Mikfin70
Ylipäällikkö
Tuo videon jälkeen on turha puhua, että luulimme olevamme harjoituksessa.Videoa sodan alkupäiviltä kun Venäjä yritti vallata Hostomelin lentokentän Kiovan lähistöllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuo videon jälkeen on turha puhua, että luulimme olevamme harjoituksessa.Videoa sodan alkupäiviltä kun Venäjä yritti vallata Hostomelin lentokentän Kiovan lähistöllä.
Ratkaisu tähän tapaukseen olisi samanlainen kuin Argentiinan ja Britannian väliseen sotaan vuonna 1982, Bolsonaro paljasti.Brasilian populistipresidentti kertoo miten sota lopetetaan. Ja juuri pari päivää sitten Bolsonaro leuhki mitenkä Brasilia ostaa koko ajan öljyä ja löpöä Putlerilta.
Brasilian Bolsonaro: Tiedän, kuinka Ukrainan sota ratkaistaan
Brasilian Bolsonaro: Tiedän, kuinka Ukrainan sota ratkaistaanyle.fi
Ei ole tarpeen jatkaa tätä keskustelua...ne tietää jotka tietää.Tarkennatko nyt vielä mikä tuossa uutisessa oli mielestäsi ns. tarpeeton yksityiskohta?
Jos se oli se että ko. lafkan tuotteita on viety pv:n varastosta Ukrainaan ja siitä vedetty meikäläisen oletus että kyseessä on 155mm murkulat 80-luvun tuotannosta (taannoin nähty kuva Ukrainasta), niin ihmettelempähän vaan miten siitä saadaan minkäänlainen salaisuus tai haittavaikutus kenellekkään aikaiseksi? Erityisesti kun Jenkit (ja moni muukin maa) on lahjoittanut samaa tavaraa tuonne aivan avoimesti ja ihan tolkuttomia määriä jo kuukausia!
Itsellä on aikalailla sanat mietteet tästä.. Sitä olen miettinyt, että nyt kun venäläiset pääsevät rajan yli Suomen puolelle niin mitkä fiilikset mahtavat olla suomalaisilla rajan pinnassa? Ja tulevatko ryssät tännekin kekkuloimaan z-tunnuksilla varustettuna ?Kunkin suomalaisen moraalinen valinta. Minä en veristä ryssäbensaa osta. Enkä jalallani astu itärajan yli Mordoriin.
En ole ammattilainen ja olen ihmetellytkin ”mukamas” Ukrainalaisten perääntymistä paikka paikoin. Tuon lyhyen klipin nähtyä konkreettisesti näkee tuon ryssien tykistön ylivoiman… eihän tuolla voi olla ihminen? Mitä muut on mieltä, että jos tuohon malliin sataa murkulaa niskaan niin ”se on vain vetäydyttävä”?
Suunnittelin tähän sellaista, että otan spraymaalin takakonttiin, kun lähden kaupoille. Jos näkyy ryssiä ja ei ole vielä zetaa, niin maalaanpa sen ryssän rottelon kylkeen.Itsellä on aikalailla sanat mietteet tästä.. Sitä olen miettinyt, että nyt kun venäläiset pääsevät rajan yli Suomen puolelle niin mitkä fiilikset mahtavat olla suomalaisilla rajan pinnassa? Ja tulevatko ryssät tännekin kekkuloimaan z-tunnuksilla varustettuna ?
Suunnittelin tähän sellaista, että otan spraymaalin takakonttiin, kun lähden kaupoille. Jos näkyy ryssiä ja ei ole vielä zetaa, niin maalaanpa sen ryssän rottelon kylkeen.