Topikki Juken ihmehärveleille

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja crane
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
Vielä yksi paperitiikeriverranto !

Heinkel P.1078C ( Jägernotprogram ).

http://www.luft46.com/heinkel/hep1078c.html

He-162 kanssa on se sivupinta ala joka on ilmoitettu verrannossa 1078C:n kanssa.

http://www.militaryfactory.com/aircraft/detail.asp?aircraft_id=857

Hieman luovuin facetoinnista ( F-117 stealth ominaisuus ), koska se estää yliäänilentämisen.

----

Kuva päivitetty oikeaan kokoon. Kone on Mersun kokoinen.
 

Liitteet

  • VELOCIRAPTOR_HE-162_55.webp
    VELOCIRAPTOR_HE-162_55.webp
    20.6 KB · Luettu: 16
  • VELOCIRAPTOR_HE-P1078C55.webp
    VELOCIRAPTOR_HE-P1078C55.webp
    38.7 KB · Luettu: 14
IHME HOMMA ...TOI F-22 RAPTORIN PROFIILI ON MELKEIN 11 M2 PIENEMPI KUIN J-20SSÄ.
 

Liitteet

  • VELOCIRAPTOR_F-22_55.webp
    VELOCIRAPTOR_F-22_55.webp
    19.9 KB · Luettu: 5
  • VELOCIRAPTOR_F-22_J-20_55.webp
    VELOCIRAPTOR_F-22_J-20_55.webp
    33.4 KB · Luettu: 9
Tällä pienellä jetillä on muuten yksi mielenkiintoinen sovellus mahdollisuus...

TaskForce_One.jpg


Paljonko on 4.5 eekkeriä ? ( Näytti olevan 1.8 hehtaaria ).

http://gcaptain.com/1000000-nautical-miles-years/

Alla on 1/5 hehtaarin kannella varustettu lentotukialus.
 

Liitteet

  • HAUKI_CARRIER_55.webp
    HAUKI_CARRIER_55.webp
    15 KB · Luettu: 15
Tässä jälleen päivitetty lista koneista..katso minne 8 kN teholla tämä sijoituu ( ilman raketteja ).

Cri-Cri jet 0.46 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Colomban_Cri-cri

Acrostar BD-5J 1.1 kN; http://www.mi6-hq.com/sections/q-branch/...nijet.php3

Gloster E.28/39 3.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Gloster_E.28/39

He-178 4.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_178

Temco TT Pinto 4.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Temco_TT_Pinto

SAAB 210 4.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_210

Eclipse 400 4.9 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Eclipse_400

He-162 7.85 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_162 ( e-seat )

Fouga Magister 7.84 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Fouga_CM.170_Magister

Eclipse500 8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Eclipse_500

Handley Page HP.115 8.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Handley_Page_HP.115

Diamond D-Jet 8.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Diamond_D-Jet

Yak-15 8.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-15

T-37 9.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Cessna_T-37_Tweet

PZL TS-11 Iskra 9.81 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/PZL_TS-11_Iskra

Soko G-2 Galeb 11.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Soko_G-2_Galeb

Aermacchi MB-326 11.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Aermacchi_MB-326 ( 2 e-seats )

He-280 11.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_280

Citation Mustang 13 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Cessna_Citation_Mustang

XF-85 Goblin 13.3 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_XF-85_Goblin

ARES 13.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Scaled_Composites_ARES ( E-seat )

Bird of Prey 14.2 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Boeing_Bird_of_Prey

DH.100 Vampire 14.9 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/De_Havilland_Vampire

SAAB 105 15 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_105

Avro 707 16 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Avro_707

Hongdu JL-8 16.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Hongdu_JL-8

DH.108 Swallow 16.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/De_Havilland_DH_108

Aero L-29 Delfin 17.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Aero_L-29_Delfín

Me-262; 17,6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Me_262

Arado 234 B-2 17.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Arado_Ar_234

P-59 17.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Bell_P-59_Airacomet

FJ-1 Fury 17.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/North_American_FJ-1_Fury

Cessna Citation I 19.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Cessna_Citation_I

Folland Gnat 20.9 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Folland_Gnat

Helwan HA-300 21.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Helwan_HA-300 ( MACH 2.1 with 48 kN using AB designed by Willy Messerschmitt )

Supermarine Attacker 22 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Supermarine_Attacker

BAE_Jet_Provost 22.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/BAC_Jet_Provost

Fiat G.91 22.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_G.91

Boulton _Paul_P.111 22.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Boulton_Paul_P.111

Hawker Sea Hawk 23.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Hawker_Sea_Hawk

Canadair CT-114 Tutor 23.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Canadair_CT-114_Tutor

P-80 24 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_P-...oting_Star

LearJet24 26.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Learjet_24

Alpha Jet 26.4; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault/Dornier_Alpha_Jet

