"Asiantuntija"
Korpraali
mutta silti olen sitä mieltä että tarkkarit pitää myydä "maagisen mystisen huippurambon" arvoon sekä omien että ennenkaikkea vihollisten silmissä... sillon sillä ois jo hitonmoinen pelotevaikutus mikä tarkottaa suoraan siihen että miten viholliset uskaltaavat käyttää omia joukkojaan ja jos on isompi porukka "mystisiä huipputarkkisramboja" niin (sissi)taistelijoina joku yks tarkkis komppania ois jo niin julmettu pelote vihollisen selässä koska tämmönen porukka joka pystyy toimimaan vihollisen selustassa tuhoten muiden sissien kanssa esim tuhoten tärkeitä huoltoporukoita ja vihollisen täytyisi suojata jo jokainen huoltokomppania (komppania huoltaa tst osaston... ja sinne menisi vihollisen kallisarvoisia resursseja... lisäksi tat kun metsästää muiden joukkojen kanssa mahollisesti omassa selustassa vihollisen erikoisjoukkoja niin sielläki ne pääsee arvoon arvaamattomaan...
iske ja juokse iskut huoltoa vastaan noin 500-700m matkalle niin johan alkaa vihullaki olla hitonmoinen työ jos kymmenen tarkkaria ampuu samaan aikaan minuutin ajan tarkkoja laukauksia että minne ne tilaa tykistökeskityksen... plus lisäksi mikäli ko osasto oman tykistön kantaman päässä niin eka omalle tykistölle maalin osoitus kun rupeaa kosahtelemaan kukaan ei huomaa välttis hetikään vaikka 10-15 tarkkaria ampuis samaan syssyyn niin hyvin ukkoja alas kun vain saavat keskityksen ajan
tähän haluan kritiikkiä ja kommenttia...
joka tapauksessa täsmä aseista itse pidän halvimpana ja "tehokkaimpana" oikeasti hyvin koulutetut sissit ja ennenkaikkea hyvin koulutetut tarkka ampujat
sitten kysymys... mitä vaikuttaa taisteluosastolle jos sen johtoportaasta harvenee vaikka 5 ylimmästä päästä olevaa herraa sen lisäksi että samaan aikaan tuhoutuu huollon osia?
itse kuvittelisin sen vaikuttavan aika paljonkin siihen kuinka näppärästi vihollinen (ainaki hetkellisesti) sen osalta lamaantuu...
ja jos johtajia alkaa tippumaan niin tullaan sodanajan pelotevaikutukseen...
iske ja juokse iskut huoltoa vastaan noin 500-700m matkalle niin johan alkaa vihullaki olla hitonmoinen työ jos kymmenen tarkkaria ampuu samaan aikaan minuutin ajan tarkkoja laukauksia että minne ne tilaa tykistökeskityksen... plus lisäksi mikäli ko osasto oman tykistön kantaman päässä niin eka omalle tykistölle maalin osoitus kun rupeaa kosahtelemaan kukaan ei huomaa välttis hetikään vaikka 10-15 tarkkaria ampuis samaan syssyyn niin hyvin ukkoja alas kun vain saavat keskityksen ajan
tähän haluan kritiikkiä ja kommenttia...
joka tapauksessa täsmä aseista itse pidän halvimpana ja "tehokkaimpana" oikeasti hyvin koulutetut sissit ja ennenkaikkea hyvin koulutetut tarkka ampujat
sitten kysymys... mitä vaikuttaa taisteluosastolle jos sen johtoportaasta harvenee vaikka 5 ylimmästä päästä olevaa herraa sen lisäksi että samaan aikaan tuhoutuu huollon osia?
itse kuvittelisin sen vaikuttavan aika paljonkin siihen kuinka näppärästi vihollinen (ainaki hetkellisesti) sen osalta lamaantuu...
ja jos johtajia alkaa tippumaan niin tullaan sodanajan pelotevaikutukseen...