Politico ei ole mikään keskitien kulkija vaan vasemmistoliberaali lehti.Politico on yksi johtavia politiikkaa käsitteleviä medioita maailmassa, ja verrattain neutraali (sekä republikaanit että demokraatit syyttävät vuoron perään, mikä on hyvä indikaattori, että keskellä on).
Amerikassa nämäkin ovat minun tietojeni mukaan poliittisesti valittuja vaikkaki hoitavat julkista virkaa kuten myös seriffit ja moni muukin virkamies.Federal prosecutor taas ei ole mikä tahansa maalaistalon lesken huijaaja, vaan nimenomaan liittovaltiotason viskaali.
Miksi tarvitsee edes yrittää olla samaa mieltä eihän ihmisilla ole mikään muukaan asia standardin mukainen ja totutta politiikasta ei edes tarvitse etsiä jokainen poliittinen ryhmä pyrkii tavoitteisiinsa keinoja kaihtamatta ja sama pätee politiikkoihin.Kaikista asioista ei välttämättä tarvitse olla foorumilla samaa mieltä. Useimmista asioista foorumilla ollaan eri mieltä (tervetuloa tutustumaan myös muihin foorumin ketjuihin ja asia käy ilmi ) Mutta hyvä tavoite olisi, että keskityttäisiin niiden asioiden tarkasteluun eri puolilta. Antaa asioiden käydä väittely, ei ihmisten. Niin se "totuus" ja ymmärrys varmaankin parhaiten löytyy. Ei se aina onnistu, mutta siihen on hyvä pyrkiä.
En ole minkään ryhmän trolli mutta täällä trumppi ketjussa niitä näyttää vilisevän.Toki foorumilla on välillä myös ihan oikeita trolleja. Joiden tarkoitus on vain sotkea keskustelua. Pidä ihmeessä huoli, ettei sinusta kehkeydy sellaista.
Koska olen uusi jäsen en ole vielä ehtinyt tutustua kaikkeen tarjontaan ja törmäsin heti tähän kenties kaikkein tyhminpään keskusteluun ja havaitsin sellaisen jutun joka varmasti on kokeneilta käyttäjiltä huomaamatta?Itse asiassa, kiinnostaa, että miksi niin intohimoisesti olet osallistumassa täällä Trump-ketjussa. Jos haluat sitä avata, niin asiaa on helpompi ymmärtää.
Taitaa keskustelu tässä trumppiketjussa hyödyttää vain ryssiä ja miksi? kun asiallinen lähestyminen trumppia ja hänen politiikkansa kohtaan puuttuu kokonaan antitrumppi porukalta, enemmän siitä paistaa läpi silmitön trumppi viha kuin asiallinen lähestymistapa.
Jos lehtimiehet elävät tälläisessä kuplassa on turha odottaa järkevää suhtautumista muiltakaan, huumorina tuo menee teatterissa mutta juhlapuheena tuskin muiden kuin truppi vihaajien ja moskovan trollien mielestä.