F9F Panther 26.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/F9F_Panther

Gloster Meteor 31,2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Gloster_Meteor

Mig-15 26,5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-15

F-86 26,3 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/North_American_F-86_Sabre

SAAB-27 Tunnan 27.5 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Saab_29_Tunnan

BAE HAWK 29 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/BAE_Systems_Hawk

F2H Banshee 29 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_F2H_Banshee

Dassault Mystere 29.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Mystère

LearJet45 31 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Learjet_45

Kawasaki T-4 32 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_T-4

White Knight 32 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Scaled_Comp...ite_Knight

F-84 32.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Republic_F-...nderstreak

Mig-17 33.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-17

T-38 Talon 34 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_T-38_Talon

XB-43 Jetmaster 36 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/XB-43_Jetmaster

A4D Skyhawk 36 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_A-4_Skyhawk

F-9 Cougar 38 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Grumman_F-9_Cougar

A4F Skyhawk 41 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_A-4_Skyhawk

LearJet_60 41 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Learjet_60

Dassault Super Mystere 44.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Su...stère

F-5 44.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_F-5

IAR-93 44.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/IAR-93

Fairey Delta 44.9 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Fairey_Delta

Hawker Hunter 45.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Hawker_Hunter

Grumman F-11 Tiger 46.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Grumman_F-11_Tiger

PZL-230 Scorpion 45.6 kN; http://www.globalsecurity.org/military/w...zl-230.htm

Super Enterdard 49.5 kN; http://www.globalaircraft.org/planes/super_etendard.pl

YAK-130 50 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-130

Il-28 53 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Ilyushin_Il-28

F7U Cutlass 54 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Vought_F7U_Cutlass

M-346 57 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Aermacchi_M-346

Bombardier_300 60.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_Challenger_300

Bristol 188 62 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_188

Mirage F1 70.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Mirage_F1

F-100 71 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/North_Ameri...uper_Sabre

F-7 64.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/LTV_A-7_Corsair_II

Chengdu J-7 64.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Chengdu_J-7

Sepecat Jaguar 65 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/SEPECAT_Jaguar

SAAB-32 Lansen 65.3 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_32_Lansen

Guizhou JL-9 66.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Guizhou_JL-9

Südaviation Vautour 68.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sud_Aviation_Vautour

F4D Skyray 71 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_F4D_Skyray

Mitsubishi F-1 71.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_F-1

F-20 Tigershark 76 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_F-20_Tigershark

F-8 Crusader 80.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Vought_F-8_Crusader

XB-51 69 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_XB-51

Mig-21 69,6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-21

F-104 69 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_F-104_Starfighter

YAK-38 64 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-38

F-102 Delta_Dagger 71 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Convair_F-102_Delta_Dagger

Nanchang Q-5 73.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Nanchang_Q-5

Shenyang J-6/F6 73.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_J-6

Kfir 79.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Kfir

J-35 78.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_35_Draken

DC-9 109 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_DC-9

J-37 Viggen 121 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Saab_37_Viggen

Super Caravelle 124.6 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Caravelle

A8-Harrier II 105 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/AV-8B_Harrier_II

Mirage III 44 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Mirage_III

Mirage 2000 95 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Mirage_2000

TA-50 Golden Eagle 78.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/KAI_T-50_Golden_Eagle

Jas J-39 Gripen 80 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_JAS_39_Gripen

A-10 80.6 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/A-10_Thunderbolt_II

A-6 Intruder 82.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Grumman_A-6_Intruder

F-CK-1 84 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/AIDC_F-CK-1_Ching-kuo

Hongdu L-15 84 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Hongdu_L-15

JF-17 84.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/JF-17_Thunder

HAL Tejas 85 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/HAL_Tejas

Dassault F7X 85.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Falcon_7X

B-66 Destroyer 90 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_B-66_Destroyer

SU-9 90 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Su-9

Su-7 94.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-7

SU-11 96 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-11

Backburn Buccaneer 98 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Blackburn_Buccaneer

IAI Lavi 91.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Lavi

Martin RB-57D Canberra 95 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_RB-57D_Canberra

Avro Vulcan 98 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Avro_Vulcan

F-105 Thunderchief 109 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Republic_F-...underchief

F-106 Delta_Dart 109 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Convair_F-106_Delta_Dart

SU-17 109.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-17

A-3 Skywarrior 110.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_A3D_Skywarrior

MIG-27 112.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/MiG-27

White Knight Two 122.76 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Scaled_Comp...Knight_Two

BAE 146 ( AVRO RJ ) 124 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/British_Aerospace_146

YAK-28 Brever 124 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-28

Mitsubishi F-2 125 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_F-2

MIG-23 127 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-23

F-16 127 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/General_Dyn...ing_Falcon

J-10 130 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Chengdu_J-10

J-8 137.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_J-8

Mirage IV 141 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Mirage_IV

English Electric Lightning 142,3 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/English_Electric_Lightning

