15 vuotta Venäjällä ja 10 Virossa , jotakin olen oppinut slaavilaisesta mentaliteetistä.
Erittäin , erittäin usein tuolla riitelevät ihmiset , eivät asiat kuten meillä Suomessa.
Kun äly ei riitä tietoperäiseen argumentointiin ja tavalliseen keskusteluun , aletaan haukkua henkilökohtaisesti.
Ja kun on aikansa haukuttu , niin sitten otetaan nyrkit avuksi.
Tuon olemme nähneet usein Ukrainan parlamentissä , aikansa räksytetään ja sitten tapellaan.
Ei tuolla mikään muutu , eilen Aidar komentaja Melnizuk heilui nyrkein TV:n studiossa.
Tässä suomalainen ja slaavilainen kommentti samaan minun viestiin.
Yritetään ymmärtää slaaveja , he vetävät herneen helposti nenään ja sitten alkaa henkilökohtainen haukkuminen ilman konkreettista tietoa.
Miten on Maidan , ovatko mielestäsi röllejä myös :
- Jurppi : Tulikohan aamun lääkkeet varmasti otettua??
- Vonka : saitko jodantsukin harkoissa suoraan otsikkoon vai oletko vetänyt jotain
Erittäin , erittäin usein tuolla riitelevät ihmiset , eivät asiat kuten meillä Suomessa.
Kun äly ei riitä tietoperäiseen argumentointiin ja tavalliseen keskusteluun , aletaan haukkua henkilökohtaisesti.
Ja kun on aikansa haukuttu , niin sitten otetaan nyrkit avuksi.
Tuon olemme nähneet usein Ukrainan parlamentissä , aikansa räksytetään ja sitten tapellaan.
Ei tuolla mikään muutu , eilen Aidar komentaja Melnizuk heilui nyrkein TV:n studiossa.
Tässä suomalainen ja slaavilainen kommentti samaan minun viestiin.
Yritetään ymmärtää slaaveja , he vetävät herneen helposti nenään ja sitten alkaa henkilökohtainen haukkuminen ilman konkreettista tietoa.
Lääkkeet on syöty kiitos vaan. Käsiylös virheen merkiksi luin vaan nopeasti linkityksen ja en sisäistänyt sanomaa, luin uudestaan ja sisäistin.
Tämä lihavoitu on eniten käytetty loukkaus venäjän röllien keskuudessa kaikille, jotka eivän halua nuolla pulterin anusta, toisiajattelijoille ja kaikille ylipäänsä ajattelemiseen kykyneville. Ihan puhki kuulunut skeida, kgb:n ajoiltaan. Venäjällä ei ole maksullista trollia, jonka ohjekirjassa ei tätä fraasia ollut. Klassikko!
Miten on Maidan , ovatko mielestäsi röllejä myös :
- Jurppi : Tulikohan aamun lääkkeet varmasti otettua??
- Vonka : saitko jodantsukin harkoissa suoraan otsikkoon vai oletko vetänyt jotain