-TripleX-
Respected Leader
Kyllä sen rummutuksen hoitaa tällä hetkellä täysin tyylipuhtaasti USA puolustusministeri.
USA lienee löynyt pöytään ukaasin täydestä tuen katkaisusta Ukrainalle, ihan samaan tapaan kuin se uhkailee nyt kauppakumppaneitaan tulleilla tai Gazalaisten siirrossa Egyptiä ja Jordaniaa... Ja kas kummaa heti ääni muuttuu kellossa. Minun tietämykseni ei todellakaan riitä kertomaan mitä tuen katkaisu vaikuttaisi Ukrainan kykyyn sotia tai pitää edes koko maa kasassa. Jos Zelensky lähtee sopimukseen, niin ilmeisesti aika paljonkin...
Kaikki viittaa siihen että asiat sovitaan enemmän tai vähemmän Ukrainan yli, toki Ukraina pidetään varmasti tilanteen tasalla ja lopussa koko paketti pitää hyväksyttää Ukrainalaisilla + järjestetään joku teatteri esitys Zelenskyn ja Putinin neuvottelusta.
Ryssä voi ryssiä tämän enää vaatimalla ihan mahdottomia, kuten vielä valloittamattomia osia itä-ukrainasta, Zelenskyn eroa, täysiä kauppapakotteiden purkua välittömästi tms.
Epäillä sopii, olisi täysi kasvojen menetys globaalina supervaltana esiintyä enää minkäänlaisissa rauhanneuvotteluissa mukana mikäli tuollainen uhkaus tulee ilmi ja historiaa tuntien ne tulevat ilmi. Eikä tuollainen pakotettu rauha kestä mitään, tämäkin aktiivinen sodan vaihe on suoraa jatkumoa 2014 alkaneen sodan huonolle ja pakotetulle rauhalle.
Sehän näkyy jo Gazassa sama homma, että lauantaina todennäköisesti repeää taas, alle kuukausi siitä kun tulitauko juhlallisesti sovittiin ja Trump itse on siinä kipinää iskemässä.
Itse sanoisin, että tämä nyt nähty on teatteria ja todellisia ratkaisuja tehdään jossain muualla kuin mediassa.