Dassault Rafale 151.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Rafale

Gulfstream_650 150.4 kN; http://www.gulfstream.com/products/g650/...ations.htm

F-101 Voodoo 150.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_F-101_Voodoo

A-5 Vigilante 152 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/North_Ameri..._Vigilante

Panavia Tornado 153.6 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Panavia_Tornado

Sukhoi_Superjet_100 156 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100

F117 Night Hawk 157.4 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/F-117A_Nighthawk

F-18 158 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_D...-18_Hornet

F-4 Phantom II 158.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_D...Phantom_II

F111 159.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/General_Dyn...1_Aardvark

Mig-29 162.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan_MiG-29

MD-82 164 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_MD-80

Eurofighter Typhoon 178 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Eurofighter_Typhoon

Xian JH-7 182.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Xian_JH-7

Tupolev Tu-16 186.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-16

Mirage 4000 190 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Mirage_4000

JSF F-35 191 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Ma...ghtning_II

Boeing B-47 Strato Jet 192 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_B-47_Stratojet

Airbus 318-100 192 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320_family

F/F-18 Super Hornet 195.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_F/A-...per_Hornet

LA-250 196 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lavochkin_La-250

Myasishchev M-55 196 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Myasishchev_M-55

TU-128 198 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-28

SU-24 219.6; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-24

Mig-25 200 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-2

Avro Canada CF-105 Arrow 209 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Avro_Canada_CF-105_Arrow

F-15 220 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_D...F-15_Eagle

F-111 224 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/General_Dyn...1_Aardvark

YAK-141 235,4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-141

SU-30 245.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-34

SU-27 245,6 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Suhoi_Su-27

F-14 247.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Grumman_F-14_Tomcat

SU-33 251 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-33

J-11 262 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_J-11#J-11

SU-34 262 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-34

Shenyang J-15 270 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_J-15

TSR-2 273.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/BAC_TSR-2

B-58 Hustler 277.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Convair_B-58_Hustler

SU-35 284 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-35

SU-47 284.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-47

A-12 288 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_A-12

SU-37 290 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-37

DC-8 298.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_DC-8

SR-71 302 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_SR-71_Blackbird

Convair YB-60 304 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Convair_YB-60

Mig-31 304 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan_MiG-31

B-2 308 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Gr...B-2_Spirit

YF-23 312 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_YF-23

F-22 312 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Ma...-22_Raptor

PAKFA 314 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_PAK_FA

TU22 324 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-22

Concorde 338 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Concorde

MIG-39 ( Project 1.44 ) 354 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan_Project_1.44

J-20 Chengdu 360 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Chengdu_J-20

Myasishchev M-4 372.8 kN; http://www.airvectors.net/avbison.html

Y20 412 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Xian_Y-20

TU-22M 490.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-22M

DC-10 534 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_DC-10

B-1 547.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Rockwell_B-1_Lancer

B-52 608 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_B-52_Stratofortress

Sukhoi T-4 628 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_T-4

Boeing 787-9 Dreamliner 640 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_787_Dreamliner

C-5 Galaxy 760 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_C-5_Galaxy

XB-70 Valkyrie 768 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/North_Ameri...0_Valkyrie

Boeing_747 836 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Boeing_747

TU-160 980 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-160

Airbus A380 1360 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A380

An 225 1377 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-225_Mriya
 
Seuraavaksi alan tutkia tuota RATO systeemiä.

http://mcfisher.0catch.com/other/mach1/mach1.htm

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?s=7e32c4e9cb2c2d8185c42d83b971811a&t=485648&page=2

Dataa mallia varten.
 
Paikaltaan lähtevä F-104 tarvi 578 kN aputehoa !

http://www.airvectors.net/avzel.html

avzel_4.jpg


67 kN teholla on menty Mach 3.2; http://en.wikipedia.org/wiki/Bell_X-2 ...keskimäärin 8 tonnin laitteella.

697px-X2_3_view_diagram.png


Scott Crossfield paineli yli 2 machia 1953 tällä; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_D-558 27 kN.

Tällä rikottiin ekaksi Me-163 ennätys 1947; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_Skystreak 22 kN

Täällä väitetään toisin Dittmar 1130 km/t; http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Me_163 17 kN teholla 3000 kg laitteella.
 

Liitteet

  • VELOCIRAPTOR_KOMET55.webp
    VELOCIRAPTOR_KOMET55.webp
    20 KB · Luettu: 6
Jep...nyt luulen, että alkaa konseptitasolla olla valmista.

attachment.php


18.5 kn turbofan on nyt 2.3 x isompi kuin edellisessä versiossa..valitettavasti kuitenkin 2 x MBDA MICA on poistettu ja 2 MICAa jää jäljelle ja tykki.

