Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Teräsmies kirjoitti:Juke, minkälaisen budjetin tuo sinun kone vaatisi? FC-1/JF-17 hävittäjän suunnittelu maksoi noin 550 miljoonaa dollaria ja sitä voisi luonnehtia moderniksi F-20 hävittäjäksi.
Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Tekniikka ja Talous lehti kertoi taannoin että ST1 alkaa valmistamaan ison sahan ( Pölkky Oy ) sahausjätteetä biopolttoainetta ja vuosituotanto on 10 miljoonaa litraa.
Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Tekniikka ja Talous lehti kertoi taannoin että ST1 alkaa valmistamaan ison sahan ( Pölkky Oy ) sahausjätteetä biopolttoainetta ja vuosituotanto on 10 miljoonaa litraa.
crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Noni, elikä eihän se silloin ole pölkyn tehdas,vaan ST1:n tehdas joka valmistaa.
On vaan melko harhaanjohtavaa kun puhut pölkystä,jolla on useampi saha joilla ei ole sama kuutiomäärä purussa/hakkeessa.
Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Noni, elikä eihän se silloin ole pölkyn tehdas,vaan ST1:n tehdas joka valmistaa.
On vaan melko harhaanjohtavaa kun puhut pölkystä,jolla on useampi saha joilla ei ole sama kuutiomäärä purussa/hakkeessa.
No tämä ST1 Pölkky Oy juttu on ollut täällä jo usein esillä.
crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Minkä takia sitä sitten pitää harhaanjohtavaa tietoa sanoa kerta toisensa perään?
Mikset vain suoraan sano,että "10 000m3/vuosi"
juhapar kirjoitti:Saiskohan tuota lokalisoitua miten helposti?
Kieltämättä on huomattu jooJuke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:Tekniikka ja Talous lehti kertoi taannoin että ST1 alkaa valmistamaan ison sahan ( Pölkky Oy ) sahausjätteetä biopolttoainetta ja vuosituotanto on 10 miljoonaa litraa.
Minkä takia sitä sitten pitää harhaanjohtavaa tietoa sanoa kerta toisensa perään?
Ei ole pakko teen vaan tässä ilmaiseksi 24/7 lentokonetta niin ihan jokaiseen yksityiskohtaan en voi palkata oikolukijaa...comprende ? Nyt on 8s vuosi menossa.
crane kirjoitti:Kieltämättä on huomattu jooJuke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Noni, elikä eihän se silloin ole pölkyn tehdas,vaan ST1:n tehdas joka valmistaa.
Ei ole pakko teen vaan tässä ilmaiseksi 24/7 lentokonetta niin ihan jokaiseen yksityiskohtaan en voi palkata oikolukijaa...comprende ? Nyt on 8s vuosi menossa.
juhapar kirjoitti:Hmmm Open Source -lentokone...
Olen varma,että Lockheed-Martinilla jätkiä vituttaa noi sun projektis aikalailla.Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Kieltämättä on huomattu jooJuke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:No tämä ST1 Pölkky Oy juttu on ollut täällä jo usein esillä.
Kyllähän se pistää Star Fleetissa varmaan vihaksi että joku pesee heidän biljoona projektiensa tukipilarit kansakoulupohjalta uusiksi.
400 litraa vs. 25 000 litraa per tunti on noin 1/63s osa. Ottaen huomioon löpön hinnan nousu ollaan ostamassa Star Fleetiltä 50 miljardin pakettia..ja silloin ei enää riitä 30 varuskunnan sulkeminen 10 vuodessa.
crane kirjoitti:Olen varma,että Lockheed-Martinilla jätkiä vituttaa noi sun projektis aikalailla.Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Kieltämättä on huomattu jooJuke kirjoitti:crane kirjoitti:Minkä takia sitä sitten pitää harhaanjohtavaa tietoa sanoa kerta toisensa perään?
Kyllähän se pistää Star Fleetissa varmaan vihaksi että joku pesee heidän biljoona projektiensa tukipilarit kansakoulupohjalta uusiksi.
400 litraa vs. 25 000 litraa per tunti on noin 1/63s osa. Ottaen huomioon löpön hinnan nousu ollaan ostamassa Star Fleetiltä 50 miljardin pakettia..ja silloin ei enää riitä 30 varuskunnan sulkeminen 10 vuodessa.