Ei ole mitään typerämpää kuin kirjoittaa omasta päästä se mitä toinen on mieltä
Ryssää ei tarvitse hyysätä, eikä minun puolestani tarvitse ottaa maahan ollenkaan. Kaksoiskansalaisuus ryssän puolelle on myös typeryyttä, joka tulisi poistaa.
Tällä forkalla on jonkinkokoinen porukka, joka ei osaa suunnata vihaansa järkevästi vaan lähtee homma lapasesta joko näiden "ammutaan aseetomia ryssiä" hammashampaasta juttuihin tai sitten tähän väkivalta fantasointiin Suomessa.
Sodan alussa Suomeen tuli rajan yli Venäjältä Ukrainan kansalaisia venäläisillä autoilla. Törmäsin itse tällaiseen tapaukseen tässä vasta. Pakenivat siis Venäjältä tullakseen Suomessa vandaloiduiksi, koska joku suomalainen ei osaa suunnata vihaansa oikein ja oikeasti auttavaan tekemiseen.
Kun tällainen ajatus tulee mieleen, niin kysy itseltäsi
1. Palveleeko tämä oikeasti mitään muuta kuin minun omaa vihantunnettani
2. Saako ryssä rakennettua tästä välinettä informaatiosodankäyntiin, joka mahdollisesti pitkittää sotaa ja aiheuttaa siten Ukrainalaisten kuolemia. Eli onko hyökkäys ryssän rekisterissä olevia autoja vastaan spinnattavissa Venäjällä esimerkiksi russofobiasta, jota vastaan on taisteltava ja pysyttävä nyt yhteinäisinä johtajien takana.
->Mitään tekemättömyys on perseestä, mutta jos tuntuu pahalta, niin käytä se energia varojen keruuseen Ukrainaan, Imatran tapaiseen julkiseen kampanjointiin tai vaikka suoraan ja asialliseen palautteen antamiseen maassaame oleville ryssille. Ei pelata vastustajan lapaan vaikka pahalta tuntuukin. Jos Ukrainalaiset sotilaat pystyy ottamaan venäläisiä sotavankeja vastaan asiallisesti, niin luulisi että täällä kotoisessa pohjolassakin pystyy keksimään asiallisia keinoja vastustaa ryssää.