Rakettiteho on 2 x 6 eli 12 kN ( turbobuusti ! )..kevyellä kuormalla tämä siis kiihtyy pystyyn ( missään koneessa ei ole ollut tällaista tehopainosuhdetta ollessaan operationaalisessa korkeudessaan ).

Uskoisin että raketein tällä voisi saavuttaa noin 40 km korkeuden jos turbofanilla ensin 18 km korkeuteen. 40 km korkeudessa on ilman vastus niin olematonta että kone saattaa saavuttaa mach 4 nopeuden. Rakenne ei salli siinä nopeudessa saapumista alle 35 km korkeuteen joten sieltä tullaan aina liitämällä alas..vedettynä sakkauksessa ja oikaistaan noin 25 km korkeudessa. Kone jarruttaa sakkauksessa kuten Space Ship One ja hidastuu nopeasti yhden machin pintaan kuumentumatta liikaa.

Alakorkeuksissa ( 1-15 km ) kone liikkuu supercruisella noin mach 1.0 - 1.4 riippuen korkeudesta ( arvio ). Supercruise vain sisäisin asein ( 2 x MICA AAM ja 27 mm tykki ).

Ulkoripustimiin saa nyt paljon tavaraa kun tehokkaampi mylly..ja raketit ovat ns. emergency power.

40 KM:ssa tarvitaan happisäiliö..ilman tiheys lienee noin 0.005 kg/m3 ( 1/240 siitä mitä merenpinnan tasolla ); http://usatoday30.usatoday.com/weather/wstdatmo.htm
Eli noin 1/10 siitä mitä se on 23 km:ssä jonne MIG-31 kykenee kiipeämään.

Skunk Worksin D-21 kykeni 6.67 kN teholla ylläpitämään mach 3.5 nopeuden. Se oli paljon raskaampi kuin VR n 5000 kg vs 2500 kg.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_D-21

---

EDIT; TORJUNTAPROFIILI LISÄTTY !
 

Liitteet

  • VELOCIRAPTOR_109_45.webp
    VELOCIRAPTOR_109_45.webp
    28.3 KB · Luettu: 11
  • torjuntaprofiili_vr_mig25_31.webp
    torjuntaprofiili_vr_mig25_31.webp
    48.9 KB · Luettu: 10
F-104 lensi muuten 31.5 kilometriin pelkästään kiihtyvällä liikkeellä 24 km:stä 31.5 km:ään ( ilman moottoreita/moottoritehoa ) ; http://digitalcommons.calpoly.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1015&context=aerosp
 
Tässä vielä viimeinen päivitys tähän VRään.

Eli mikäli VR operoisi pelkästään suihkumoottorilla se tarvitsisi 69/2.25 = 30.67 kN tehoa ollakseen paltia rallaa samoissa nopeuslukemissa Migin kanssa mikäli aerodynaamisesti yhtä clean.

Rakettikoneet ovat kuitenkin aina nopeampia ( pienelläkin teholla ) koska levypintana suihkumoottorin kompressori on suurin vastus koneissa.
 

Liitteet

  • VELOCIRAPTOR_MG_55.webp
    VELOCIRAPTOR_MG_55.webp
    25.1 KB · Luettu: 12
Tässä vielä ilmataisteluissa menestyneimmän suihkuhävittäjän kanssa verrannossa.

Mirage IIIssa oli vain 60.8 kN "nuhapilli".

Eli suhdeluvulla 2.6 tehot 60.8 jaettuna antaa 23.4 kN...eli VRn tehot 15.3 + 12 = 27.3 kN...eli Velociraptorin pitäis olla "niskan päällä" jos puikoissa oikea virtuoosi kuten Giora Epstein ( tosin rakettitehoa riittää vain minuutiksi tms ) !

:a-smiley:
 

Liitteet

  • VELOCIRAPTOR_MIRAGE-IIIE_55.webp
    VELOCIRAPTOR_MIRAGE-IIIE_55.webp
    42 KB · Luettu: 9
Suhdeluvun 2.67 mukaan Sabren maksimitehosta 26.3 kN tarvii VR vain 64% ollakseen tasoissa...eli 9.8 kN.

http://en.wikipedia.org/wiki/North_American_F-86_Sabre
 

Liitteet

  • VELOCIRAPTOR_F-86_55.webp
    VELOCIRAPTOR_F-86_55.webp
    29.9 KB · Luettu: 11
Tässä verranto tähän B-2een.

http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_B-2_Spirit
 

Liitteet

  • VELOCIRAPTOR_B-2_65.webp
    VELOCIRAPTOR_B-2_65.webp
    33.8 KB · Luettu: 10
Okei !

Nyt alkoi löytyä kaikki vastaukset...!

Kierrätin vanhat muutaman vuoden takaiset innovaationi..tähän stealth fighteriini.

Koko on nyt 9150 mm pitkä kv 5300 mm ja otsapinta 1.42 m2 profiili 6.17 m2..yläkuvanto 22.2 m2...eli noin 9% pienempi kuin aiemmin...löpöä riittää noin 1 h 23 min 100% teholla.

