Ev. Kurtz
Kersantti
Tämä.Ilmeisesti tämä
"Stimson’s ‘best friend’ in the Russian army is fellow Brit Minnis, a former National Front member and convicted criminal from Chippenham, Wiltshire.
"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä.Ilmeisesti tämä
"Stimson’s ‘best friend’ in the Russian army is fellow Brit Minnis, a former National Front member and convicted criminal from Chippenham, Wiltshire.
"
Noh, kirjoitetaan tuo "nationalisti" muotoon NAZIonalisti niin josko vähän helpottaisi arvailua...En tajua miten yksikään nationalistiksi itseään kutsuva voisi tukea Putleria tai Venäjää.
Eikö jokainen nyt tajua tuollaisen linkin huumoriarvon?Totenako tuon linkin uutista pidät?
Kommentoi edes jotenkin näitä "uutisia", muutoin nämä ovat pelkkää ryssänprokandaa jota jaat.
Erittäin hauska "uutinen." Ryssädiplomaatit kärysivät takavuosina itse kokkelin kuskaamisesta diplomaattikoneella. Päiväntasaajan Guinea oli yhtenä välietappina.Totenako tuon linkin uutista pidät?
Kommentoi edes jotenkin näitä "uutisia", muutoin nämä ovat pelkkää ryssänprokandaa jota jaat.
Älä jaa paskaa jos et itse kerro sen olevan sen paskaa. Jäkikäteen huumoriin vetoaminen on... no paskaa.Eikö jokainen nyt tajua tuollaisen linkin huumoriarvon?
Tän mukaa kaikki Ranskan ylijäämä menee Ukrainaan
Bensat valko-venäjältä, dronet ja ohjukset iranista, tykistö pohjois-koreasta ja näillä rimpuillaan kokaiinipäissään johdettua Ukrainaa vastaan jonka kaikki saama apu menee luksusjahteihin ja hienoihin taloihin Italiassa. Ei tämä nyt kovin hyvältä myyntipuheelta vaikuta venäjän armeijalleReutersin uutinen kertoo venäjän ostaneen valko-venäjältä yli 3.000 tonnia bensaa maaliskuun kahden ensimmäisen viikon aikana. Lisäksi neuvottelevat isommista ostoista.
Jälleen kerran "yllättävä" linkki äärioikeistoon. Näitä riittää Suomessakin. En tajua miten yksikään nationalistiksi itseään kutsuva voisi tukea Putleria tai Venäjää.
Huomasitko että alkuperäisestä viestistä varmaan 99,9% foorumisteista - mutta et sinä, tajusi sen olevan erittäin hauskaa huumoria. Ihan vain neuvona suosittelen vähentämään takakireyttä. Ei mulla muuta.Älä jaa paskaa jos et itse kerro sen olevan sen paskaa. Jäkikäteen huumoriin vetoaminen on... no paskaa.
Ihan vain neuvona.