 haastajaksi joita on jo hankittu eräälle porukalle. Odottelen mielenkiinnolla jos/kun pääsee Sakolaisella ampumaan miten se vertaantuu esim HK417.
Ei. Perus tak kivääri eli TRG ei häviä mihinkään, vaan nämä tulee lisäksi. Ja tosiaan Kivääri tulee tulitukiampujille yms ja Itselataava TaKivääri sit varsinaisille tarkka-ampujille. Erot on kuten sanoin varusteissa ja optiikassa.Meinaatko että molemmat on itselatavia, ymmärsin että tulitukipössykkä on itselataava, ja tarkkuuskivääri pultti
Minä ymmärsin Sakon tiedotteesta kyllä niin, että tukiampujilla olisi tulossa itselataava kunnon DMR ja varsinaisille tarkka-ampujille sitten TRG:n oheen joku uudistettu (pulttilukkoinen) TaKivääri. esim. TRG A1. Kaliipereihin en ota kantaa.Ei. Perus tak kivääri eli TRG ei häviä mihinkään, vaan nämä tulee lisäksi. Ja tosiaan Kivääri tulee tulitukiampujille yms ja Itselataava TaKivääri sit varsinaisille tarkka-ampujille. Erot on kuten sanoin varusteissa ja optiikassa.
Näin minäkin tuo luen. Sitten se pohdinta juokseekin, että saavatko joihinkin aseisiin kalipereja yhdistettyä. Ja aika selvää lienee, että ryhmässä ei ole varaa olla .338 miehiä vaan ovat erikseen.Minä ymmärsin Sakon tiedotteesta kyllä niin, että tukiampujilla olisi tulossa itselataava kunnon DMR ja varsinaisille tarkka-ampujille sitten TRG:n oheen joku uudistettu (pulttilukkoinen) TaKivääri. esim. TRG A1. Kaliipereihin en ota kantaa.
The rifle system is intended to consist of two different system configurations including a sniper rifle for sniper use and a semi-automatic rifle for the squad’s designated marksman.
Kiinostais kuulla sinun arvio montako tukiampujan kivääriä oltaisiin hankkimassa, sillä olettamuksella että on yksi tukiampuja per jääkäriryhmä?Ulkomailta saa pirun hyvia TA-kiväärejä niin tyhmää kehittää itse. Ei niitä niin monta tarvita.
Kirjoitin TA=tarkka-ampuja eli sniper. Ei tukiampuja. Mikähän se semmoinen tukiampuja edes on, ikinä kuullutkaan semmoisesta. Semmoinen joka ampuu tueltako?Kiinostais kuulla sinun arvio montako tukiampujan kivääriä oltaisiin hankkimassa, sillä olettamuksella että on yksi tukiampuja per jääkäriryhmä?
Ja paljonko niiden hinnaksi voisi tulla.
Minkälainen ase tulitukiampujalla on? onko se aina niin että tarkka-ampujalla on tulitukiampuja mukana?tarkka-ampuja ja tulitukiampuja.