En aiokkaan esitellä sitä, ettei kukaan banaanivaltion tai suurvallan kopioija pääse käsiksi siihen..tämä turvallisuusuhka koettiin vakavaksi jo eräällä toisella saitilla.

Henkeä voi etsiä tästä liittestä 1 ja 2.

Keskustelu 2 vuoden takaa tästä GM-1stä; http://www.homebuiltairplanes.com/forums/light-stuff-area/9817-single-engine-lifting-body-micro-lite-15-hp.html

Tässäkin on samoja ideoitani. Hybridi voimanlähde, laskuteline jne
 

Liitteet

  • GM-1_75.webp
    GM-1_75.webp
    92.2 KB · Luettu: 9
  • GM-1_76.webp
    GM-1_76.webp
    82.1 KB · Luettu: 8
  • RAMJET-V8-65.webp
    RAMJET-V8-65.webp
    11.8 KB · Luettu: 9
Juke kirjoitti:
Tässä vielä viimeinen päivitys tähän VRään.

Eli mikäli VR operoisi pelkästään suihkumoottorilla se tarvitsisi 69/2.25 = 30.67 kN tehoa ollakseen paltia rallaa samoissa nopeuslukemissa Migin kanssa mikäli aerodynaamisesti yhtä clean.

Rakettikoneet ovat kuitenkin aina nopeampia ( pienelläkin teholla ) koska levypintana suihkumoottorin kompressori on suurin vastus koneissa.

Tämä MIG-21:n tiukkuus oli niin kovaa luokkaa, että panin omani uusiksi..tässä vastaavat lukemat nyt. Eli rakettimoottorin boostin kanssa ollaan nyt melkein samoissa suhteellisissa tehoissa 27.3 kN vs 30.3 kN. Pitää huomata että MIG-21 frontaalissa ei ole ohjuksia...GM-1:ssä ne ovat mukana ( huom. nimen muutos ). Sisäisen polttoainesäiliön pienentäminen tunnin lentoa vastaavaan määrään saisi puntit tasan. Toki tietty tämä uusi GM-1 on kevyempi joka suhteessa..tosin MTOW siipikuormitus nousi 265 kg/m2 MIGissä noin 380 kg/m2.

--

edit: Äärimmäisellä hiomisella ja polttoaineen nipistämisellä suhdeluku muuttui 3 napsua edullisemmaksi. Nyt vastaava MIGin teho on 29.9 kN.
 

Liitteet

  • GM-MG_65.webp
    GM-MG_65.webp
    24.4 KB · Luettu: 6
  • GM-MG_65_2V.webp
    GM-MG_65_2V.webp
    24.8 KB · Luettu: 5
Juke kirjoitti:
Okei !



En aiokkaan esitellä sitä, ettei kukaan banaanivaltion tai suurvallan kopioija pääse käsiksi siihen..tämä turvallisuusuhka koettiin vakavaksi jo eräällä toisella saitilla.

Ei voi puhua turvallisuusuhasta jos esittelee avoimella foorumilla suunnitelmia.
 
crane kirjoitti:
Juke kirjoitti:
Okei !



En aiokkaan esitellä sitä, ettei kukaan banaanivaltion tai suurvallan kopioija pääse käsiksi siihen..tämä turvallisuusuhka koettiin vakavaksi jo eräällä toisella saitilla.

Ei voi puhua turvallisuusuhasta jos esittelee avoimella foorumilla suunnitelmia.

Niin tämä aihe lienee hyvin arka nimenomaan Pakistaaneille ja Intialaisille..käyvät kuumana jos toinen löytää jostain edullisen koneen joka pesee MIGin. Intialla on 600 konetta rivissä. MIG onnettomuuksissa on kuollut jo 500 lentäjää ( ilmeisesti Migejä mennyt 500 ).

Sain ton suhdeluvun 2.34een ( vertaus teho silloin 29.7 kN ). Suuruusluokka säilyy kun jälkipoltinta ei ole ja koko pieni. Nyt lienee löpöä 1 tunniksi täydellä teholla.
 
Nyt alankin ymmärtämään tätä..pakistanilaiset taitaa ajaa tätä J-7skaa ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Chengdu_J-7

Siinä on JP:llä vähemmän tehoa 64.7 kN.

Se näkyy huippunopeudessa..vain MACH 2 kun 21ssä on 2.2.

Sitä vastaan tämä mun kinneri rakettitehoilla on tasoissa eli suhdeluvulla saadaan 27.5 kN ja GM-1ssä 15.3 + 12 kN = 27.3 kN !!

--------------

Profiilin tuunaaminen tuotti tulosta...nyt alkaa olla vastaavat J-7 tehot 27.4 kN.

