rty19
Greatest Leader
onko sitten uponnut vai pelkästään vaurioitunut...Admiral Makarov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
onko sitten uponnut vai pelkästään vaurioitunut...Admiral Makarov
Ei kai taas ole tupakoitu ammusvarastossa?
Mitenkähän Venäjä tähän reagoi koska laiva upposi onnettomuuden takia.
Onko tästä mitään uutta. Olisi kertaluokkaa ryssälle pahempi menetys kuin se uponnut fossiili.
Witterissä OSINT-1988 mainitsee samoin, mutta kuka siteeraa ja ketä?
Unsubstantiated reports that the Russian Navy frigate Admiral Makarov - Адмирал Макаров may have been hit and sunk by a Neptune missile. Will be looking into this and will keep you updated with any news/confirmation."
Terveisiä kuukauden takaa... latasin tuon koneelle. En edes ehtinyt aloittaa virusskannausta kun F-Secure oli jo poistanut troijalaisena. En suositteleEi mitään ongelmaa virustutkan kanssa,,2 päivää mulla pöytäkone paukuttaa hyökkästä tonne nyt ja pöytäkone mulla telkkariin yhdistetty!..suosittelen!
Totta helvetissä unohdan kakken ryssäläisen, siksi Kharkiv on minulle Kharkiv eikä Harkova. Se riippuu translitteroinnista miten se kirjoitusasu tulee, g tässä ja aika monessa muussakin paikassa ääntyy h:na. Esim. sotilaslentokenttä Gostomel lukee Ukrainan kartassa näin, mutta se äännetään Hostomel ja monessa paikassa se sitten kirjoitetaankin niin.