Tilanne sotilaiden ja poliisin välillä Tikkakoskella

Olen nähnyt pahempaakin.

Sanotaan nyt näin, että sanoin "This appears not to be the resurrection day"...

Ei tasan jotkut pystyneet nostamaan syytettä... Ja ennen kuin kysytte, en ollut minä aseen kanssa.
 
No avaa ny vähän...montaks vääräuskoista lähti tuonelaan?

Tässä tapauksessa 72 neitsyttä kysyi luokseen vain yhden. Mutta kun lähti yllättäen heilumaan veitsen kanssa, niin siinä tapauksessa MAGAV:n ensimmäinen voimankäyttöväline on rynnäkkökivääri. Eivät kauheasti harrasta tuota "ei-tappavaa" voimankäyttöä (toki sekin niiltä sujuu) jos tyypillä on selvästi tappamisen tarkoitus.
 
Jos pelkkää kohteensuojausta arvioi, niin aidan takana avoimesti ö
Tässä tapauksessa 72 neitsyttä kysyi luokseen vain yhden. Mutta kun lähti yllättäen heilumaan veitsen kanssa, niin siinä tapauksessa MAGAV:n ensimmäinen voimankäyttöväline on rynnäkkökivääri. Eivät kauheasti harrasta tuota "ei-tappavaa" voimankäyttöä (toki sekin niiltä sujuu) jos tyypillä on selvästi tappamisen tarkoitus

Israelissa ei lasketa viiteen ennenkuin vedetään liipaisimesta silloin kun on se hetki.
 
Jos pelkkää kohteensuojausta arvioi, niin aidan takana avoimesti ö


Israelissa ei lasketa viiteen ennenkuin vedetään liipaisimesta silloin kun on se hetki.

Ja ylimitoitettua voimankäyttöä ei lasketa. Siis 3 äijää ja 1 nainen alkoivat ampua aika sumeilematta. Oliskohan puukkohippasia halunnut ottanut sisuksiin jonkin 20x 5.56. Warman päälle. Sanoinkin MAGAV:n tyypeille (ne kun tiesivät mut), että "jos se tuosta nyt vielä nousee...niin minä lähden juoksemaan ja lujaa..." Ehkä olen (ja he) paha ihminen, mutta kaikki rupesivat nauramaan... :p Se on se adrenaliinipiikki ja sitten siitä "alastulo".

Tietoiskuna taas:

MAGAV on rajapoliisi/rajavartiosto ja useimmat puhuvat hebrean lisäksi arabiaa ja englantia. Samalla tavalla kuin Suomessa, kuuluvat rauhan aikana sisäministeriöön/poliisiin, eivät asevoimiin. Mutta ovat sotilaallinen organisaatio johon kuuluvat ehkä maan kovimmat erikoisjoukot YAMAM ja YAMAS.
 
No mikäs tuossa,perusteltua voimankäyttöä. Ainakin vaarallisen henkilön vaarallinen toiminta loppui.
 
Kai sitten realismia hakevassa harjoituksessa maalimies saa valehdella ettei ole maalimies, kiistää olevansa alueella ja uhata rosiksella. Tai ottaa Makarovin povarista ja sanoa epäröivälle partiolle että kuolitte, durakit.
 
Tässä tapauksessa 72 neitsyttä kysyi luokseen vain yhden. Mutta kun lähti yllättäen heilumaan veitsen kanssa, niin siinä tapauksessa MAGAV:n ensimmäinen voimankäyttöväline on rynnäkkökivääri. Eivät kauheasti harrasta tuota "ei-tappavaa" voimankäyttöä (toki sekin niiltä sujuu) jos tyypillä on selvästi tappamisen tarkoitus.

Kyllähän meikäläinen poliisikin sen pistoolin sopuisasti vetäisee kotelostaan, jos joku juoksee veitsen kanssa päälle. Komento saattaa ensin kajahtaa ja ensimmäinen laukaus kirjaimellisesti mennä reisille, jos on aikaa, mutta loput ovat torsossa. Turun torilla taisi saada kulttuurinen rikastuttaja kokeilla ensimmäistä, kun ei käskystä huolimatta pudottanut teräasetta.
 
Joo,israelissa taisi vaikutusten arviointi jäädä vähemmälle vai menikö hätävarjelun puolelle kun noin ammuttiin seulaksi?
 
- On kaunista ajatella humanismia, solidaarisuutta tai auttaa ihmisiä. Mutta älä unohda, että Lähi-Itä on aluetta, jossa puukot puhuvat eikä humanismi.
 
Joo,israelissa taisi vaikutusten arviointi jäädä vähemmälle vai menikö hätävarjelun puolelle kun noin ammuttiin seulaksi?

Eivät tasan jääneet kyselemään mitään kun puukko tuli esille.

KAIKKI alkoivat ammuskelemaan.

Edit: Osa jopa sarjatulella ("burst fire", eli 3 laukauksen sarja). Kuten sanoin, olin hieman huvittunut.

Hieman huonompi keissi ko. klovnille.
 
Viimeksi muokattu:
Ko. komissaariuksen käytös suoraan sanottuna vituttaa.

Monissa maiisa..ne ampuu sua, suhtkoht kyselemättä.

Ja tämä saa trauman....
 
En edes sano mitään USA:sta, mutta esim. Australia/Uusi-Seelanti... Nehän hakkaa sut paskaksi...

Niskaperseote ja autoon. Sitten mietitään selityksiä kun on ensin saanut kunnolla mustelmia.

Edit:

Kannattaa kokeilla...juu ei. Kannattaa ärsyttää joku kessu (joka on jo valmiksi vittuuntunut) joka ei tykkää valvoa yötä. Ne tarjoaa kivaa ja mukavaa mustelmilla.
 
Viimeksi muokattu:
@Sardaukar Pitääkö ymmärtää niin että haluat samananlaisen väkivaltakulttuurin tänne Suomeenkin?
Minä kyllä en halua.

Ymmärrän hyvin väkivallan kulttuuria etelässä.

Ei se toivottavasti rantaudu Suomeen.

Se, että olen tottunut ihmisiin, jotka kantavat rynnäkkökivääreitä kadulla, ei tarkoita sitä, että se on mukavaa.
 
@Herman30

Olen hieman erikoinen noissa pyssyasioissa.

Jopa Israelissa porukka hymyilee meikälle. Tunnistavat kusipään täysin ;)
 
Joo,israelissa taisi vaikutusten arviointi jäädä vähemmälle vai menikö hätävarjelun puolelle kun noin ammuttiin seulaksi?

Eivät jääneet pahemmin kyselemään motiiveja puukkomieheltä.
 
Israel on jatkuvassa sotatilassa.

Sehän on hieno homma kokeilla onneaan puukkojen ja pyssyjen kanssa siellä. Nehän ampuu sumeilematta ja kyselemättä. Tyhmyys tappaa.
 
Back
Top