--------------

J-20 vastaan ollaan edelleen "lirissä" tehojen suhteen...suhdeluku antaa 360 kN/ 5.68 = 63.38 kN !!! Tosin siipikuormitus on puolet Chengdusta.

Chengdu painaa 36 300 kiloa ja siipi alaa 73 m2 eli 497 kg/m2 siipikuormitus..tehopaino suhde tasan 1. GM-1 pystyy ohjusten kanssa operoimaan paremmalla tehopainosuhteella täydellä sisäisellä polttoainekuormalla.
 

Liitteet

  • GM1-MG21_75.webp
    GM1-MG21_75.webp
    28.6 KB · Luettu: 2
  • GM1-MG21_75_V2.webp
    GM1-MG21_75_V2.webp
    29 KB · Luettu: 2
  • GM1-J20_75_v2.webp
    GM1-J20_75_v2.webp
    36.9 KB · Luettu: 6
Cri-Cri jet 0.46 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Colomban_Cri-cri

Acrostar BD-5J 1.1 kN; http://www.mi6-hq.com/sections/q-branch/...nijet.php3

Gloster E.28/39 3.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Gloster_E.28/39

He-178 4.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_178

Temco TT Pinto 4.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Temco_TT_Pinto

SAAB 210 4.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_210

Eclipse 400 4.9 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Eclipse_400

.................................................. .................................................. ..............................................0 to 5 kN planes

He-162 7.85 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_162 ( e-seat )

Fouga Magister 7.84 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Fouga_CM.170_Magister

Eclipse500 8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Eclipse_500

Handley Page HP.115 8.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Handley_Page_HP.115

Diamond D-Jet 8.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Diamond_D-Jet

Yak-15 8.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-15

T-37 9.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Cessna_T-37_Tweet

PZL TS-11 Iskra 9.81 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/PZL_TS-11_Iskra ( 2 x e-seats )

Soko G-2 Galeb 11.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Soko_G-2_Galeb

Aermacchi MB-326 11.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Aermacchi_MB-326 ( 2 e-seats )

He-280 11.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_280

Citation Mustang 13 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Cessna_Citation_Mustang

XF-85 Goblin 13.3 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_XF-85_Goblin

ARES 13.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Scaled_Composites_ARES ( E-seat )

Bird of Prey 14.2 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Boeing_Bird_of_Prey

DH.100 Vampire 14.9 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/De_Havilland_Vampire

SAAB 105 15 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_105

Avro 707 16 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Avro_707

Hongdu JL-8 16.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Hongdu_JL-8

DH.108 Swallow 16.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/De_Havilland_DH_108

Aero L-29 Delfin 17.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Aero_L-29_Delf%C3%ADn

Me-262; 17,6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Me_262

Arado 234 B-2 17.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Arado_Ar_234

P-59 17.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Bell_P-59_Airacomet

FJ-1 Fury 17.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/North_American_FJ-1_Fury

Cessna Citation I 19.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Cessna_Citation_I

.................................................. .................................................. ............................................5 to 20 kN planes

Folland Gnat 20.9 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Folland_Gnat

Helwan HA-300 21.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Helwan_HA-300 ( MACH 2.1 with 48 kN using AB designed by Willy Messerschmitt )

Supermarine Attacker 22 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Supermarine_Attacker

BAE_Jet_Provost 22.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/BAC_Jet_Provost

Fiat G.91 22.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_G.91

Boulton _Paul_P.111 22.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Boulton_Paul_P.111

Hawker Sea Hawk 23.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Hawker_Sea_Hawk

Canadair CT-114 Tutor 23.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Canadair_CT-114_Tutor

P-80 24 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_P-...oting_Star

T-1-Jayhawk 26 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Raytheon_T-1_Jayhawk

LearJet24 26.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Learjet_24

Alpha Jet 26.4; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault/Dornier_Alpha_Jet

F9F Panther 26.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/F9F_Panther

Mig-15 26,5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-15

F-86 26,3 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/North_American_F-86_Sabre

SAAB-27 Tunnan 27.5 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Saab_29_Tunnan

BAE HAWK 29 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/BAE_Systems_Hawk

F2H Banshee 29 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_F2H_Banshee

Dassault Mystere 29.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Myst%C3%A8re

LearJet45 31 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Learjet_45

Gloster Meteor 31,2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Gloster_Meteor

Kawasaki T-4 32 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_T-4

White Knight 32 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Scaled_Comp...ite_Knight

F-84 32.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Republic_F-...nderstreak

Mig-17 33.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-17

T-38 Talon 34 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_T-38_Talon

XB-43 Jetmaster 36 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/XB-43_Jetmaster

A4D Skyhawk 36 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_A-4_Skyhawk

F-9 Cougar 38 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Grumman_F-9_Cougar

A4F Skyhawk 41 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_A-4_Skyhawk

LearJet_60 41 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Learjet_60

Dassault Super Mystere 44.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Su...st%C3%A8re

