Ukrainan konflikti/sota

Perus-vatnikkien talvet eivät tule helpottamaan tulevaisuudessa. Voivat toki toivoa leutoa talvea.

Amid an avalanche-like increase in the number of utility accidents, Russian authorities are cutting federal budget spending on housing and utilities by 40% in 2025 and another 20% in 2026. It is necessary to get money for missiles from somewhere.

While Russia is freezing, Shoigu reports a fivefold increase in the "volume of production of means of defeat".
: Khimki, Russia
 
Muistetaan että Venäjä mieluummin väittää omaksi vahingoksi, kuin myöntäisi että Ukraina kykenee johonkin.

Ja jos kyse on ilmoitetusta perus PAC-2 Patriotin kantamasta, joka jäisi jonkun 8-10% vajaaksi. Se kymmenen pinnaa on aika vähän sodassa ja ei-wikipedia tiedoilla. Katsokaa historiaa. Sodassa ei lueta sääntöjä ja kerrota jos jotain on paranneltu.

Voi toki olla Friendly fire. Mut se (taas kerran) sopisi liian hyvin ryssälle saada maailma uskomaan että Ukraina ei pysty, ryssä vain ryssii.

USA ei ole ilmoittanut IT-kalustonsa suorituskykyä vuosikymmeniin. Patriotin osalta netissä, ml. Wikipedia, olevat tiedot kantamasta perustuvat spekulaatioon yms.
 
Pyrstön numero on RF-95678, joten jos tietää arkiston mistä hakea tällä numerolla, pitäisi löytyä tieto mikä kone on kyseessä ja onko koneen tyyppi Il-22M vai Il-20 vai joku muu (toki pitää olla varovainen, kyseessä voi aina olla väärennös tai kuvaan lisätty teksti):

Photo of Il-22M which managed to make an emergency landing in Anapa.

The tail number of the aircraft is partially visible. Which allows to identify the aircraft. RF-95678


https://t.me/lost_warinua/62594


-

Tämän sivuston mukaan kyseinen numero on Il-22M:

https://onespotter.com/aircraft/fid/176992/RF-95678

1705330077811.png

-

Löytyy myös tämä Jetphotos sivu, jolta löytyy kolme kuvaa tästä koneesta, näkyy hyvin se "pyrstön pullistuma":

https://www.jetphotos.com/registration/RF-95678

1705330188516.png

Kenties siis valokuva ja hämärä valaistus hämäsivät ja kyseinen "pullistuma" ei näy selvästi?

Tai kenties se repesi irti joko osuman voimasta tai vaurioiden aiheuttaman lisävastuksen takia?
 
Viimeksi muokattu:
Taitaa vaan putikka olla niitä miehiä, ettei paljoa lue nettiä tai mitään muutakaan, vaan luottaa (jos luottaa) jees jees miehiensä raportteihin.
Sotarikollinen bunkkerirotta ei kuulemma käytä nettiä koska pelkää tietoturvaongelmia. Näin ollen rotta saa uutiset vain ja ainoastaan valituista lähteistä.

Tämä mahdollistaa rotan esikunnalle sen että rotta saa vain sen tiedon minkä tämä lähipiiri haluaa rotan näkevän.

Rotta siis elää luomassaan kuplassa, käytännössä eristyksissä muusta maailmasta, informaationkin osalta.
 
Viimeksi muokattu:
Jos tuo kuva tuosta reikiä täynnä olevasta peräsimestä on aito ja totta niin eihän tuota pysty korjaamaan ?

En ole asiantuntia mutta omaan silmään on aivan paskana ja ylipäätään ihme että on pystynyt laskeutumaan . Jos siis osittautuu aidoksi kuvaksi
 
Pyrstön numero on RF-95678, joten jos tietää arkiston mistä hakea tällä numerolla, pitäisi löytyä tieto mikä kone on kyseessä ja onko koneen tyyppi Il-22M vai Il-20 vai joku muu:

Photo of Il-22M which managed to make an emergency landing in Anapa.

The tail number of the aircraft is partially visible. Which allows to identify the aircraft. RF-95678


https://t.me/lost_warinua/62594


-

Tämän sivuston mukaan kyseinen numero on Il-22M:

https://onespotter.com/aircraft/fid/176992/RF-95678

Katso liite: 91507

-

Löytyy myös tämä Jetphotos sivu, jolta löytyy kolme kuvaa tästä koneesta, näkyy hyvin se "pyrstön pullistuma":

https://www.jetphotos.com/registration/RF-95678

Katso liite: 91512

Kenties siis valokuva ja hämärä valaistus hämäsivät ja kyseinen "pullistuma" ei näy selvästi?

Tai kenties se repesi irti joko osuman voimasta tai vaurioiden aiheuttaman lisävastuksen takia?
Tuo sivuperäsimen päässä oleva pallukka on jonkun antennin muotosuojus. Se on todennäköisesti lasikuitua. Se on voinut osumasta mennä tuhannen säpäleiksi. Muu osa sivuvakaimesta on alumiinia, joka ei säpälöidy yhtä helposti.
 
Pyrstön numero on RF-95678, joten jos tietää arkiston mistä hakea tällä numerolla, pitäisi löytyä tieto mikä kone on kyseessä ja onko koneen tyyppi Il-22M vai Il-20 vai joku muu:

Photo of Il-22M which managed to make an emergency landing in Anapa.

The tail number of the aircraft is partially visible. Which allows to identify the aircraft. RF-95678


https://t.me/lost_warinua/62594


-

Tämän sivuston mukaan kyseinen numero on Il-22M:

https://onespotter.com/aircraft/fid/176992/RF-95678

Katso liite: 91507

-

Löytyy myös tämä Jetphotos sivu, jolta löytyy kolme kuvaa tästä koneesta, näkyy hyvin se "pyrstön pullistuma":

https://www.jetphotos.com/registration/RF-95678

Katso liite: 91512

Kenties siis valokuva ja hämärä valaistus hämäsivät ja kyseinen "pullistuma" ei näy selvästi?

Tai kenties se repesi irti joko osuman voimasta tai vaurioiden aiheuttaman lisävastuksen takia?
Tämä Onespotterin sivuhan on ristiriitainen, koneen tyypiksi ilmoitetaan IL-22M, mutta valokuvassa koneen kyljessä on teksti IL-18.
 
Tuo sivuperäsimen päässä oleva pallukka on jonkun antennin muotosuojus. Se on todennäköisesti lasikuitua. Se on voinut osumasta mennä tuhannen säpäleiksi. Muu osa sivuvakaimesta on alumiinia, joka ei säpälöidy yhtä helposti.
Kyseessä on ryssien kone, joten ei se muotosuoja mitään lasikuitua ole, vaan kusilaitua...
 
Tämä Onespotterin sivuhan on ristiriitainen, koneen tyypiksi ilmoitetaan IL-22M, mutta valokuvassa koneen kyljessä on teksti IL-18.

Jep, lisäksi FighterBomberin kuvassa ei näy pyrstön numeroa mutta tuossa toisessa näkyy. Voi siis olla lisätty kuvaan jälkikäteen - tai sitten FighterBomber on piilottanut sen omasta kuvastaan.

En menisi luottamaan tuohon numeroon, pitäisi saada lisää kuvia koneesta.
 
Back
Top