4 viestiä melkoista sekameteliä, millä ei ole mitään tekemistä sen kanssa ettei se PW300 nyt vaan kuljeta mitään konetta yli äänennopeuden.
Ei...otsapinnalla, painolla, vastuksella tai maan vetovoimalla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Otsapinnalla yleensä ei ole mitään tekemistä yliäänikoneen ilmanvastuksen määrittelemisessä...ei ihan oikeasti ole. Jos sä käytät sitä poikkileikkaukseen perustuvaa ilmanvastuksen kaavaa yliäänikoneeseen niin se todellinen ilmanvastusvoima on paljon sen kaavan antamaa vastausta suurempi.
Ei, potkurikoneen potkurin fysiikalla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Ei, ducted fan ei ole sama asia kuin suihkumoottori.
Ei, mua ei kiinnosta jossain white knightissa olevat saman valmistajan muut moottorityypit. Kyse oli nyt siitä, että se sun gekkosi lentäisi P&W:n kolmesatasella yli kaksi kertaa äänennopeutta.
Ei, se ei ole sun uskosta kiinni että joku moottori toimii justiin niinkuin sä haluat ja justiin semmoisella kulutuksella kuin sä haluat ja justiin niin kompaktin kokoisena kun sä haluat.
Ei, mä en yritä ymmärtää yhtään mitään enään koska korkeakoulussa tuli opiskeltua ihan tarpeeksi matikkaa, fysiikkaa, moottoritekniikkaa, konetekniikkaa, statiikkaa, dynamiikkaa, lujuusoppia, sähköoppia, materiaalitekniikkaa, valmistustekniikkaa ja materiaalioppia. Riitti mulle kiitos.
Tää homma nyt ei vaan perustu siihen, että kun tollanen laite toimii noin niin tämmösenä se toimii sitten näin. Sä voit kaivaa wikipediasta linkkejä sydämesi kyllyydestä ja koota listaa erilaisista koneista ja piirtää kaksiulotteisia kuvia ja keksiä niihin mitä hurjempia lukuja ja niin edelleen, mutta se nyt ei vain toimi niin.
Viihdearvonsa tällä toki on, niin kauan kuin TomTom, modet ja kanssakirjoittajat sen sallivat!:a-grin: