Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ihan aiheellista herättelyä oli tämä. Harmi vaan ettei tätä tuonut joku aiempi presidentti vahvasti esille, esim. eurooppalaisten kuolaama Jeesus-Obama. Olisi voinut mennä paremmin perille. Kuvio oli kuitenkin selvä 2014 lähtien.Osui silmiini pitempi pätkä, missä Trump ja Stoltenberg keskustelevat Nato-kokouksessa vuosia sitten. Aika paljon tämä selventää, mikä on ollut se realistinen jännite.
Kennedy ei ole republikaani, hän oli aina vuoteen 2023 täysverinen demokraatti, mutta erosi puolueesta ja toi We the people -aktivistien äänet ja ehkä rahaakin Trumpille, ja tämä on varmaan palkka.Anti-vaxxer terveysministeriön johtoon. On tämä vuosituhannen vahakabinetti kyllä.
"Kala nimeltään Wanda" - elokuvan pahis päätyi lopulta oikeusministeriksi Etelä-Amerikkaan. Trumpetti lienee katsellut elokuvan.
Hyvä kun korjaat. Ja kai tässä voi nimityksistä keskustella. Admin linjaa viime kädessä asian.Tämä pitää korjata. Öljyputkea ei suunniteltu reservaatin maiden läpi vaan vierestä, yksityisten ihmisten maiden kautta. Asia kyllä uutisoitiin niin kryptisesti valtamedian taholta ettei ihme että täällä Suomessakin levitettiin sontaa, tosin osittain täällä myös tarkoituksella. Esim Ylellä oli karttakin josta linjaus näkyi mutta tekstiosuudella johdettiin tarkoituksella harhaan.Totuus ei tietenkään olisi ollut niin seksikäs.
Sorry OT
Tuohan on vähän kuin MedvedevJuniori soittaa suutaan nyt kun Biden antoi luvan iskeä Mordoriin.
Syykin on sama?Tuohan on vähän kuin Medvedev
Jos hän kärsii lentopelosta kuten taitaa olla, niin yhtenä keinona olen pitänyt Johtajan nukuttamista koko lennon ajaksi. Laivamatkaa olen pitänyt toisena vaihtoehtona, esim. Pjongjangista Kalifornian rannikolle. Sen jälkeen junalla Washingtoniin, mutta sekin veisi päiviä.Milläs Kim vierailee, kun ei tykkää lentämisestä?
Ehdotan venäläistä konettaJos hän kärsii lentopelosta kuten taitaa olla, niin yhtenä keinona olen pitänyt Johtajan nukuttamista koko lennon ajaksi. Laivamatkaa olen pitänyt toisena vaihtoehtona, esim. Pjongjangista Kalifornian rannikolle. Sen jälkeen junalla Washingtoniin, mutta sekin veisi päiviä.