”Nöyryytetty, vihainen Venäjä on vaarallinen. Nyt lännen on pohdittava tarkkaan, mitä se tekee, jos se voittaa.”
Mä olen edelleen samaa mieltä artikkelin kanssa.
Jos saisin päättää niin suostuisin niihin 2014 rajoihin ja saisin aikaan aselevon. Odottelisin että pakotteet kypsyttää Venäjän syrjäyttämään Putlerin ja ja sitten iskisin tonne alueille.
Homma ei pysy kasassa kun venäläiset saa oikeasti tietää mitä Ukrainassa tapahtuu.
Nyt vaan tuntuu että siviilejä kuolee ja infraa tuhoutuu liikaa.
Ukrainan sota | ”Tämä sota vie Venäjän konkurssiin” – Yksi maailman johtavista Venäjä-tutkijoista arvioi HS:lle, miten sota voisi päättyä ja miten Putin on muuttunut.
Ukrainan sota alkoi jo ennen kuin länsi ymmärsi sen alkaneen. Eikä se lopu, vaan jatkuu uudessa muodossa. Suomen taas kannattaa päästä irti puolueettomuudestaan, sanoo kuuluisa Venäjä-tutkija Mark Galeotti.www.hs.fi
Putlerin jälkeen tulee Putler #2. Ei ne pakotteet mitään Venäjää kypsytä. Ainoa järkevä vaihtoehto minun mielestä on tuhota Venäjän armeijaa mahdollisimman paljon. Aselevon aikana Venäjä vaan varustautuu lisää, niin paljon kuin se siihen pystyy. Bidenin kannattaisi yrittää tuhota nyt tuota Venäjän armeijaa mahdollisimman paljon, kun siihen on hyvä mahdollisuus tarjoutunut.