F-5 44.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_F-5

IAR-93 44.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/IAR-93

Fairey Delta 44.9 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Fairey_Delta

Hawker Hunter 45.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Hawker_Hunter

PZL-230 Scorpion 45.6 kN; http://www.globalsecurity.org/military/w...zl-230.htm

Grumman F-11 Tiger 46.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Grumman_F-11_Tiger

AMX 49.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/AMX_International_AMX

Super Enterdard 49.5 kN; http://www.globalaircraft.org/planes/super_etendard.pl

.................................................. .................................................. .................................................. 20 to 50 kN planes

YAK-130 50 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-130

Il-28 53 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Ilyushin_Il-28

F7U Cutlass 54 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Vought_F7U_Cutlass

M-346 57 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Aermacchi_M-346

Bombardier_300 60.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_Challenger_300

Mirage III 60.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Mirage_III

Bristol 188 62 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_188

YAK-38 64 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-38

F-7 64.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/LTV_A-7_Corsair_II

Chengdu J-7 64.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Chengdu_J-7

Sepecat Jaguar 65 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/SEPECAT_Jaguar

SAAB-32 Lansen 65.3 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_32_Lansen

Guizhou JL-9 66.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Guizhou_JL-9

Südaviation Vautour 68.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sud_Aviation_Vautour

Mitsubishi F-1 71.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_F-1

XB-51 69 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_XB-51

Mig-21 69,6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-21

F-104 69 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_F-104_Starfighter

F-102 Delta_Dagger 71 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Convair_F-102_Delta_Dagger

F4D Skyray 71 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_F4D_Skyray

F-100 71 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/North_Ameri...uper_Sabre

Mirage F1 70.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Mirage_F1

Nanchang Q-5 73.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Nanchang_Q-5

Shenyang J-6/F6 73.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_J-6

F-20 Tigershark 76 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_F-20_Tigershark

Kfir 79.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Kfir

J-35 78.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_35_Draken

TA-50 Golden Eagle 78.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/KAI_T-50_Golden_Eagle

Jas J-39 Gripen 80 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_JAS_39_Gripen

F-8 Crusader 80.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Vought_F-8_Crusader

A-10 80.6 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/A-10_Thunderbolt_II

A-6 Intruder 82.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Grumman_A-6_Intruder

F-CK-1 84 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/AIDC_F-CK-1_Ching-kuo

Hongdu L-15 84 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Hongdu_L-15

JF-17 84.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/JF-17_Thunder

HAL Tejas 85 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/HAL_Tejas

Dassault F7X 85.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Falcon_7X

B-66 Destroyer 90 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_B-66_Destroyer

SU-9 90 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Su-9

IAI Lavi 91.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Lavi

Su-7 94.1 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-7

Mirage 2000 95 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Mirage_2000

Martin RB-57D Canberra 95 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_RB-57D_Canberra

SU-11 96 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-11

Backburn Buccaneer 98 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Blackburn_Buccaneer

Avro Vulcan 98 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Avro_Vulcan

.................................................. .................................................. .................................................. ..50 to 100 kN planes

A8-Harrier II 105 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/AV-8B_Harrier_II

DC-9 109 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_DC-9

F-105 Thunderchief 109 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Republic_F-...underchief

F-106 Delta_Dart 109 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Convair_F-106_Delta_Dart

SU-17 109.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-17

A-3 Skywarrior 110.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_A3D_Skywarrior

MIG-27 112.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/MiG-27

J-37 Viggen 121 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Saab_37_Viggen

White Knight Two 122.76 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Scaled_Comp...Knight_Two

BAE 146 ( AVRO RJ ) 124 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/British_Aerospace_146

YAK-28 Brever 124 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-28

Super Caravelle 124.6 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Caravelle

Mitsubishi F-2 125 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_F-2

MIG-23 127 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-23

F-16 127 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/General_Dyn...ing_Falcon

J-10 130 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Chengdu_J-10

J-8 137.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_J-8

Mirage IV 141 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Mirage_IV

English Electric Lightning 142,3 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/English_Electric_Lightning

.................................................. .................................................. .................................................. ...100 to 150 kN planes

Dassault Rafale 151.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Rafale

Gulfstream_650 150.4 kN; http://www.gulfstream.com/products/g650/...ations.htm

F-101 Voodoo 150.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_F-101_Voodoo

A-5 Vigilante 152 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/North_Ameri..._Vigilante

Panavia Tornado 153.6 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Panavia_Tornado

Sukhoi_Superjet_100 156 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100

F117 Night Hawk 157.4 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/F-117A_Nighthawk

F-18 158 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_D...-18_Hornet

F-4 Phantom II 158.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_D...Phantom_II

F111 159.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/General_Dyn...1_Aardvark

Mig-29 162.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan_MiG-29

MD-82 164 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_MD-80

Eurofighter Typhoon 178 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Eurofighter_Typhoon

