Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Teräsmies kirjoitti:Juke, minkälaisen budjetin tuo sinun kone vaatisi? FC-1/JF-17 hävittäjän suunnittelu maksoi noin 550 miljoonaa dollaria ja sitä voisi luonnehtia moderniksi F-20 hävittäjäksi.
Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Tekniikka ja Talous lehti kertoi taannoin että ST1 alkaa valmistamaan ison sahan ( Pölkky Oy ) sahausjätteetä biopolttoainetta ja vuosituotanto on 10 miljoonaa litraa.
Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Tekniikka ja Talous lehti kertoi taannoin että ST1 alkaa valmistamaan ison sahan ( Pölkky Oy ) sahausjätteetä biopolttoainetta ja vuosituotanto on 10 miljoonaa litraa.
crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Noni, elikä eihän se silloin ole pölkyn tehdas,vaan ST1:n tehdas joka valmistaa.
On vaan melko harhaanjohtavaa kun puhut pölkystä,jolla on useampi saha joilla ei ole sama kuutiomäärä purussa/hakkeessa.
Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Noni, elikä eihän se silloin ole pölkyn tehdas,vaan ST1:n tehdas joka valmistaa.
On vaan melko harhaanjohtavaa kun puhut pölkystä,jolla on useampi saha joilla ei ole sama kuutiomäärä purussa/hakkeessa.
No tämä ST1 Pölkky Oy juttu on ollut täällä jo usein esillä.
crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Selitäppä mulle tuo määreesi "Pölkky OY:n tehdas", se on yhtäkuin?
Minkä takia sitä sitten pitää harhaanjohtavaa tietoa sanoa kerta toisensa perään?
Mikset vain suoraan sano,että "10 000m3/vuosi"
juhapar kirjoitti:Saiskohan tuota lokalisoitua miten helposti?
Kieltämättä on huomattu jooJuke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:Tekniikka ja Talous lehti kertoi taannoin että ST1 alkaa valmistamaan ison sahan ( Pölkky Oy ) sahausjätteetä biopolttoainetta ja vuosituotanto on 10 miljoonaa litraa.
Minkä takia sitä sitten pitää harhaanjohtavaa tietoa sanoa kerta toisensa perään?
Ei ole pakko teen vaan tässä ilmaiseksi 24/7 lentokonetta niin ihan jokaiseen yksityiskohtaan en voi palkata oikolukijaa...comprende ? Nyt on 8s vuosi menossa.
crane kirjoitti:Kieltämättä on huomattu jooJuke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Noni, elikä eihän se silloin ole pölkyn tehdas,vaan ST1:n tehdas joka valmistaa.
Ei ole pakko teen vaan tässä ilmaiseksi 24/7 lentokonetta niin ihan jokaiseen yksityiskohtaan en voi palkata oikolukijaa...comprende ? Nyt on 8s vuosi menossa.
![]()
juhapar kirjoitti:Hmmm Open Source -lentokone...
Olen varma,että Lockheed-Martinilla jätkiä vituttaa noi sun projektis aikalailla.Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Kieltämättä on huomattu jooJuke kirjoitti:crane kirjoitti:Juke kirjoitti:No tämä ST1 Pölkky Oy juttu on ollut täällä jo usein esillä.
![]()
Kyllähän se pistää Star Fleetissa varmaan vihaksi että joku pesee heidän biljoona projektiensa tukipilarit kansakoulupohjalta uusiksi.
400 litraa vs. 25 000 litraa per tunti on noin 1/63s osa. Ottaen huomioon löpön hinnan nousu ollaan ostamassa Star Fleetiltä 50 miljardin pakettia..ja silloin ei enää riitä 30 varuskunnan sulkeminen 10 vuodessa.
crane kirjoitti:Olen varma,että Lockheed-Martinilla jätkiä vituttaa noi sun projektis aikalailla.Juke kirjoitti:crane kirjoitti:Kieltämättä on huomattu jooJuke kirjoitti:crane kirjoitti:Minkä takia sitä sitten pitää harhaanjohtavaa tietoa sanoa kerta toisensa perään?
![]()
Kyllähän se pistää Star Fleetissa varmaan vihaksi että joku pesee heidän biljoona projektiensa tukipilarit kansakoulupohjalta uusiksi.
400 litraa vs. 25 000 litraa per tunti on noin 1/63s osa. Ottaen huomioon löpön hinnan nousu ollaan ostamassa Star Fleetiltä 50 miljardin pakettia..ja silloin ei enää riitä 30 varuskunnan sulkeminen 10 vuodessa.