Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Harjoittelevat venäläisten maahantunkeutumisen varalta vain lähitaistelua. Ovathan venäläiset toki vallanneet osia Ukrainasta, kuten Krimin.Taas ne tappele eduskunnassa
http://www.euronews.com/2016/11/14/ukrainian-mps-fist-fight-caught-on-videoagain
Taas ne tappele eduskunnassa
http://www.euronews.com/2016/11/14/ukrainian-mps-fist-fight-caught-on-videoagain
Taas ne tappele eduskunnassa
Hys hys, älä nyt heti säikäytä sitä pois. Leikitään sillä ensiksiOikeinkirjoitus mättää tulokkaalla.
Hys hys, älä nyt heti säikäytä sitä pois. Leikitään sillä ensiksi
Minä olin ekana tällä apajalla . Selvä havainto saaliista, koukku varovaisesti veteen, syötti sopiva, ja mitä sitten tapahtuu, jätkät tulee puskasta rymistellen paikalle ja trolli ui karkuun.Äläpä huoli, sullekin riittää, ei ne kesken lopu. .
Minä olin ekana tällä apajalla . Selvä havainto saaliista, koukku varovaisesti veteen, syötti sopiva, ja mitä sitten tapahtuu, jätkät tulee puskasta rymistellen paikalle ja trolli ui karkuun.
Voi minun päiviäni
Ihmettelen jos RT/Sputnik ei tartu tuohon... tuosta saa väännettyä vaikka mitä hauskaa.
Kyllä, oikeinkirjoitus mättää, sorry siitä, suomenkieli ei ole mun äidinkieli. Olen tällä tulokas koska en löytänyt sitä palsta aikaisemmin. Olen kuitenkin seurannut tiiviisti Ukr tapahtumia melkein Maidanin alusta lähtien, kaikkiin tapahtumiin on kaivettu todelliset syyt ja selvitetty niiden taustat/tarkoitus/seuraus perin pohjin. Olen ollut aktiivinen ihan samanhenkisen virolaisten foorumilla "militaar.net" Sääli että löysin tämän vasta nyt, olisin kyllä halunnut jakaa paljon mielenkiintoisia lähteitä myös teidän kanssa, sis niitä mitä meillä selvitettiin...(mutta, ei se kriisi vielä ohi ole). Ilo on kuitenkin todeta, että täälläkin ollaan hyvin tietoisia, haetaan infoa monesta eri lähteestä. Seuratessaan vuosia Suomen valtamedia, on ollut epäilys, ettei kovin monella ei oikein ole oikea tietoa, tai se ei ole riittävä.Hys hys, älä nyt heti säikäytä sitä pois. Leikitään sillä ensiksi
BTW: en ole trolli, itsekin metsästän niitä, meille se on ollut arki jo vuodesta 2010
Hauska tutustua. Antoisia keskusteluhetkiä.Kyllä, oikeinkirjoitus mättää, sorry siitä, suomenkieli ei ole mun äidinkieli. Olen tällä tulokas koska en löytänyt sitä palsta aikaisemmin. Olen kuitenkin seurannut tiiviisti Ukr tapahtumia melkein Maidanin alusta lähtien, kaikkiin tapahtumiin on kaivettu todelliset syyt ja selvitetty niiden taustat/tarkoitus/seuraus perin pohjin. Olen ollut aktiivinen ihan samanhenkisen virolaisten foorumilla "militaar.net" Sääli että löysin tämän vasta nyt, olisin kyllä halunnut jakaa paljon mielenkiintoisia lähteitä myös teidän kanssa, sis niitä mitä meillä selvitettiin...(mutta, ei se kriisi vielä ohi ole). Ilo on kuitenkin todeta, että täälläkin ollaan hyvin tietoisia, haetaan infoa monesta eri lähteestä. Seuratessaan vuosia Suomen valtamedia, on ollut epäilys, ettei kovin monella ei oikein ole oikea tietoa, tai se ei ole riittävä.
BTW: en ole trolli, itsekin metsästän niitä, meille se on ollut arki jo vuodesta 2010