Xian JH-7 182.5 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Xian_JH-7

Tupolev Tu-16 186.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-16

Mirage 4000 190 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Dassault_Mirage_4000

JSF F-35 191 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Ma...ghtning_II

Boeing B-47 Strato Jet 192 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_B-47_Stratojet

Airbus 318-100 192 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320_family

F/F-18 Super Hornet 195.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_F/A-...per_Hornet

LA-250 196 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lavochkin_La-250

Myasishchev M-55 196 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Myasishchev_M-55

TU-128 198 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-28

.................................................. .................................................. .................................................. ....150 to 200 kN planes

Mig-25 200 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-2

Avro Canada CF-105 Arrow 209 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Avro_Canada_CF-105_Arrow

SU-24 219.6; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-24

F-15 220 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_D...F-15_Eagle

F-111 224 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/General_Dyn...1_Aardvark

YAK-141 235,4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-141

SU-30 245.2 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-34

SU-27 245,6 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Suhoi_Su-27

F-14 247.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Grumman_F-14_Tomcat

SU-33 251 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-33

J-11 262 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_J-11#J-11

SU-34 262 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-34

Shenyang J-15 270 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_J-15

TSR-2 273.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/BAC_TSR-2

B-58 Hustler 277.6 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Convair_B-58_Hustler

SU-47 284.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-47

A-12 288 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_A-12

SU-37 290 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-37

DC-8 298.8 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_DC-8

.................................................. .................................................. .................................................. ....200 to 300 kN planes

SR-71 302 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_SR-71_Blackbird

Convair YB-60 304 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Convair_YB-60

Mig-31 304 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan_MiG-31

B-2 308 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Gr...B-2_Spirit

YF-23 312 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_YF-23

F-22 312 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Ma...-22_Raptor

PAKFA 314 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_PAK_FA

TU22 324 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-22

Concorde 338 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Concorde

MIG-39 ( Project 1.44 ) 354 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan_Project_1.44

J-20 Chengdu 360 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Chengdu_J-20

Myasishchev M-4 372.8 kN; http://www.airvectors.net/avbison.html

Y20 412 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Xian_Y-20

TU-22M 490.4 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-22M

DC-10 534 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_DC-10

B-1 547.7 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Rockwell_B-1_Lancer

B-52 608 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_B-52_Stratofortress

Sukhoi T-4 628 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_T-4

Boeing 787-9 Dreamliner 640 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_787_Dreamliner

C-5 Galaxy 760 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_C-5_Galaxy

XB-70 Valkyrie 768 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/North_Ameri...0_Valkyrie

Boeing_747 836 kN; http://fi.wikipedia.org/wiki/Boeing_747

TU-160 980 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-160

Airbus A380 1360 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A380

An 225 1377 kN; http://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-225_Mriya

Päivitetty lista taas.

Alla tarkempi kuva J-20 koneesta. Se on Bill Sweetmanin mukaan strateginen pommari.

Profiilin tuunaaminen tuotti tulosta...nyt alkaa olla vastaavat J-7 tehot 27.4 kN.

--------------

J-20 vastaan ollaan edelleen "lirissä" tehojen suhteen...suhdeluku antaa 360 kN/ 5.5 = 65.45 kN !!! Tosin siipikuormitus on puolet Chengdusta.

Chengdu painaa 36 300 kiloa ja siipi alaa 73 m2 eli 497 kg/m2 siipikuormitus..tehopaino suhde tasan 1. GM-1 pystyy ohjusten kanssa operoimaan paremmalla tehopainosuhteella täydellä sisäisellä polttoainekuormalla.
 

Liitteet

  • GM1-J20_85_v1.webp
    GM1-J20_85_v1.webp
    92.6 KB · Luettu: 4
Tässä vielä oikean kokoisten AMRAAM AIM-120 kanssa GM-1.

Tämä on edelleen kevyempi kuin F-104 tyhjänä siipikuormituksen suhteen.

Stealth ominaisuudet tietty katoaa ja supercruise.
 

Liitteet

  • GM1_4-AMRAAMs_2_450L_DTs_45.webp
    GM1_4-AMRAAMs_2_450L_DTs_45.webp
    20.5 KB · Luettu: 13
Lisään vielä GM-1:n F-104 STARFIGHTERin kanssa, koska siitä oli puhetta JSF ketjussa..hieman tehokkaampi kuin J-7 mutta häviää karvan verran MIG-21:lle verrannossa.

GM-1 pesee rakettiteholla menne tullen lisäsäiliöillä varustetun F-104:n tehopainossa sekä suhteutetussa tehossa. Tätäkään "suursyömäriä" harvoin näkee ilman lisäsäiliöitä.
 

Liitteet

  • GM1_F-104_45.webp
    GM1_F-104_45.webp
    31.5 KB · Luettu: 9
Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
Back
Top