Olin ryhmanjohtaja kylla.
Veli
@Sardaukar sanoikin jo sen tuossa aiemmin, komentaessa ei muista taikka ehdi pelkaamaan. Kaikki tulee luonnostaan, koulutuksen kautta. Nyt toki puhun itsestani vain.
Laukauksiin, rajahdyksiin ja muuhunkin tavallaan korva tottuu. Opit tunnistamaan aania, ja myoskin nukkumaan, nauramaan, ja tarvittaessa itkemaan mikali on tarvetta.
Olen puolustanut Israelia ja sen ihmisia ja rajoja, enka koskaan ole hetkeakaan eparoinyt kaskyn tultua. En ole koskaan mennyt "tappamaan" ketaan, vaan olen aina toiminut sotilaana, velvoitteiden ja kaskyjen mukaan. Olen aina ollut ja tulen aina olemaan lojaali tovereilleni, heille jotka toivat minut hengissa kotiin, niin heille jotka tulivat kotiin hengissa, kuin niille jotka menettivat sen puolustaessaan kotiaan. Me itkemme omaisten kanssa, me suremme yhdessa, me olemme aina yksi ja sama. Kaatuneet ovat ikuisesti osa meita ja me olemme osa heidan perheitaan, silla he tietavat, ettemme hylanneet omiamme.
Sotilas ilman lojaalisuutta (karkuri) on katalampi kuin pedofiili lastentarhassa. Han on syopa mika tappaa ja tuhoaa, ja aina vain omiaan...